en hier mijn triple nog :quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Dropdown het volgende:
Daarvoor had ik ook al een tripple.
Hehe, eindelijk fixed
hoezo zouden prestiges gereset moeten worden dan ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:29 schreef msnk het volgende:
Nieuwe patch is live.
Het lijkt het een en ander gefixt te hebben, ik lag in ieder geval stukken minder, maar het hapert en hangt nog steeds af en toe. Ook zie je mensen langs teleporten![]()
Ik weet nu niet zeker of de patch dit gefixt heeft of omdat het momenteel rustiger is op Steam (minder druk) dus dat zie ik vanmiddag wel.
Mensen met prestiges zijn nog niet gereset overigens, dus ik wacht maar even met mijn eigen prestige totdat dat wel het geval is.
Instaprestiges natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:13 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zouden prestiges gereset moeten worden dan ?
Ik ken mensen die gewoon prestige zijn geworden omdat ze goede scores halen ( kd 3+ gemiddeld) Dus ze resetten niets.quote:
Kan niet met black opsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef invine het volgende:
invoegen als favorite in je xfire (oid) en dan via daar connecten? kan dat niet.
Die kat en die schildpad is veel tofferquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:48 schreef Floxcie het volgende:
Net deze video tegengekomen, best leuke tripple kill.
Dit dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
Sinds de patch is bij mij de lag terug. Het was perfect
Zo fucking frustrerend dit hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is dit nou weer oor zooi? Installeer ik die patch, krijg ik alleen maar meer lagg.Nou, ik blijf wel er wel weer even vanaf.
[..]
Dit dus
Steam zegt:quote:
De server browser bug fix ben ik wel blij mee.( edit: Ik zie nog steeds maar 700 van de 2000 servers in de unrankedquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef ry4life het volgende:
[..]
Steam zegt:
Call of Duty: Black Ops - Multiplayer
CPU performance improvements
Server browser bug fixes and tweaks to populate faster and do full refresh less often
Fixed crash when viewing leaderboards if player has more than 99 friends
Fix for locked ADS after pressing shift-TAB to bring up Steam overlay
Fix for ADS while holding shift as a sniper
Ja bij mij is het ook weer helemaal terug, zelfs al kijk ik naar de lucht wisselt mijn fps none stop (van 30 naar 125) en steeds freezes.. kut treyarchquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo fucking frustrerend dit heProbeer dit soort patches doordeweeks als iedereen op z'n werk zit prutsers!
je moet hem aanzetten bij options staat ie ergensquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef Anon4c het volgende:
[..]
De server browser bug fix ben ik wel blij mee.( edit: Ik zie nog steeds maar 700 van de 2000 servers in de unranked)
Ik heb btw nog een probleem. Ik heb dus een andere config in me map gezet. Maar nu werkt me console niet meer. Iemand die weet hoe ik me console weer aankrijg ? ( Dus hoe die heet in de config ?)
`quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef genakt het volgende:
[..]
je moet hem aanzetten bij options staat ie ergens
Ze hebben zelf meerdere malen gezegd dat ze instaprestiges gaan aanpakken. Ik heb het toch niet over mensen die wel normaal naar 50 zijn geleveld zoals ik? Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:32 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gewoon prestige zijn geworden omdat ze goede scores halen ( kd 3+ gemiddeld) Dus ze resetten niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |