Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijkquote:De manier om te spelen verschilt per gametype
Subjectieve term.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijk
Wordt toch nog vaak voor camper uitgemaakt ondanks dat ik me best suf ren vaak. Naja ze doen maar.
Greetz from a proud camper
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Ze hebben eht alleen maar erger gemaakt met die patch, ik wil mijn geld terug.
but it was brokequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..
deepartquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
Dit dus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wacht wel weer op de volgende patch
Gaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
deepartNee, hij werkt verneukt
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
dat, al zit ik in de 30 en ben ik tussendoor lekker combat training aan het doen, leger bots tegen leger bots en ik tegen mijn broertje. Fun!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.
Ik hoor af en toe iemand schreeuwen er over, maar nog geen last van gehad zelf. Je kan het ook altijd achteraf checken omdat elke match opgeslagen worden en het schijnt dat treyarch vrij streng is met kicks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Keuzer het volgende:
Blij dat ik deze keer voor de 360 ben gegaan ipv de pc... daar werkt het een stuk soepeler..
Hoe zit het met cheats boys? Veel last van? Mw2 was een ramp wat dat betreft..
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xDquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
Ik ben in gungame wel paar keer uitgemaakt voor cheater.. maar heb zelf nog geen cheaters gezien. vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
Nee, ik ben ook na lvl 50 gestopt met public gamen. Ik typ nooit ingame, als ik wil chatten ga ik wel op msn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef schijffie het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die "OMG buy a new computer you guys!!" roepers.
Nou dan haal jij skills en cheaters makkelijk door elkaar.....quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xD
Ja, maar het was goed voor de laatste patchquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Dibble het volgende:
Game loopt hier full 60 fps zeer smooth btw, geen gestotter at all. Heb een upgrade van 200 euro gedaan. Raad aan een quadcore te nemen.
Kom van een e5200 dualcore.
Dat bedoelde ik niet, al is dat ook onzinnig inderdaad. Ik bedoel dat je account wordt gebanned als ze merken dat je cheat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:36 schreef v1tje het volgende:
Vrij streng met kickn, het is absurd je hoeftbmaar 3 teamkills te maken en je wordt gekicked, doe je dit nog een keer op die server dan wordt je gebanned.
Dit is echt onmogelijk zonder cheats ja.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xD
ik heb zo mijn momentenquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
10 - 0 en chopper is niet zo heel moeilijk hoor.. maar dan moet je wel een vloeiend spel hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is echt onmogelijk zonder cheats ja.
Klopt, ik voel me ineens goedquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
Ik ben in gungame wel paar keer uitgemaakt voor cheater.. maar heb zelf nog geen cheaters gezien. vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef invine het volgende:
[..]
10 - 0 en chopper is niet zo heel moeilijk hoor.. maar dan moet je wel een vloeiend spel hebbenipv dit gestotter
Iddquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.
Is gewoon prijs schieten met al die stotteraars![]()
Op dit moment schiet ik alles raak behalve wat ik wil raken
Ja maar mijn game loopt niet vloeiendquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.
Is gewoon prijs schieten met al die stotteraars![]()
Op dit moment schiet ik alles raak behalve wat ik wil raken
Bij sommige mensen wel blijkbaar, en die kunnen dus lekker scorenquote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef invine het volgende:
[..]
Ja maar mijn game loopt niet vloeiend
hoe doe je dat?quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef Terloops het volgende:
Gisteren HC-TDM, ik loop zoals gewoonlijk met mijn AUG rond, op Havanna :-)
Kill 12 mensen achter elkaar, had dus gunship, daarna choppergunner en daarna nog even 'n keer 8 mannetjes achter elkaar dus weer coppergunner.
overgens, geen camp actie, had juist flink gerushed. en kwam zo achter het "campende" andere team
Stond ik 48-2
proof:
[ afbeelding ]
Jouw graphics zien er mooier uit dan die van mij, en ik heb alles op z'n hoogst. en spelen jullie op de server uit de OP?quote:
oh, ben jij LOODquote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik mocht Murp niet meer doodschieten![]()
Pff, loopt soepel in dat filmpje zeg... Wil ik ookquote:
Ik zie het zonder campen ook niet makkelijk gebeuren met die kutspawns nee... Nu valt dat op Havana gelukkig nog wel een beetje mee.quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
hoe doe je dat?Maakt niet uit waar ik loop, er spawned om de 2 seconde iemand achter me en schiet me lek.
Gewoon constant bewegen en goed op de radar kijken? Alleen op Nuketown heb ik echt last van de spawns.quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
hoe doe je dat?Maakt niet uit waar ik loop, er spawned om de 2 seconde iemand achter me en schiet me lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |