Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijkquote:De manier om te spelen verschilt per gametype
Subjectieve term.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijk
Wordt toch nog vaak voor camper uitgemaakt ondanks dat ik me best suf ren vaak. Naja ze doen maar.
Greetz from a proud camper
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Ze hebben eht alleen maar erger gemaakt met die patch, ik wil mijn geld terug.
but it was brokequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..
deepartquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
Dit dus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wacht wel weer op de volgende patch
Gaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
deepartNee, hij werkt verneukt
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
dat, al zit ik in de 30 en ben ik tussendoor lekker combat training aan het doen, leger bots tegen leger bots en ik tegen mijn broertje. Fun!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.
Ik hoor af en toe iemand schreeuwen er over, maar nog geen last van gehad zelf. Je kan het ook altijd achteraf checken omdat elke match opgeslagen worden en het schijnt dat treyarch vrij streng is met kicks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Keuzer het volgende:
Blij dat ik deze keer voor de 360 ben gegaan ipv de pc... daar werkt het een stuk soepeler..
Hoe zit het met cheats boys? Veel last van? Mw2 was een ramp wat dat betreft..
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xDquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
Ik ben in gungame wel paar keer uitgemaakt voor cheater.. maar heb zelf nog geen cheaters gezien. vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |