quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hij heeft wel gelijk trouwens, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, misschien moest je inderdaad maar gaan slapen
het scheelt idd met het snel openenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij met het "open nieuw deel" knopje
niet alleen google doet het hoor, ik deed al aan dataminen en surfgedrag gerelateerde aanbiedingen maken toen google nog geen werk woord was en het niet mochtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk trouwens, maar dat terzijde
Die staat er dan toch al in?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het scheelt idd met het snel openen![]()
alleen vergeten de meeste ook de OP er opnieuw in te zetten
ja tuurlijk, gf spaced hem een beetjequote:
Maar dan zonder updatequote:
trusten STquote:
Zo heb ik aan wel meer fok!kers een doodhekel. Van die profielsnuffelaars. Het uitschot van de wereld is dat. Nog erger dan Fransen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alleen google doet het hoor, ik deed al aan dataminen en surfgedrag gerelateerde aanbiedingen maken toen google nog geen werk woord was en het niet mocht
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, gf spaced hem een beetje
quote:
Ik stap niet over omdat iets van Google is. Google is niet heilig. Net zo min Apple, Microsoft of welk bedrijf dan ook. Safari werkt het lekkerst op Apple, dus waarom zou ik op Chrome overstappen? IPhone is kut, door hun gesloten systeem, dus waarom zou ik mijn abo opzeggen en een T-Mbile abo met dat nemen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alleen google doet het hoor, ik deed al aan dataminen en surfgedrag gerelateerde aanbiedingen maken toen google nog geen werk woord was en het niet mocht
Slaap zacht jarigequote:
colspace?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, gf spaced hem een beetje
profielsnuffelaars?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik aan wel meer fok!kers een doodhekel. Van die profielsnuffelaars. Het uitschot van de wereld is dat. Nog erger dan Fransen.
De haiku tijd is weer begonnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap zacht jarige
Morgen weer een nieuwe dag
Truste Suikerbeeb
voor wie je het doet maakt niet uit. DAT je het doet, maakt je gewoon een risico.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
profielsnuffelaars?
ik deed dit voor een grote pc/server fabrikant btw
de nieuwe topic reeksen nietquote:
Slaap lekker meisjequote:
slaap ze pinguinquote:
Pas maar op dan, dat ie niet te veel info krijgt de 27equote:Op dinsdag 16 november 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor wie je het doet maakt niet uit. DAT je het doet, maakt je gewoon een risico.
slaap ze marijkequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje
Ik ga ook naar bed, wie gaat er mee?
Trusten
een risico?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor wie je het doet maakt niet uit. DAT je het doet, maakt je gewoon een risico.
Alhoewel, nu durf ik niet meer. Gaan ze mijn Nokia slopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
Morgen even kijken of ik de 27ste kan, de 28ste heb ik ook al een meet
Ha haquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas maar op dan, dat ie niet te veel info krijgt de 27e
niet meebrengenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alhoewel, nu durf ik niet meer. Gaan ze mijn Nokia slopen.
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje
Ik ga ook naar bed, wie gaat er mee?
Trusten
trusten MPGquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Lekker slapen en dromen
Slaap lekker Liebchen
aluminiumfolie hoedjes zijn toch ook goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:47 schreef PeZu het volgende:
ik zal wel wat loden hoedjes meebrengen zodat jullie m ijn gedachten rays kunnen blokkeren en ik geen geen info kan stelen
Marijke truste
lood is beter, ik heb gehoord dat google een aluminium fabriek heeft en dus alu produceert wat wel te hacken isquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aluminiumfolie hoedjes zijn toch ook goed
Alu folie heb ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aluminiumfolie hoedjes zijn toch ook goed
OMGquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alu folie heb ik welKomt goed, ik vouw wel hoedjes alvast, hebben we meteen feestelijke hoofddeksels
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alu folie heb ik welKomt goed, ik vouw wel hoedjes alvast, hebben we meteen feestelijke hoofddeksels
Cool. Hier ook.quote:
ik ben hier elke dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Cool. Hier ook.
Ik ga jullie begroeten. Ook omdat het kan.hoiii
En goldfinger aanwezig! Lang niet gezien in de chat. Denk ik. Kan aan mij liggen.
quote:
quote:
maakt niet uitquote:
Nog niet. Ik zat stiekem nog even half mee te lezenquote:
enferquote:Op woensdag 17 november 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zat stiekem nog even half mee te lezen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 152 Pheno
02. 134 goldfinger1963
03. 133 Dr_Flash
04. 129 pgrferrari
05. 115 Trevland
06. 111 PeZu
07. 105 Muck
08. 092 MPG
09. 092 LovelyLady
10. 092 suikertaartje
11. 085 Marijkezwolle
12. 072 Panda72
13. 064 wel.o.k
14. 053 TheFamousMan
15. 047 Woeste_Woerd
16. 040 Pien85
17. 031 Enfermera
18. 031 TJDoornbos
19. 028 Barretje80
20. 027 Symphonic
Reeks-statistieken!
iddquote:
en dat met "maar" 6 topics op 1 dagquote:
Daarom jaquote:Op woensdag 17 november 2010 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en dan te bedenken dat je de halve dag niet hier bent geweest
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom ja![]()
Geniet je lekker van je weekend?
trusten littekenquote:
Haha ja XDquote:Op woensdag 17 november 2010 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag moet ik weer beginnen
barretjequote:Op woensdag 17 november 2010 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
net terug van een wedstrijdje.,.
en daarna kan ik de eerste 2 uur niet slapen..
Maar morgen moet ik er wel om 6 uur uit ..
*zit rechtop in bed*
Ohjeequote:Op woensdag 17 november 2010 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
net terug van een wedstrijdje.,.
en daarna kan ik de eerste 2 uur niet slapen..
Maar morgen moet ik er wel om 6 uur uit ..
*zit rechtop in bed*
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD
Ach ja, gaat ook gewoon door he...
Haha ja... Helaas welquote:Op woensdag 17 november 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
de rekeningen zullen ook betaald moeten worden
en dan mag ik ook niet typen van die vent die naast me ligt en WEL wil slapenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan mag ik ook niet typen van die vent die naast me ligt en WEL wil slapen![]()
maar het dus niet kan omdat jij herrie maaktquote:Op woensdag 17 november 2010 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan mag ik ook niet typen van die vent die naast me ligt en WEL wil slapen![]()
als ik 2 maanden geen rekeningen zou hoeven te betalenquote:Op woensdag 17 november 2010 00:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja... Helaas welAls dat ff niet zou hoeven
![]()
Ik?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het dus niet kan omdat jij herrie maakt
Zo. Nou inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik 2 maanden geen rekeningen zou hoeven te betalen
mja.. het is typen! daar slaap je toch doorheen!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het dus niet kan omdat jij herrie maakt
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik?XD
[..]
Zo. Nou inderdaad.![]()
![]()
kennelijk niet anders klaagt hij er niet overquote:Op woensdag 17 november 2010 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. het is typen! daar slaap je toch doorheen!
ik val nog in slaap als er een film op staat hier!
( ik heb een slecht inlevingsvermogen)
sweet dreams barretjequote:Op woensdag 17 november 2010 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. goed.. de boze blikken hebben een hypnotiserende werking..
ik ga me op m'n zij werpen en en slaap poging wagen!
truste enfe en gold!![]()
Nou idd, zou je wel zeggen. Mijn vent slaapt ook door bijna alles heen. En als hij al wakker wordt, dan onthoudt ie vaak niet wat er gebeurd is, ook als ik tegen 'm praat ofzo XDquote:Op woensdag 17 november 2010 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. het is typen! daar slaap je toch doorheen!
ik val nog in slaap als er een film op staat hier!
( ik heb een slecht inlevingsvermogen)
Ah, ik zat verkeerd te kijken. Denk dat ik moet gaan slapenquote:
quote:Top 100 van dinsdag 16 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 189 pgrferrari
19. 179 goldfinger1963
20. 178 Pheno
27. 146 Dr_Flash
35. 130 LovelyLady
36. 129 PeZu
41. 122 Trevland
43. 121 Muck
54. 105 suikertaartje
70. 094 MPG
76. 088 Solique
79. 086 Marijkezwolle
84. 084 TheFamousMan
90. 080 Symphonic
trusten enferquote:Op woensdag 17 november 2010 00:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, mn ogen vallen dicht
Ruilen?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga nog wat tv kijken en dan naar me bedje![]()
moet erom 11 uur er al uit![]()
ik zit op mijn werkquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga nog wat tv kijken en dan naar me bedje![]()
moet erom 11 uur er al uit![]()
I was wonderingquote:Op woensdag 17 november 2010 07:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk
ik ben nog steeds alleen ook
wel lekker rustig
quote:17.11.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
De pakketdienst nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nee, dat wist ik gewoon, mijn erg lekkere pakketbezorger is niet van TNT, TNT heeft de pakketdienst uitbesteedquote:Op woensdag 17 november 2010 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk allang uitgezocht
opeens twijfel ik of je wat je besteld hebt wel wilt hebben of dat.......quote:Op woensdag 17 november 2010 07:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik gewoon, mijn erg lekkere pakketbezorger is niet van TNT, TNT heeft de pakketdienst uitbesteed
Beidequote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opeens twijfel ik of je wat je besteld hebt wel wilt hebben of dat.......
dus straks de stylus nog los bestellen, en daarna een extra voeding, en daarnaquote:Op woensdag 17 november 2010 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BeideIk word erg blij van mijn ereader, maar die bezorger is gewoon lekker
Neuh, zit op nog 2 andere pakjes te wachten ookquote:Op woensdag 17 november 2010 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus straks de stylus nog los bestellen, en daarna een extra voeding, en daarna
quote:
quote:
Morguh!quote:
Omdat ze ook weer op tijd thuis willen zijn..quote:Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh!
Waarom beginnen bouwvakkers en dat soort lui altijd zo idioot vroeg!
Omdat ze denken dat ze groot en sterk zijn...quote:en waarom spreken ze me altijd aan met " mevrouwtje"
Ja, de "u" niet uitspreken.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Is dat goedemorgen in het japans pheno?
Dan kan ik dat straks zeggen in de meeting
mar wat heb je aan " op tijd thuis zijn" ?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Omdat ze ook weer op tijd thuis willen zijn..
[..]
Omdat ze denken dat ze groot en sterk zijn...
phenoquote:
duckiequote:Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Is dat goedemorgen in het japans pheno?
Dan kan ik dat straks zeggen in de meeting
mevrouwtjequote:Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh!
Waarom beginnen bouwvakkers en dat soort lui altijd zo idioot vroeg!
en waarom spreken ze me altijd aan met " mevrouwtje"
lovelyquote:
ohh..quote:Op woensdag 17 november 2010 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
mevrouwtje![]()
als bouwvakkers iets leuk vinden dan verkleinen ze het. net zo als hun maatje (van 2m10 en 140 kilo spier)
[..]
Je hebt een ideale pijphoogte, daarom.quote:
neukquote:Op woensdag 17 november 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan het niet weer over sex hebben hoor
Seksquote:Op woensdag 17 november 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan het niet weer over sex hebben hoor
Succesquote:Op woensdag 17 november 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn koffie opdrinken en autorijden
Jahaa.. dan kan je lekker paffen en batsen en je weet wel huhuu...quote:Op woensdag 17 november 2010 08:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mar wat heb je aan " op tijd thuis zijn" ?
ik ben ook groot en sterk!
Ja, dank je, ik zal het proberen! Ben benieuwd hoe ze me aankijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de "u" niet uitspreken.
Dus "ohayoo gozaimas".
Ohayo gozaimasuquote:Op woensdag 17 november 2010 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, dank je, ik zal het proberen! Ben benieuwd hoe ze me aankijken
Die was er niet gelukkig.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Panda72 het volgende:
He LL hoe was het gisteren bij die graftak?
En dat laatste is? Dan zijn de zaken toch niet meteen over hequote:
mooi zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Hoe gaat hetquote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat laatste is? Dan zijn de zaken toch niet meteen over he
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mooi zo.
Mocht die graftak nog onaardige dingen zeggen voordat de Sint weer naar Spanje vertrekt dan geef je haar gewoon dit gedicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
de auto is het vergeten??quote:Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
of ik heb een verkeerde afspraak gemaakt of hij is het vergeten...
maar ik zit nog steeds niet in de auto
ik ben ook levensgevaarlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen is als de dood voor symp
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mooi zo.
Mocht die graftak nog onaardige dingen zeggen voordat de Sint weer naar Spanje vertrekt dan geef je haar gewoon dit gedicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
Bijna nog heel evenquote:
Weet u zeker dat 173 niet uw leeftijd is?quote:
Het was 197 hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet u zeker dat 173 niet uw leeftijd is?
Het IQ of de leeftijdquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leeftijd
IQ kan nooit zo hoog zijn van een kloon
Ik gebruik Baba De Caracol Slakkencreme.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een vraag voor Leon. Beste Pezu Leon welke creme/verjongingskuur gebruikt u dat u jonger word of is het de seks wat u doet verjongen.
ach zoquote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik gebruik Baba De Caracol Slakkencreme.
ohh!! de BBT aflevering van gister was briljant!quote:
jup.. DAT is ook niet chiq van andere partijen.. ze zijn alleen nog maar op zoek om de pvv af te fakkelen..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Het moddergooien naar de PVV is begonnen merk ik
Wel triest dat nu ieder dingetje wordt aangegrepen om de boel zwart te maken.
Ach ja ze moeten toch wat.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig gooide Sheldon hem in de lift, anders was ik hier nu niet meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh!! de BBT aflevering van gister was briljant!
nu weten we waarom de lift het niet meer doet!
en wiens fout was dat??![]()
( ok ok die af;evering had ik IETS eerder al gezien.. maar hij blijft gewoon subliem! )
Dat is politiek, is het al wel eens anders geweest?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
je snapt humor gewoon niet!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef friemelaar het volgende:
Ik was een keer zo dom om the big bang theorie op te zetten omdat ik dacht dat het een (semi) wetenschappelijk programma was![]()
Duurde ook ongeveer 10 seconden voor de tv weer op een andere zender stondwat een bagger
niet in de buurt van den haag komen he!quote:
quote:
Hoi pgr.quote:
Daar verkopen ze idd ook koffie.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Zo, de koffie is op, ik ga naar het ziekenhuis
Sterkte Muckquote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je snapt humor gewoon niet!
( of je vereenzelvigd jezelf met een van de personages en kan er niet tegen dat de nerds voor lul gezet worden)
Succesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Morgen Solquote:
Morgen Trevquote:
Ja ik vind het ook begrijpelijk. Je neemt toch een groep (onbekende) mensen in huis voor dag en een nacht. Dat is niet niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de meet mag komen.
Maar enigzins ook wel begrijpelijk.
van welke dan nog meer niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik snap wel vaker de humor niet van / in tv programma's
Moe, vannacht doorgestudeerd aan studie. Zo laatste eindjes wegwerken, en dan ben ik voorlopig even klaarquote:
Beter, gelukkig.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moe, vannacht doorgestudeerd aan studie. Zo laatste eindjes wegwerken, en dan ben ik voorlopig even klaar
En met jou dan?
Ik vanavond weer lang en goed slapenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter, gelukkig.
Goed geslapen vannacht, alleen had het wel langer gemogen
Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vanavond weer lang en goed slapen
Zo lekker als je goed slaapt.
Meestal zijn dat programma's waar of amerikaans - hysterische humor in gebruikt wordt (bv acc. to jim) of programma's waar doorsnee personen in de zeik genomen worden zonder dat ze weerwoord kunnen geven (bv paul de leeuw) of dingen waarin mensen zichzelf te kakken zetten zonder het door te hebben ( zo ongeveer alle "talentenjachten" die momenteel zo'n hype zijn).quote:
He gatver, wat een begin van de dagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Moet maar gaan poetsen, opruimen en afwassen
Dat snap ik. Ik vind Acc. to Jim ook niet grappig. Paul de leeuw ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meestal zijn dat programma's waar of amerikaans - hysterische humor in gebruikt wordt (bv acc. to jim) of programma's waar doorsnee personen in de zeik genomen worden zonder dat ze weerwoord kunnen geven (bv paul de leeuw) of dingen waarin mensen zichzelf te kakken zetten zonder het door te hebben ( zo ongeveer alle "talentenjachten" die momenteel zo'n hype zijn).
Wat dan weer wel soms leuk is , is de droge humor van Bean
Guten Morgen Liebchenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
He hoe gaat het?quote:
Goedemorgen zusterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatver, wat een begin van de dag
Liebchen!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!
Wie geht's?
He bah, wat een vervelend begin van de dag
quote:
quote:
Morgenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen peternootjequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Ons nieuwe leerlingvolgsysteem werk perfekt.
Alle lessen staan erin. (ook de lessen die al lang niet meer gegeven worden)
ook moe maar okequote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen zusterHoe is het met je lijf?
Ja, maar iets met eigen schuldIk had het al eerder kunnen doen, maar had geen zin
![]()
[..]
Liebchen!
MoeMaar wel okee
Hoe is het met jou dan?
Goe bezig jongquote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
het gaat, vanmiddag nd fysio eens kijken wat die zegt want na de training van vrijdag heb ik meer pijnquote:
flipsquote:
rijkjequote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen peternootje
[..]
Handig
![]()
casanovaquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Hey marijkjequote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen zusterHoe is het met je lijf?
Ja, maar iets met eigen schuldIk had het al eerder kunnen doen, maar had geen zin
![]()
[..]
Liebchen!
MoeMaar wel okee
Hoe is het met jou dan?
Jij hebt dus lekker uitgeslapenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ook moe maar oke.
Zit nu in de trein.
Friemelquote:Op woensdag 17 november 2010 10:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goe bezig jong![]()
Van nu af aan alleen nog maar wegstrepen dus![]()
owwwh enneuh
Morgen Marijke![]()
![]()
Morgen zuster![]()
![]()
Morgen alle andere binnenkomers
Fijn dat het zo lekker gaatquote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hey marijkje![]()
Goed hoor! Gister enorm stijve spier, denk dat ik raar gelegen had de nacht ervoorPff. Nu gelukkig een heeull stuk beter
En heerlijk uitgeslapen, dus ja,
HahaBegrijpelijk.. Maar dan is het nog stom als je alles dan ineens wel moet doen he
![]()
Pgr
MPG![]()
Ja, in mn nek/schouder/rug zeg maarquote:
Zo is hetquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt dus lekker uitgeslapenGoed zo!
[..]
Friemel![]()
[..]
Fijn dat het zo lekker gaat
Ja, is niet leukMaar ja, had anders gekund
En doe rustig aan
Ferrari!quote:
Mij ook, maar ik heb dan ook veel eerder wat gezegd, nog voor ze er wasquote:
Je canvas komt vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari!![]()
Sorry, was niet expres
Pinguinquote:Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb dan ook veel eerder wat gezegd, nog voor ze er was
Dus bij deze: Konnichiwa, voor de binnenkomers.
Wokje!!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook nog even zwaaien naar alle binnenkomers
![]()
![]()
quote:
doe eens pm checkenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!!![]()
[..]
![]()
JA!
![]()
Ik kijk er echt super naar uit!!!
Moe. Vermoeid. Kan mijn kop niet eens recht houden, volgens mij moet ik een nekbracequote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinguin![]()
Hoe is het eigenlijk met je?
Doe ikquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moe. Vermoeid. Kan mijn kop niet eens recht houden, volgens mij moet ik een nekbrace
ligt eraan waar en met wiequote:Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
Morgen uit eten met collega's heel vervelend natuurlijk
Welke gebreide trui hunk?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan waar en met wie![]()
ga je op date met die gebreide trui hunk bij de mac?
ja. Uitgeslapen. Een beetje te lang zelfs, volgens mij, want moeite met op gang komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt dus lekker uitgeslapenGoed zo!
[..]
Friemel![]()
[..]
Fijn dat het zo lekker gaat
Ja, is niet leukMaar ja, had anders gekund
En doe rustig aan
Even kijken: 3 sportavonden, avonduni japans, werk, fok!pr nog iets van huishouden, koken en nog heel af en toe ene rustmomentje door te gamen of eens er uit te gaan met de vrouw. Nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij bent volgens mij stiekem veel te druk, of vergis ik me?
En wanneer ging je ook alweer lekker vakantie vieren?
Nope. niet naar de mac en de gebreide trui gaat ook niet mee. Ik ga met 5 vrouwelijke collega's uit eten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan waar en met wie![]()
ga je op date met die gebreide trui hunk bij de mac?
Gebreide trui Hunk(hij heeft o.a een gebreide trui met een hondekop erop) is de homo en het tegenovergesteld van een Hunkquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke gebreide trui hunk?Wat heb ik gemist!
ooeh hete lesbi sexquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope. niet naar de mac en de gebreide trui gaat ook niet mee. Ik ga met 5 vrouwelijke collega's uit eten.
Wie weetquote:
Mwah, wel redelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
ja. Uitgeslapen. Een beetje te lang zelfs, volgens mij, want moeite met op gang komen.
En jij dan? Heb jij wel een beetje lekker geslapen?
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken: 3 sportavonden, avonduni japans, werk, fok!pr nog iets van huishouden, koken en nog heel af en toe ene rustmomentje door te gamen of eens er uit te gaan met de vrouw. Nah, valt wel mee.
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gebreide trui Hunk(hij heeft o.a een gebreide trui met een hondekop erop) is de homo en het tegenovergesteld van een Hunk
[ afbeelding ]
Kon em nog niet vindenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga douchen.
zie pmquote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, wel redelijkHeb wel eindelijk al m'n was weggewerkt
Had gewoon 2 volle manden
[..]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
[..]
[..]
Kon em nog niet vindenZoek vanaf gister al
Elke avond tijgerbaslem in de nek.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
Wat is tijgerbaslem?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke avond tijgerbaslem in de nek.
Een tiepvaut.quote:
quote:
Ja, maar, ook voor de rest van je gesteldheid hequote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke avond tijgerbaslem in de nek.
Iets nieuwsquote:
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenetquote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
PeZu? Moet ik me daar aanmelden om te downloaden? Ik snap het niet, gebruik normaal torrents![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenet![]()
ik dacht dat een nerd goddess zoals jij ook wel bij de goede kant zou zitten
uitleg indien nodig
http://www.binaries4all.nl/
Het is niet anders. Al sik nu wegval op het werk is er een immens probleem.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar, ook voor de rest van je gesteldheid heAls je zo druk bent
ja ik was bij de eerste al dat gezeik om pvv'ers al zatquote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef friemelaar het volgende:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur
wie volgt ?
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweestquote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef friemelaar het volgende:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur
wie volgt ?
dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was bij de eerste al zat maar dat gezeik om pvv'ers_!
ja wat had je dan verwacht dat daar de slimste en meest respectabele mensen van nl zouden zitten
Maar heb je dat wel in je CV staanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweest
ik heb water in mijn CV staanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar heb je dat wel in je CV staan
Ik las alleen d etitel. Voor de rest: PVV, tja, als je je stem verloren wil zien gaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar heb je dat wel in je CV staan
Nou ja, mijn uber nerd ex-vriend heeft me altijd wegwijs gemaakt in de torrents, dus nooit de moeite genomen om verder te kijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenet![]()
ik dacht dat een nerd goddess zoals jij ook wel bij de goede kant zou zitten
uitleg indien nodig
http://www.binaries4all.nl/
Ja, maar denk ook aan jezelf he!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al sik nu wegval op het werk is er een immens probleem.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweest
kijk eens op die sitequote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uber nerd ex-vriend heeft me altijd wegwijs gemaakt in de torrents, dus nooit de moeite genomen om verder te kijken
Ik ookquote:
VVD forevah!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookAnders geen verwarming
Ik droomde trouwens vannacht dat ik iemand ging uitschelden omdat die voor de VVD was![]()
Doe ik strakjes, okee?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk eens op die site![]()
super makkelijk en sneller met downloaden (constante snelheid) en eerder geupload
Maar van jou had ik niet anders verwachtquote:
ik zeg ook niet nu toch!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik strakjes, okee?Ga nu eerst maar eens een ontbijtje eten en verder met poetsen
Mams komt vanmiddag
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weerquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar van jou had ik niet anders verwacht
dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weer
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik droomde trouwens vannacht dat ik iemand ging uitschelden omdat die voor de VVD was![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg ook niet nu toch!
smeet akelijk en poetse
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?
wat een baasquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
tja
http://www.zie.nl/video/o(...)erdisco/m1fzredfup89
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck for presidentquote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.
Aarti!quote:
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single isquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Panda72 het volgende:
Zijn er eigenlijk aantrekkelijke mannelijke politici? Ik ken er namelijk zo gauw niet 1
Ritaquote:
Ja, dat is te merken ook dat ie single is. Concessies maken heeft ie nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single is
We zijn net zo'n drama aan het worden als de Amerikaanse verkiezingen. Inhoud: now way, moddergooien is okay
Die heeft geen grote tietenquote:
quote:Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single homo is
Wie wel dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heeft geen grote tieten
Ja ik weet dat hij single is. Maar wat je zegt aantrekkelijk is anders. Hij is nou niet het type die je de kleren van het lijf wilt scheuren om vervolgens een rol beschuit met hem weg te werken.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single is
We zijn net zo'n drama aan het worden als de Amerikaanse verkiezingen. Inhoud: now way, moddergooien is okay
Ik kan haar niet aanzien, dus ik gokte maar watquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heeft geen grote tieten
Hij is echt geen homo, dan had ie wel wat meer inlevingsvermogen enzo gehadquote:
Ja ze is eng hequote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan haar niet aanzien, dus ik gokte maar wat
Wie wel tegenwoordig. PvdA draait nog harder dan een zweefmolen, dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is te merken ook dat ie single is. Concessies maken heeft ie nog nooit van gehoord
in uiterlijk en ideeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |