Daar verkopen ze idd ook koffie.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Zo, de koffie is op, ik ga naar het ziekenhuis
Sterkte Muckquote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je snapt humor gewoon niet!
( of je vereenzelvigd jezelf met een van de personages en kan er niet tegen dat de nerds voor lul gezet worden)
Succesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef Muck het volgende:
Morgen Solquote:
Morgen Trevquote:
Ja ik vind het ook begrijpelijk. Je neemt toch een groep (onbekende) mensen in huis voor dag en een nacht. Dat is niet niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de meet mag komen.
Maar enigzins ook wel begrijpelijk.
van welke dan nog meer niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik snap wel vaker de humor niet van / in tv programma's
Moe, vannacht doorgestudeerd aan studie. Zo laatste eindjes wegwerken, en dan ben ik voorlopig even klaarquote:
Beter, gelukkig.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moe, vannacht doorgestudeerd aan studie. Zo laatste eindjes wegwerken, en dan ben ik voorlopig even klaar
En met jou dan?
Ik vanavond weer lang en goed slapenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter, gelukkig.
Goed geslapen vannacht, alleen had het wel langer gemogen
Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vanavond weer lang en goed slapen
Zo lekker als je goed slaapt.
Meestal zijn dat programma's waar of amerikaans - hysterische humor in gebruikt wordt (bv acc. to jim) of programma's waar doorsnee personen in de zeik genomen worden zonder dat ze weerwoord kunnen geven (bv paul de leeuw) of dingen waarin mensen zichzelf te kakken zetten zonder het door te hebben ( zo ongeveer alle "talentenjachten" die momenteel zo'n hype zijn).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |