quote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leeftijd
IQ kan nooit zo hoog zijn van een kloon
Ik gebruik Baba De Caracol Slakkencreme.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een vraag voor Leon. Beste Pezu Leon welke creme/verjongingskuur gebruikt u dat u jonger word of is het de seks wat u doet verjongen.
ach zoquote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik gebruik Baba De Caracol Slakkencreme.
ohh!! de BBT aflevering van gister was briljant!quote:
jup.. DAT is ook niet chiq van andere partijen.. ze zijn alleen nog maar op zoek om de pvv af te fakkelen..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Het moddergooien naar de PVV is begonnen merk ik
Wel triest dat nu ieder dingetje wordt aangegrepen om de boel zwart te maken.
Ach ja ze moeten toch wat.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig gooide Sheldon hem in de lift, anders was ik hier nu niet meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh!! de BBT aflevering van gister was briljant!
nu weten we waarom de lift het niet meer doet!
en wiens fout was dat??![]()
( ok ok die af;evering had ik IETS eerder al gezien.. maar hij blijft gewoon subliem! )
Dat is politiek, is het al wel eens anders geweest?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
je snapt humor gewoon niet!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef friemelaar het volgende:
Ik was een keer zo dom om the big bang theorie op te zetten omdat ik dacht dat het een (semi) wetenschappelijk programma was![]()
Duurde ook ongeveer 10 seconden voor de tv weer op een andere zender stondwat een bagger
niet in de buurt van den haag komen he!quote:
quote:
Hoi pgr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |