Het is niet anders. Al sik nu wegval op het werk is er een immens probleem.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar, ook voor de rest van je gesteldheid heAls je zo druk bent
ja ik was bij de eerste al dat gezeik om pvv'ers al zatquote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef friemelaar het volgende:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur
wie volgt ?
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweestquote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef friemelaar het volgende:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur
wie volgt ?
dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was bij de eerste al zat maar dat gezeik om pvv'ers_!
ja wat had je dan verwacht dat daar de slimste en meest respectabele mensen van nl zouden zitten
Maar heb je dat wel in je CV staanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweest
ik heb water in mijn CV staanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar heb je dat wel in je CV staan
Ik las alleen d etitel. Voor de rest: PVV, tja, als je je stem verloren wil zien gaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar heb je dat wel in je CV staan
Nou ja, mijn uber nerd ex-vriend heeft me altijd wegwijs gemaakt in de torrents, dus nooit de moeite genomen om verder te kijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenet![]()
ik dacht dat een nerd goddess zoals jij ook wel bij de goede kant zou zitten
uitleg indien nodig
http://www.binaries4all.nl/
Ja, maar denk ook aan jezelf he!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al sik nu wegval op het werk is er een immens probleem.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit schooldirecteur geweest
kijk eens op die sitequote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uber nerd ex-vriend heeft me altijd wegwijs gemaakt in de torrents, dus nooit de moeite genomen om verder te kijken
Ik ookquote:
VVD forevah!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookAnders geen verwarming
Ik droomde trouwens vannacht dat ik iemand ging uitschelden omdat die voor de VVD was![]()
Doe ik strakjes, okee?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk eens op die site![]()
super makkelijk en sneller met downloaden (constante snelheid) en eerder geupload
Maar van jou had ik niet anders verwachtquote:
ik zeg ook niet nu toch!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik strakjes, okee?Ga nu eerst maar eens een ontbijtje eten en verder met poetsen
Mams komt vanmiddag
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weerquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar van jou had ik niet anders verwacht
dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weer
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik droomde trouwens vannacht dat ik iemand ging uitschelden omdat die voor de VVD was![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weer
OMGquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |