Wokje!!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook nog even zwaaien naar alle binnenkomers
![]()
![]()
quote:
doe eens pm checkenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!!![]()
[..]
![]()
JA!
![]()
Ik kijk er echt super naar uit!!!
Moe. Vermoeid. Kan mijn kop niet eens recht houden, volgens mij moet ik een nekbracequote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinguin![]()
Hoe is het eigenlijk met je?
Doe ikquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moe. Vermoeid. Kan mijn kop niet eens recht houden, volgens mij moet ik een nekbrace
ligt eraan waar en met wiequote:Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
Morgen uit eten met collega's heel vervelend natuurlijk
Welke gebreide trui hunk?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan waar en met wie![]()
ga je op date met die gebreide trui hunk bij de mac?
ja. Uitgeslapen. Een beetje te lang zelfs, volgens mij, want moeite met op gang komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt dus lekker uitgeslapenGoed zo!
[..]
Friemel![]()
[..]
Fijn dat het zo lekker gaat
Ja, is niet leukMaar ja, had anders gekund
En doe rustig aan
Even kijken: 3 sportavonden, avonduni japans, werk, fok!pr nog iets van huishouden, koken en nog heel af en toe ene rustmomentje door te gamen of eens er uit te gaan met de vrouw. Nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij bent volgens mij stiekem veel te druk, of vergis ik me?
En wanneer ging je ook alweer lekker vakantie vieren?
Nope. niet naar de mac en de gebreide trui gaat ook niet mee. Ik ga met 5 vrouwelijke collega's uit eten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan waar en met wie![]()
ga je op date met die gebreide trui hunk bij de mac?
Gebreide trui Hunk(hij heeft o.a een gebreide trui met een hondekop erop) is de homo en het tegenovergesteld van een Hunkquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke gebreide trui hunk?Wat heb ik gemist!
ooeh hete lesbi sexquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope. niet naar de mac en de gebreide trui gaat ook niet mee. Ik ga met 5 vrouwelijke collega's uit eten.
Wie weetquote:
Mwah, wel redelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
ja. Uitgeslapen. Een beetje te lang zelfs, volgens mij, want moeite met op gang komen.
En jij dan? Heb jij wel een beetje lekker geslapen?
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken: 3 sportavonden, avonduni japans, werk, fok!pr nog iets van huishouden, koken en nog heel af en toe ene rustmomentje door te gamen of eens er uit te gaan met de vrouw. Nah, valt wel mee.
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gebreide trui Hunk(hij heeft o.a een gebreide trui met een hondekop erop) is de homo en het tegenovergesteld van een Hunk
[ afbeelding ]
Kon em nog niet vindenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga douchen.
zie pmquote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, wel redelijkHeb wel eindelijk al m'n was weggewerkt
Had gewoon 2 volle manden
[..]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
[..]
[..]
Kon em nog niet vindenZoek vanaf gister al
Elke avond tijgerbaslem in de nek.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
Wat is tijgerbaslem?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke avond tijgerbaslem in de nek.
Een tiepvaut.quote:
quote:
Ja, maar, ook voor de rest van je gesteldheid hequote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke avond tijgerbaslem in de nek.
Iets nieuwsquote:
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenetquote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
PeZu? Moet ik me daar aanmelden om te downloaden? Ik snap het niet, gebruik normaal torrents![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw, ja dat gebruik ik niet ik gebruik usenet![]()
ik dacht dat een nerd goddess zoals jij ook wel bij de goede kant zou zitten
uitleg indien nodig
http://www.binaries4all.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |