ja windows 7 hier en alles draait als de brandweerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, ik gebruik nu ook geen WIndows meer, dus iTunes en Safari werken als een tierelier en snel
Like I give a fuck?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chrome heeft dan ook constant verbinding met Google om je data te minen
Ik ga geen windows op een mac zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja windows 7 hier en alles draait als de brandweer
I doquote:
is mooi manquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen windows op een mac zettenWaarom zou ik?
Da's fijn voor jouquote:
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naChrome daarentegen draait heerlijk soepel
Gebruik ik geen Chrome.quote:
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk niet
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het levenquote:
Ik heb al gratis seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het leven
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chromequote:
hoeft niet ze volgen je de hele dag al op je htcquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal eens even kijken of Gestapoogle mij al op StreetView gezet heeft trouwens
Wat bepaalt hij dan voor me? Ik heb Firefox, Safari, Chrome, Opera en IE als ik wil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Oh gelukkig maar, we zochten nog een paar zeikerds-om-nietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chrome
Die Apple flikkers zijn ook te kneuzerig voor woorden. Zoek op "jailbreak" en de eerste 200.000 hits gaan over het unlocken van iPhones. Dan ben je toch ook iets zwaar verkeerd aan het doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Met een figuurzaag gaat het best aardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je pc fix je nog wel even zo, maar mijn hoofd open schroeven klinkt minder praktisch
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een figuurzaag gaat het best aardig...
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bepaalt hij dan voor me? Ik heb Firefox, Safari, Chrome, Opera en IE als ik wil.
Ik kwam die nazi auto van ze tegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft niet ze volgen je de hele dag al op je htc
Ah, het "ik heb niets te verbergen".quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, we zochten nog een paar zeikerds-om-niets
quote:
trusten pinguinquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
een hekel hebben aan bedrijven, waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenIk heb echt een hekel aan Microsoft, maar vind Apple serieus vele malen erger. Maar goed, dat zul jij wel niet zien, anders had je die zooi niet gekocht
ze volgen jequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam die nazi auto van ze tegen
Wat dacht je van het achterlijke gegeven dat je een standaard usb lader voor de auto niet kunt gebruiken op je apple productenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Apple flikkers zijn ook te kneuzerig voor woorden. Zoek op "jailbreak" en de eerste 200.000 hits gaan over het unlocken van iPhones. Dan ben je toch ook iets zwaar verkeerd aan het doen
Ik geloof niet dat ik me op die manier wilde profileren, maar soit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, het "ik heb niets te verbergen".
Het boeit me niet wat anderen gebruiken, ik gaf alleen aan waarom ik Chrome niet wil hebben. Mijn mening, mijn leven. Shoud you care? No, nobody does.
Ja, echtquote:
Mijn HDMI kabel werkt prima, 5 euro. Ja, geen Apple-merk, maar dat zal me roesten. Dat mensen bang worden gemaakt met "het kan dat het niet werkt" heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenIk heb echt een hekel aan Microsoft, maar vind Apple serieus vele malen erger. Maar goed, dat zul jij wel niet zien, anders had je die zooi niet gekocht
je wordt gestalktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam die nazi auto van ze tegen
Jezus, misschien moest je inderdaad maar gaan slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat anderen gebruiken, ik gaf alleen aan waarom ik Chrome niet wil hebben. Mijn mening, mijn leven. Shoud you care? No, nobody does.
Hoeplijk gaat de EU ze daar heerlijk op pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van het achterlijke gegeven dat je een standaard usb lader voor de auto niet kunt gebruiken op je apple productenMoet je een pinnetje veranderen
Want anders koopt niemand meer de 25 euro laders...
Fijn voor jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn HDMI kabel werkt prima, 5 euro. Ja, geen Apple-merk, maar dat zal me roesten. Dat mensen bang worden gemaakt met "het kan dat het niet werkt" heeft me nog nooit tegengehouden
En ik heb geen iPhone, want ik vind het geen fijn apparaat
ik heb vroeger de gereedschappen instrumenten voor de operaties bezorgdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt.
Freaky soms, die dokters.
dat is al besloten heh, alle gsm's moeten 1 laadsysteem krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeplijk gaat de EU ze daar heerlijk op pakkenAllemaal aan de standaard mobielaansluitinkjes
heb je daar die enorm gezellige gynaecologenstoel aan overgehouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vroeger de gereedschappen voor de operaties bezorgd
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ssssssssstttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je daar die enorm gezellige gynaecologenstoel aan overgehouden?
krijg ik weer een nieuwe lader erbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is al besloten heh, alle gsm's moeten 1 laadsysteem krijgen
Ze gingen heel sneaky rechtsafquote:
Laten we dat doen ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergen
weet jij haar livestreams dan nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |