Mental Imagequote:
Pidginquote:
ja dat zeg ik net toch alquote:
nja, mijne wil niet meer aanmeldenquote:
niet doorvertellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssst wat?
werkt hier gewoonquote:
checkquote:
quote:
dat is beter dan je computerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
checkergens wist ik dat wel, maar hoofd is stuk
Apple stuf op Windows is als Windows stuff op Apple. Gewoon niet doen. MSN for mac is bijvoorbeeld ook prut.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zal het allemaal wel weer aan mij liggen he?
Op iPod Touch en iPad werkt dat prima.quote:
mijn laptop is lief.quote:
Je pc fix je nog wel even zo, maar mijn hoofd open schroeven klinkt minder praktischquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is beter dan je computer
wat een onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple stuf op Windows is als Windows stuff op Apple. Gewoon niet doen. MSN for mac is bijvoorbeeld ook prut.
Okee, ik heb het hier over SRWare Iron, de zo door Symp bewierookte variant van Chrome die ontdaan zou zijn van al Chrome's Kafkaeske privacy-hazards (want Chrome ZELF zou natuurlijk geen kat ooit nemen, denk na of zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat heeft chrome gedaan dat je nu littekens hebt?
Op windows 95 kan het anders zijn ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
itunes, safari draaien al jaren probleemloos hier, net een klein itunes incidentje voor het eerst in 10 jaar
op alles wat ik daarna draaide ook, geen problemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op windows 95 kan het anders zijn ja.
zit er nu op via iPone, werkt altijd perfectquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op iPod Touch en iPad werkt dat prima.
Hier alleen maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
op alles wat ik daarna draaide ook, geen problemen
ging je er maar eens echt opzitten, die kut posts met ik post nu vanaf mijn ipod doe je maar in de pub scquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zit er nu op via iPone, werkt altijd perfect
Maar goed, ik gebruik nu ook geen WIndows meer, dus iTunes en Safari werken als een tierelier en snelquote:
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, ik heb het hier over SRWare Iron, de zo door Symp bewierookte variant van Chrome die ontdaan zou zijn van al Chrome's Kafkaeske privacy-hazards (want Chrome ZELF zou natuurlijk geen kat ooit nemen, denk na of zo). Maar daar waren ook wel problemen mee. Elk tabblad is daar zijn eigen proces (en dus thread) bijvoorbeeld. Ook is dat pakket zichzelf totaal niet bewust van wie de default browser is. Ook niet als hij het zelf was, en zo bont maakte geen van mijn andere browsers het. Ik zou dat nogeens structureel moeten onderzoeken, wie wat zegt als wie Default Browser is. Maar Iron, en dus Chrome, zegt ALTIJD dat ie het niet is. Ook al zeg je dat ie het wel moet worden. IE en FF zeggen alleen maar ja of nee of ze het zijn, en Opera zegt echt WIE het is
![]()
Verschillen tussen IE en FF zitten dan in de protocollen waar zoeen beslissing voor geldt. Is een leuk puzzeltje voor een chagrijnige zaterdagmiddag
Chrome heeft dan ook constant verbinding met Google om je data te minenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naChrome daarentegen draait heerlijk soepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |