Welke duitser is zijn auto kwijt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mis gegokt. Ik ben voor een kenteken met 3 letters gegaan.
nou heb ik een MIquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die extra navel, daar ligt nu een pasje koffie
Voor de Prius had hij een Audi. Been there, seen that, en zelfs in gezetenquote:
protip: deinstall en install chromequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoerenzooi![]()
Vroegah liep Firefox door memoryleaks aan het eind van een dag vast omdat er meer dan een GB in gebruik was bij 50 % CPU. Tegenwoordig na hooguit 4 uur anderhalf GB en 75 % CPUVoor een webbrowser doe ff normaal of zo wil je
Helmut.quote:
Leuter is de vergrotende trap van Leut.quote:
dat had ik met chromequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoerenzooi![]()
Vroegah liep Firefox door memoryleaks aan het eind van een dag vast omdat er meer dan een GB in gebruik was bij 50 % CPU. Tegenwoordig na hooguit 4 uur anderhalf GB en 75 % CPUVoor een webbrowser doe ff normaal of zo wil je
quote:
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
protip: deinstall en install chrome
Ja, maar het is dan ook koud buiten. Schijnt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuter is de vergrotende trap van Leut.
dat is wel heel apartquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ain't that cute! He's got an extra bellybutton
echt? safari danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars
Safari op Windowsquote:
Gebeten, denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat heeft chrome gedaan dat je nu littekens hebt?
Operaquote:
Dat doet ie anders nooit, hij wil alleen maar spelenquote:
ik had een andere MIquote:
wat danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Safari op WindowsFormateer dan meteen je schijf
ssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ain't that cute! He's got an extra bellybutton
wat is een mi?quote:
sssssssssssssssssssssssssst wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan![]()
[..]
ssssssssssssssssssssst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |