Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.
iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topic
Opnieuw leren lopen dat was op zich wel nuttigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, puberteit, wat heb je er aan
Ik voel me nu een waardeloos persoon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt haar verjaardagstopic dus ook gemist
En die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topic
ja duh. Dat ontken ik ook niet. Alle 4letterige .com domeinen staan al op naam. Vriend van me heeft xoki.com, die wordt ook geregeld benaderdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
te koop ja, geen idee wat ze er voor vragen hij staat dacht ik al op naam
Maar dat had dan weer niets met je leeftijd te maken neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opnieuw leren lopen dat was op zich wel nuttig
klik ff op die linkquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me nu een waardeloos persoon.![]()
Kan je me het vergeven ST? Of hoe kan ik het goedmaken?
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me nu een waardeloos persoon.![]()
Kan je me het vergeven ST? Of hoe kan ik het goedmaken?
ja ik neem .nl wel 5 jaar voor 60 euro ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duh. Dat ontken ik ook niet. Alle 4letterige .com domeinen staan al op naam. Vriend van me heeft xoki.com, die wordt ook geregeld benaderd
Ja hoor. Dan moeten we alleen 24 andere zwendelaars en verkrachters vrijlatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
Dat PVV, kunnen we dat niet gewoon in de gevangenis zetten? heb je meteen een zooi gajes te pakken.
Er is genoeg ruimte op zee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan moeten we alleen 24 andere zwendelaars en verkrachters vrijlaten
idd een rubber bootje de zee op en dan het ventiel eruitquote:
En gefixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klik ff op die link![]()
geeft toch niet gekkie
Ik wil nog steeds ooit een keer een site gaan (laten) bouwen voor stationsnaambordjes met de link www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik neem .nl wel 5 jaar voor 60 euro ofzo![]()
nu eens kijken wat ik er mee ga doen mijn vorige project huisdierenfotos.nl is ook nooit wat meegedaan
site bouwen is zo gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ooit een keer een site gaan (laten) bouwen voor stationsnaambordjes met de link www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nl![]()
Het hele domein www.smorgensindevroegte.nl is al jaren van mij, en daarmee ook alle subdomeinenAlleen die site bouwen komt er maar niet van
quote:
Als pezu dat wil doen heeft ie een kans bij me.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd een rubber bootje de zee op en dan het ventiel eruit
Ik weet niet wat je koffieleut isquote:
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functiequote:
oohwquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functie
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functie
Dat laat ik je in de auto wel zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je koffieleut is
Dat zegt Gerard Joling ook altijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
ik doe sterretje als ik wat leuks zie
en als ik het doe stem je op mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als pezu dat wil doen heeft ie een kans bij me.
Maar ik mag niet met vreemde meneren in de auto stappen van mijn oudersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat ik je in de auto wel zien...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt Gerard Joling ook altijd.
dan kruip je tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik mag niet met vreemde meneren in de auto stappen van mijn ouders![]()
Dat vindt hij dan ook leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doet hem in een sterretje
als het niet te koud isquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat ik je in de auto wel zien...
ho ho dat gaat zomaar niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ik het doe stem je op mij
En vallen in zijn cabrio?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat vinden de meeste rugartietsen welquote:
te laatquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ho ho dat gaat zomaar niet.
Wat was je verzoek pheno?
Ooowquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik verkochtquote:
fukouhei daquote:
Ah, daar is mijn audi gebleven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow.
Maar ik ben heus wel heel normaal hoor...
[..]
Die heb ik verkocht.
Heb nu een andere bolide.
Ain't that cute! He's got an extra bellybuttonquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ain't that cute! He's got an extra bellybutton
Ja maar ja maar.... ik zal eens vragen of het mag jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow.
Maar ik ben heus wel heel normaal hoor...
[..]
Die heb ik verkocht.
Heb nu een andere bolide.
In MPGs leut?quote:
Mis gegokt. Ik ben voor een kenteken met 3 letters gegaanquote:
audi?quote:
Ja, die extra navel, daar ligt nu een pasje koffiequote:
Hihiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... ik zal eens vragen of het mag ja
Forum Opties | |
---|---|