PM eens over hoe het gesprek met je ouders liep? En bellen doe ik een keer als ik wat wakkerder ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga je me eigenlijk bellen?En ik heb toch met m'n ouders gepraat
Het liep spontaan zo
En nu is alles goed
Goed om te weten, leg ik em snel vastquote:
Kee en keequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
PM eens over hoe het gesprek met je ouders liep? En bellen doe ik een keer als ik wat wakkerder ben.
Alle Fok!-quotes van onze baas erop gooien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed om te weten, leg ik em snel vast
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!quote:
.nl wel. com niet dacht ikquote:
Die is wel altijd heetquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!
En zwart.quote:
oude afleveringquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
apeciaal voor gf
het is echt een verschrikking degene die dit sate noemt moeten ze met zijn ballen op de kachel gooien, ik ga het niet eens eten wat een aanfluiting!!!!
hee jij kom eens hier, heb jij dit gemaakt? hoe de neuk durf je dit te serveren, zit er popen in je kop en stroomt het op je tong? proef eens
prutser dit is toch verdomme geen eten amateur
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Mailboxen gekeken, fobo gekeken, hyves en facebook gekeken.
Druk man, jarig zijn![]()
Ik moet maar even ontvrienden en ontsocialnetworken
Daar ben ik al druk mee bezig geweest sinds mijn uh, 5de of zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Hihi, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben je jarig?![]()
Gefeliciteerd!
Godver, heb ik nou weer die webcam aan laten staanquote:
Wonderkindquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben ik al druk mee bezig geweest sinds mijn uh, 5de of zo
te koop ja, geen idee wat ze er voor vragen hij staat dacht ik al op naamquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dan zelf gekkie
www.pezu.com
daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Nee, dat heb ik overgeslagen, zo ook pubertijd, al dat ex-gedoe en meer van die troep dat toch faal is.quote:
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.quote:
Ach ja, puberteit, wat heb je er aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik overgeslagen, zo ook pubertijd, al dat ex-gedoe en meer van die troep dat toch faal is.
en je hebt haar verjaardagstopic dus ook gemistquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.
Is toch andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |