Jawel, die heb ik sinds half juli niet meer gedragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas, nu je het zo zegtBen je daar nu wel vanaf dan?
Maar dat voel je welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar zie je nu toch niets van.
* MPG stapt vast in de autoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
-3 cm koud zeker
Maar in de auto is wel een goed plan
En wat houd de politie / leger tegen om hun macht te misbruiken? Rechters? Wat houd dan die rechters tegen om niet corrupt te zijn? Benoemingen? Wat houd dan die benoemers tegen, etc... Je kan nooit mensen tegenhouden om foute dingen te doen. Daarom is communisme ook gedoemd te falen, omdat dat uitgaat van het principe dat alle mensen willen doen wat het beste is voor de massa.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij denkt dat deze knul geen politie of leger heeft om zulke rotzakken aan te pakken als het niet eerlijk gaat![]()
![]()
zoals ik al zijn je kan het op diverse manieren uitvoeren
hier de nieuwequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
een oude aflevering van gordon ramsay
of je voelt juist nietsquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik sinds half juli niet meer gedragen
Ik kijk nu ook met een half oog, heb em zelf nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
een oude aflevering van gordon ramsay
welke zender?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier de nieuwe
oooh this shit taste fucking awfull, it's a disgrace
Dat dusquote:
Das nog ergerquote:
kan welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En wat houd de politie / leger tegen om hun macht te misbruiken? Rechters? Wat houd dan die rechters tegen om niet corrupt te zijn? Benoemingen? Wat houd dan die benoemers tegen, etc... Je kan nooit mensen tegenhouden om foute dingen te doen. Daarom is communisme ook gedoemd te falen, omdat dat uitgaat van het principe dat alle mensen willen doen wat het beste is voor de massa.
pezu tvquote:
welke zender?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook met een half oog, heb em zelf nog niet gezien
Trusten trevquote:
Zelfs dan niet. Er hoeft maar een paar rotte eieren te zijn die zich daar niks van aantrekken en dag dag (en laten we eerlijk zijn, als je Lucassen ziet zie je al dat er schaamteloosheid genoeg isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel![]()
het is alleen heel moeilijk en hele opeen structuur is noodzakelijk zodat iedereen inzicht heeft en ziet dat het eerlijk gaat
alleen weet ik ook best wel dat de mens een vies vuil egoistisch hypocriet dier is hoor
slaap ze trevquote:
Slaap ze!quote:
quote:
rotte eieren worden stelsel matig weggegooid in mijn planquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Er hoeft maar een paar rotte eieren te zijn die zich daar niks van aantrekken en dag dag (en laten we eerlijk zijn, als je Lucassen ziet zie je al dat er schaamteloosheid genoeg is) met het systeem. Want dan gaan mensen het kopiëren om hun eigenbelang veilig te stellen.
Wanneer ga je me eigenlijk bellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |