Ik heb al veel met ze gevochten er over, ook over mijn stufiequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Maar ik vind het toch dom.
[..]
OhDas idd niet zo heel handig
communismequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik loop er echt al fokking lang mee
communisme is in principe het beste behalve dan dat de mens corrupt is
Sssstttquote:
Niet zolang je er niet van bewust bent, denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Hoe erg zou het trouwens zijn als je kind in PUB SC post terwijl je zelf ook op FOK! zit?
Je kloon was toch wok? of was die van bierik?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt...
Niet iedereen hoeft het allemaal te weten...
je hebt vele soorten communisme hehquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
communisme![]()
alles via de grote planning
ligt eraan hoe hij/zij postquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Hoe erg zou het trouwens zijn als je kind in PUB SC post terwijl je zelf ook op FOK! zit?
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al veel met ze gevochten er over, ook over mijn stufie
Dat gelukkig welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?
Dan valt dat van mij idd nogal mee XD
Geen enkele vorm werkt, puur door het egoisme.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt vele soorten communisme heh
oui ouiquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?
Dan valt dat van mij idd nogal mee XD
met de juiste leider welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen enkele vorm werkt, puur door het egoisme.
Ik ben een viese Meritocratist,
Die speelt toch nog steeds verstoppertje in het bos?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond ook nog Tanja Nijmeijer "in opspraak"
Dan nog niet.quote:
Gratis seks?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan nog niet.Ideale communisme stelt dat iedereen gebruik mag maken van alle producten die er zijn (de wereld is van iedereen principe). Als ik dan uit onze gemeenschappelijke schuur de trekker wegrijd, dan zit jij wel mooi zonder. Als ik alle kazen uit de supermarkt haal en die verstopt zit de omgeving zonder. Dat werkt gewoon niet, omdat het zo gemakkelijk te misbruiken is.
Ik kan me nog een frikandel-incident herinnerenquote:
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een hoop allochtonen in de PVV-fractie eigenlijk
Liet je je speciaal weer op plekken hangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog een frikandel-incident herinneren
Wasabiquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog een frikandel-incident herinneren
Ja en ik heb nee gezegd. Het is me druk zat zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke had je de pm van flippiee gister nog gezien?
Nee, dit keer geen sushiquote:
Wat eet je bij de wasabi dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit keer geen sushiWel wasabi
Want? Waarom zou ik het niet doen als ik de mogelijkheid krijg. Dan kan je als leider wel mooi plannen en eisen, maar niks dat mij tegenhoud. En zat hufters die dan alle kazen, brood, trekkers of weet ik wat verstoppen en zorgen dat iedereen verder zonder zit (kortom, ik neem en zorg dat ik het goed heb en de omgeving kan stikken).quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ik heb nee gezegd. Het is me druk zat zo
Nu geitenkaasjes in bacon in een salade met wasabidressing.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat eet je bij de wasabi dan?
Ja echt. Bovendien heb ik 2 keer hoi tegen d'r gezegd, niet echt een basis om meteen in m'n huis uit te nodigen, vind je wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt?
Jammer maar begrijpelijk.
Hier. Of in de auto. Of daar. Of buiten, maar das nu wat frisjes.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu geitenkaasjes in bacon in een salade met wasabidressing.
Ik had honger
-3 cm koud zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Of in de auto. Of daar. Of buiten, maar das nu wat frisjes.
en jij denkt dat deze knul geen politie of leger heeft om zulke rotzakken aan te pakken als het niet eerlijk gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Waarom zou ik het niet doen als ik de mogelijkheid krijg. Dan kan je als leider wel mooi plannen en eisen, maar niks dat mij tegenhoud. En zat hufters die dan alle kazen, brood, trekkers of weet ik wat verstoppen en zorgen dat iedereen verder zonder zit (kortom, ik neem en zorg dat ik het goed heb en de omgeving kan stikken).
En echt communisme (dus niet die neppe Russische shit) gaat van dat 'gedeelde eigendom' principe uit, waardoor dus in principe je geen strobreed in de weg word gelegd om dat niet te doen (want het is ook jouw eigendom).
Gewoon het tempo wat verhogenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas, nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet die brace om nogEN nog tot 4 maanden erna
Ah, daar zie je nu toch niets van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |