ja windows 7 hier en alles draait als de brandweerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, ik gebruik nu ook geen WIndows meer, dus iTunes en Safari werken als een tierelier en snel
Like I give a fuck?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chrome heeft dan ook constant verbinding met Google om je data te minen
Ik ga geen windows op een mac zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja windows 7 hier en alles draait als de brandweer
I doquote:
is mooi manquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen windows op een mac zettenWaarom zou ik?
Da's fijn voor jouquote:
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naChrome daarentegen draait heerlijk soepel
Gebruik ik geen Chrome.quote:
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk niet
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het levenquote:
Ik heb al gratis seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het leven
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chromequote:
hoeft niet ze volgen je de hele dag al op je htcquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal eens even kijken of Gestapoogle mij al op StreetView gezet heeft trouwens
Wat bepaalt hij dan voor me? Ik heb Firefox, Safari, Chrome, Opera en IE als ik wil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Oh gelukkig maar, we zochten nog een paar zeikerds-om-nietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chrome
Die Apple flikkers zijn ook te kneuzerig voor woorden. Zoek op "jailbreak" en de eerste 200.000 hits gaan over het unlocken van iPhones. Dan ben je toch ook iets zwaar verkeerd aan het doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Met een figuurzaag gaat het best aardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je pc fix je nog wel even zo, maar mijn hoofd open schroeven klinkt minder praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |