quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg ook niet nu toch!
smeet akelijk en poetse
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer stem ik blanco. Wat een poppenkast is het elke keer ook weer
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?
wat een baasquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
tja
http://www.zie.nl/video/o(...)erdisco/m1fzredfup89
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stem op het lekkerste wijf met de grootste tieten, heb je nog iets te kijken, want dat is toch het doel van een poppenkast?
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck for presidentquote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt in Nederland volgens mij ook wel tegen.
Aarti!quote:
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single isquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Panda72 het volgende:
Zijn er eigenlijk aantrekkelijke mannelijke politici? Ik ken er namelijk zo gauw niet 1
Ritaquote:
Ja, dat is te merken ook dat ie single is. Concessies maken heeft ie nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single is
We zijn net zo'n drama aan het worden als de Amerikaanse verkiezingen. Inhoud: now way, moddergooien is okay
Die heeft geen grote tietenquote:
quote:Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single homo is
Wie wel dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heeft geen grote tieten
Ja ik weet dat hij single is. Maar wat je zegt aantrekkelijk is anders. Hij is nou niet het type die je de kleren van het lijf wilt scheuren om vervolgens een rol beschuit met hem weg te werken.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rutte is nog single. Nou ja, aantrekkelijk is wat anders, maar het schijnt heel erg te zijn dat hij single is
We zijn net zo'n drama aan het worden als de Amerikaanse verkiezingen. Inhoud: now way, moddergooien is okay
Ik kan haar niet aanzien, dus ik gokte maar watquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heeft geen grote tieten
Hij is echt geen homo, dan had ie wel wat meer inlevingsvermogen enzo gehadquote:
Ja ze is eng hequote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan haar niet aanzien, dus ik gokte maar wat
Wie wel tegenwoordig. PvdA draait nog harder dan een zweefmolen, dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is te merken ook dat ie single is. Concessies maken heeft ie nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |