quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Oh wacht, we zijn het gewoon eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! Dat betoog ik ook in mijn hypothetische stelling.Daarom gaat de VVD in die situatie ook naar de SGP (omdat ze die verkiezingen niet willen) en kan de SGP gaan eisen.
Nu heeft Wilders het inderdaad gewoon niet goed aangepakt en zal hij de komende weken niet vrolijk zijn.
misleidende TT (:quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je net ruim een topic te laat
ik heb zelfs al een spaanse naam, el presidente pedro de la pacasquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je een castro-petje opdoet en met een spaans accent jezelf "El Presidente" noemt krijg je mijn stem!
Maar jij bent MPG. Kasanova!quote:
quote:Beste Merel,
We hebben een melding ontvangen dat je problemen ondervind met je verlopen reisrecht. Je studenten reisrecht is automatisch verlopen binnen de correcte periode. De reisrechten blijven wel op de kaart staan, maar in een beëindigde vorm, vandaar de melding.
De kaart die je nu hebt kun je als reguliere Ov-Chipkaart gebruiken en op die wijze het tegoed opgebruiken. Zou je liever de kaart volledig willen beëindigen en het ingeladen saldo retour ontvangen, kun je de kaart inleveren met het formulier Beëindigen Persoonlijke OV-Chipkaart. Het saldo word dan overgemaakt.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met de Klantenservice Studenten OV-Chipkaart op het nummer 0900-6655444 (¤0,10 p/min).
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studenten OV-Chipkaart
Ik ben vrij visueel ingesteld, maar koffieseks?quote:
Dat maak ik zelf nog wel uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je net ruim een topic te laat
Omdat je dan weer gruwelijk veel tijd kwijt bent aan onderhandeling, je eerst een tijdje demissionair moet doorgaan (tussen vallen en verkiezingen zit meestal wel een maandje).quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, we zijn het gewoon eens![]()
Nog een vraagje:
Waarom wil de VVD in deze situatie geen verkiezingen? Die oogsten toch juist waarschijnlijk een groot deel van de weglopende PVV-stemmers?
Zo te lezen gaat het bij jou anders als bij mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Even hoor. Jullie weten nog wel dat ik gratis reis met de OV chipkaart he? En dat er 20 eurie op staat. Ik had de nobele gedachte om oa de NS en een andere klantenservice te mailen over dat ik dus dat geld terug wil hebben, en dat abonnement eraf. Wat er dus nog steeds niet af is, waardoor ik gratis kan reizen. Best goed van mij of niet?
Tjek nu even wat voor mail ik krijg van die faalhazen bij de OV chipkaart:
[..]
1. Ja, het is natuurlijk een standaard mailtje
2. Ze zien blijkbaar de ernst niet in van het feit dat ik ex-student ben en dat ik nog steeds gratis reis? Of: zullen ze überhaupt doorhebben dat ik nog gratis reis?
PfffNou, ik heb mijn plicht gedaan, ik vind het gescheten
Laat maar. Als ik aangeklaagd wordt heb ik iig genoeg bewijs om mn onschuld te bewijzen
![]()
wie heeft me gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Heb hem vanaaf niet gezien, was hij niet bij Yoga?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit.
Waar is wok?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een spaanse naam, el presidente pedro de la pacas![]()
tevens gratis sex is vanzelfsprekend evenals een goede levensstandaard voor een ieder
Gelukkig hoeft het niet tegelijkertijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vrij visueel ingesteld, maar koffieseks?
Ja? Wat is jouw verhaal dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het bij jou anders als bij mij
Ik kijk hier niet van opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Even hoor. Jullie weten nog wel dat ik gratis reis met de OV chipkaart he? En dat er 20 eurie op staat. Ik had de nobele gedachte om oa de NS en een andere klantenservice te mailen over dat ik dus dat geld terug wil hebben, en dat abonnement eraf. Wat er dus nog steeds niet af is, waardoor ik gratis kan reizen. Best goed van mij of niet?
Tjek nu even wat voor mail ik krijg van die faalhazen bij de OV chipkaart:
[..]
1. Ja, het is natuurlijk een standaard mailtje
2. Ze zien blijkbaar de ernst niet in van het feit dat ik ex-student ben en dat ik nog steeds gratis reis? Of: zullen ze überhaupt doorhebben dat ik nog gratis reis?
PfffNou, ik heb mijn plicht gedaan, ik vind het gescheten
Laat maar. Als ik aangeklaagd wordt heb ik iig genoeg bewijs om mn onschuld te bewijzen
![]()
Op het vuur.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vrij visueel ingesteld, maar koffieseks?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie heeft me gemistFamousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Abbo al stop zetten terwijl ik nog naar school gingquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Wat is jouw verhaal dan?
Nouja, ik weiger gewoon om een 0900 nummer te bellen à 10ct per minuut. Echt niet. Laat dan maar dat abbo erop staanPffff.
Kerel, jij moet "Tropico" eens kopen. Dat zou echt jouw spelletjes zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een spaanse naam, el presidente pedro de la pacas![]()
tevens gratis sex is vanzelfsprekend evenals een goede levensstandaard voor een ieder
jouw plannen? ik heb dit idee al jarenquote:
[..]
wie heeft me gemistfamousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb al gratis seks, overtuig me waarom ik je moet volgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw plannen? ik heb dit idee al jaren
ja juist niet dus, dat wil ik juist nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, jij moet "Tropico" eens kopen. Dat zou echt jouw spelletjes zijn.
Speel dictator op je eigen Cubaanse eilandje ter grootte van Urk. Een Zwitserse bankrekening die uitpuilt en arme kinderen van 14 die 12 uur per dag moesten werken.... Het goede leven.
quote:
[..]
wie heeft me gemistHad jij geen ban voor baggeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
En nog gratis ookquote:
niet zolang als ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw plannen? ik heb dit idee al jaren
dit soort dingen zeg ik standaard even voor de vorm en de cover, je weet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hem vanaaf niet gezien, was hij niet bij Yoga?
Daarom wil je mij ook niet als dictator. Maar als je wilt kan jij je eigen prachtige eiland maken, waar iedereen een uitkering kan krijgen en gratis zorg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja juist niet dus, dat wil ik juist niet
Oh zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit soort dingen zeg ik standaard even voor de vorm en de cover, je weet.
"handwerk" moet je niet tellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gratis seks, overtuig me waarom ik je moet volgen.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Maar ik vind het toch dom.quote:
Ohquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Abbo al stop zetten terwijl ik nog naar school ging
een kraan in ieder huis waar bier uitkomt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gratis seks, overtuig me waarom ik je moet volgen.
He, ik ben geen PUB SC'er.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
"handwerk" moet je niet tellen
quote:
Nah, mijn emigreerplannen blijven, sorry.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kraan in ieder huis waar bier uitkomt.
eerlijk en goedkoop eten.
levelling salarissen en zorg lasten
meer open structuren in de regering
hardere aanpak criminaliteit
uitkeringsgerechtigden goed onder de loep nemen
minder naar de eu luisteren
haha ik loop er echt al fokking lang meequote:
que?quote:
Ik heb al veel met ze gevochten er over, ook over mijn stufiequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Maar ik vind het toch dom.
[..]
OhDas idd niet zo heel handig
communismequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik loop er echt al fokking lang mee
communisme is in principe het beste behalve dan dat de mens corrupt is
Sssstttquote:
Niet zolang je er niet van bewust bent, denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Hoe erg zou het trouwens zijn als je kind in PUB SC post terwijl je zelf ook op FOK! zit?
Je kloon was toch wok? of was die van bierik?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt...
Niet iedereen hoeft het allemaal te weten...
je hebt vele soorten communisme hehquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
communisme![]()
alles via de grote planning
ligt eraan hoe hij/zij postquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Hoe erg zou het trouwens zijn als je kind in PUB SC post terwijl je zelf ook op FOK! zit?
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al veel met ze gevochten er over, ook over mijn stufie
Dat gelukkig welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?
Dan valt dat van mij idd nogal mee XD
Geen enkele vorm werkt, puur door het egoisme.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt vele soorten communisme heh
oui ouiquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.. Nu wel allemaal goed gekomen of niet?
Dan valt dat van mij idd nogal mee XD
met de juiste leider welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen enkele vorm werkt, puur door het egoisme.
Ik ben een viese Meritocratist,
Die speelt toch nog steeds verstoppertje in het bos?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond ook nog Tanja Nijmeijer "in opspraak"
Dan nog niet.quote:
Gratis seks?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan nog niet.Ideale communisme stelt dat iedereen gebruik mag maken van alle producten die er zijn (de wereld is van iedereen principe). Als ik dan uit onze gemeenschappelijke schuur de trekker wegrijd, dan zit jij wel mooi zonder. Als ik alle kazen uit de supermarkt haal en die verstopt zit de omgeving zonder. Dat werkt gewoon niet, omdat het zo gemakkelijk te misbruiken is.
Ik kan me nog een frikandel-incident herinnerenquote:
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een hoop allochtonen in de PVV-fractie eigenlijk
Liet je je speciaal weer op plekken hangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog een frikandel-incident herinneren
Wasabiquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog een frikandel-incident herinneren
Ja en ik heb nee gezegd. Het is me druk zat zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke had je de pm van flippiee gister nog gezien?
Nee, dit keer geen sushiquote:
Wat eet je bij de wasabi dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit keer geen sushiWel wasabi
Want? Waarom zou ik het niet doen als ik de mogelijkheid krijg. Dan kan je als leider wel mooi plannen en eisen, maar niks dat mij tegenhoud. En zat hufters die dan alle kazen, brood, trekkers of weet ik wat verstoppen en zorgen dat iedereen verder zonder zit (kortom, ik neem en zorg dat ik het goed heb en de omgeving kan stikken).quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ik heb nee gezegd. Het is me druk zat zo
Nu geitenkaasjes in bacon in een salade met wasabidressing.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat eet je bij de wasabi dan?
Ja echt. Bovendien heb ik 2 keer hoi tegen d'r gezegd, niet echt een basis om meteen in m'n huis uit te nodigen, vind je wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt?
Jammer maar begrijpelijk.
Hier. Of in de auto. Of daar. Of buiten, maar das nu wat frisjes.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu geitenkaasjes in bacon in een salade met wasabidressing.
Ik had honger
-3 cm koud zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Of in de auto. Of daar. Of buiten, maar das nu wat frisjes.
en jij denkt dat deze knul geen politie of leger heeft om zulke rotzakken aan te pakken als het niet eerlijk gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Waarom zou ik het niet doen als ik de mogelijkheid krijg. Dan kan je als leider wel mooi plannen en eisen, maar niks dat mij tegenhoud. En zat hufters die dan alle kazen, brood, trekkers of weet ik wat verstoppen en zorgen dat iedereen verder zonder zit (kortom, ik neem en zorg dat ik het goed heb en de omgeving kan stikken).
En echt communisme (dus niet die neppe Russische shit) gaat van dat 'gedeelde eigendom' principe uit, waardoor dus in principe je geen strobreed in de weg word gelegd om dat niet te doen (want het is ook jouw eigendom).
Gewoon het tempo wat verhogenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas, nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet die brace om nogEN nog tot 4 maanden erna
Ah, daar zie je nu toch niets van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik sinds half juli niet meer gedragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas, nu je het zo zegtBen je daar nu wel vanaf dan?
Maar dat voel je welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar zie je nu toch niets van.
* MPG stapt vast in de autoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
-3 cm koud zeker
Maar in de auto is wel een goed plan
En wat houd de politie / leger tegen om hun macht te misbruiken? Rechters? Wat houd dan die rechters tegen om niet corrupt te zijn? Benoemingen? Wat houd dan die benoemers tegen, etc... Je kan nooit mensen tegenhouden om foute dingen te doen. Daarom is communisme ook gedoemd te falen, omdat dat uitgaat van het principe dat alle mensen willen doen wat het beste is voor de massa.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij denkt dat deze knul geen politie of leger heeft om zulke rotzakken aan te pakken als het niet eerlijk gaat![]()
![]()
zoals ik al zijn je kan het op diverse manieren uitvoeren
hier de nieuwequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
een oude aflevering van gordon ramsay
of je voelt juist nietsquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik sinds half juli niet meer gedragen
Ik kijk nu ook met een half oog, heb em zelf nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
een oude aflevering van gordon ramsay
welke zender?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier de nieuwe
oooh this shit taste fucking awfull, it's a disgrace
Dat dusquote:
Das nog ergerquote:
kan welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En wat houd de politie / leger tegen om hun macht te misbruiken? Rechters? Wat houd dan die rechters tegen om niet corrupt te zijn? Benoemingen? Wat houd dan die benoemers tegen, etc... Je kan nooit mensen tegenhouden om foute dingen te doen. Daarom is communisme ook gedoemd te falen, omdat dat uitgaat van het principe dat alle mensen willen doen wat het beste is voor de massa.
pezu tvquote:
welke zender?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook met een half oog, heb em zelf nog niet gezien
Trusten trevquote:
Zelfs dan niet. Er hoeft maar een paar rotte eieren te zijn die zich daar niks van aantrekken en dag dag (en laten we eerlijk zijn, als je Lucassen ziet zie je al dat er schaamteloosheid genoeg isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel![]()
het is alleen heel moeilijk en hele opeen structuur is noodzakelijk zodat iedereen inzicht heeft en ziet dat het eerlijk gaat
alleen weet ik ook best wel dat de mens een vies vuil egoistisch hypocriet dier is hoor
slaap ze trevquote:
Slaap ze!quote:
quote:
rotte eieren worden stelsel matig weggegooid in mijn planquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Er hoeft maar een paar rotte eieren te zijn die zich daar niks van aantrekken en dag dag (en laten we eerlijk zijn, als je Lucassen ziet zie je al dat er schaamteloosheid genoeg is) met het systeem. Want dan gaan mensen het kopiëren om hun eigenbelang veilig te stellen.
Wanneer ga je me eigenlijk bellen?quote:
PM eens over hoe het gesprek met je ouders liep? En bellen doe ik een keer als ik wat wakkerder ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga je me eigenlijk bellen?En ik heb toch met m'n ouders gepraat
Het liep spontaan zo
En nu is alles goed
Goed om te weten, leg ik em snel vastquote:
Kee en keequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
PM eens over hoe het gesprek met je ouders liep? En bellen doe ik een keer als ik wat wakkerder ben.
Alle Fok!-quotes van onze baas erop gooien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed om te weten, leg ik em snel vast
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!quote:
.nl wel. com niet dacht ikquote:
Die is wel altijd heetquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!
En zwart.quote:
oude afleveringquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
apeciaal voor gf
het is echt een verschrikking degene die dit sate noemt moeten ze met zijn ballen op de kachel gooien, ik ga het niet eens eten wat een aanfluiting!!!!
hee jij kom eens hier, heb jij dit gemaakt? hoe de neuk durf je dit te serveren, zit er popen in je kop en stroomt het op je tong? proef eens
prutser dit is toch verdomme geen eten amateur
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Mailboxen gekeken, fobo gekeken, hyves en facebook gekeken.
Druk man, jarig zijn![]()
Ik moet maar even ontvrienden en ontsocialnetworken
Daar ben ik al druk mee bezig geweest sinds mijn uh, 5de of zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Hihi, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben je jarig?![]()
Gefeliciteerd!
Godver, heb ik nou weer die webcam aan laten staanquote:
Wonderkindquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben ik al druk mee bezig geweest sinds mijn uh, 5de of zo
te koop ja, geen idee wat ze er voor vragen hij staat dacht ik al op naamquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dan zelf gekkie
www.pezu.com
daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe.
Nee, dat heb ik overgeslagen, zo ook pubertijd, al dat ex-gedoe en meer van die troep dat toch faal is.quote:
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.quote:
Ach ja, puberteit, wat heb je er aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik overgeslagen, zo ook pubertijd, al dat ex-gedoe en meer van die troep dat toch faal is.
en je hebt haar verjaardagstopic dus ook gemistquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.
Is toch andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG stopt er gewoon zijn koffieleut in!
Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe was je dag dan? Wat stom, je zit al 5 pagina's in dit topic en ik had het niet eens door dat je jarig was.
iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topic
Opnieuw leren lopen dat was op zich wel nuttigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, puberteit, wat heb je er aan
Ik voel me nu een waardeloos persoon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt haar verjaardagstopic dus ook gemist
En die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel feliciteer-suikertaartje-topic
ja duh. Dat ontken ik ook niet. Alle 4letterige .com domeinen staan al op naam. Vriend van me heeft xoki.com, die wordt ook geregeld benaderdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
te koop ja, geen idee wat ze er voor vragen hij staat dacht ik al op naam
Maar dat had dan weer niets met je leeftijd te maken neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opnieuw leren lopen dat was op zich wel nuttig
klik ff op die linkquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me nu een waardeloos persoon.![]()
Kan je me het vergeven ST? Of hoe kan ik het goedmaken?
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me nu een waardeloos persoon.![]()
Kan je me het vergeven ST? Of hoe kan ik het goedmaken?
ja ik neem .nl wel 5 jaar voor 60 euro ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duh. Dat ontken ik ook niet. Alle 4letterige .com domeinen staan al op naam. Vriend van me heeft xoki.com, die wordt ook geregeld benaderd
Ja hoor. Dan moeten we alleen 24 andere zwendelaars en verkrachters vrijlatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
Dat PVV, kunnen we dat niet gewoon in de gevangenis zetten? heb je meteen een zooi gajes te pakken.
Er is genoeg ruimte op zee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan moeten we alleen 24 andere zwendelaars en verkrachters vrijlaten
idd een rubber bootje de zee op en dan het ventiel eruitquote:
En gefixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klik ff op die link![]()
geeft toch niet gekkie
Ik wil nog steeds ooit een keer een site gaan (laten) bouwen voor stationsnaambordjes met de link www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik neem .nl wel 5 jaar voor 60 euro ofzo![]()
nu eens kijken wat ik er mee ga doen mijn vorige project huisdierenfotos.nl is ook nooit wat meegedaan
site bouwen is zo gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds ooit een keer een site gaan (laten) bouwen voor stationsnaambordjes met de link www.opeenkleinstationnetje.smorgensindevroegte.nl![]()
Het hele domein www.smorgensindevroegte.nl is al jaren van mij, en daarmee ook alle subdomeinenAlleen die site bouwen komt er maar niet van
quote:
Als pezu dat wil doen heeft ie een kans bij me.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd een rubber bootje de zee op en dan het ventiel eruit
Ik weet niet wat je koffieleut isquote:
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functiequote:
oohwquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functie
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom hebben webbrowsers een Bookmark-functie
Dat laat ik je in de auto wel zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je koffieleut is
Dat zegt Gerard Joling ook altijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
ik doe sterretje als ik wat leuks zie
en als ik het doe stem je op mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als pezu dat wil doen heeft ie een kans bij me.
Maar ik mag niet met vreemde meneren in de auto stappen van mijn oudersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat ik je in de auto wel zien...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt Gerard Joling ook altijd.
dan kruip je tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik mag niet met vreemde meneren in de auto stappen van mijn ouders![]()
Dat vindt hij dan ook leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doet hem in een sterretje
als het niet te koud isquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat ik je in de auto wel zien...
ho ho dat gaat zomaar niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ik het doe stem je op mij
En vallen in zijn cabrio?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat vinden de meeste rugartietsen welquote:
te laatquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ho ho dat gaat zomaar niet.
Wat was je verzoek pheno?
Ooowquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik verkochtquote:
fukouhei daquote:
Ah, daar is mijn audi gebleven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow.
Maar ik ben heus wel heel normaal hoor...
[..]
Die heb ik verkocht.
Heb nu een andere bolide.
Ain't that cute! He's got an extra bellybuttonquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ain't that cute! He's got an extra bellybutton
Ja maar ja maar.... ik zal eens vragen of het mag jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow.
Maar ik ben heus wel heel normaal hoor...
[..]
Die heb ik verkocht.
Heb nu een andere bolide.
In MPGs leut?quote:
Mis gegokt. Ik ben voor een kenteken met 3 letters gegaanquote:
audi?quote:
Ja, die extra navel, daar ligt nu een pasje koffiequote:
Hihiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... ik zal eens vragen of het mag ja
Welke duitser is zijn auto kwijt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mis gegokt. Ik ben voor een kenteken met 3 letters gegaan.
nou heb ik een MIquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die extra navel, daar ligt nu een pasje koffie
Voor de Prius had hij een Audi. Been there, seen that, en zelfs in gezetenquote:
protip: deinstall en install chromequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoerenzooi![]()
Vroegah liep Firefox door memoryleaks aan het eind van een dag vast omdat er meer dan een GB in gebruik was bij 50 % CPU. Tegenwoordig na hooguit 4 uur anderhalf GB en 75 % CPUVoor een webbrowser doe ff normaal of zo wil je
Helmut.quote:
Leuter is de vergrotende trap van Leut.quote:
dat had ik met chromequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoerenzooi![]()
Vroegah liep Firefox door memoryleaks aan het eind van een dag vast omdat er meer dan een GB in gebruik was bij 50 % CPU. Tegenwoordig na hooguit 4 uur anderhalf GB en 75 % CPUVoor een webbrowser doe ff normaal of zo wil je
quote:
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
protip: deinstall en install chrome
Ja, maar het is dan ook koud buiten. Schijnt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuter is de vergrotende trap van Leut.
dat is wel heel apartquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
echt? safari danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars
Safari op Windowsquote:
Gebeten, denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat heeft chrome gedaan dat je nu littekens hebt?
Operaquote:
Dat doet ie anders nooit, hij wil alleen maar spelenquote:
ik had een andere MIquote:
wat danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Safari op WindowsFormateer dan meteen je schijf
ssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat is een mi?quote:
sssssssssssssssssssssssssst wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan![]()
[..]
ssssssssssssssssssssst
Mental Imagequote:
Pidginquote:
ja dat zeg ik net toch alquote:
nja, mijne wil niet meer aanmeldenquote:
niet doorvertellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssst wat?
werkt hier gewoonquote:
checkquote:
quote:
dat is beter dan je computerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
checkergens wist ik dat wel, maar hoofd is stuk
Apple stuf op Windows is als Windows stuff op Apple. Gewoon niet doen. MSN for mac is bijvoorbeeld ook prut.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zal het allemaal wel weer aan mij liggen he?
Op iPod Touch en iPad werkt dat prima.quote:
mijn laptop is lief.quote:
Je pc fix je nog wel even zo, maar mijn hoofd open schroeven klinkt minder praktischquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is beter dan je computer
wat een onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple stuf op Windows is als Windows stuff op Apple. Gewoon niet doen. MSN for mac is bijvoorbeeld ook prut.
Okee, ik heb het hier over SRWare Iron, de zo door Symp bewierookte variant van Chrome die ontdaan zou zijn van al Chrome's Kafkaeske privacy-hazards (want Chrome ZELF zou natuurlijk geen kat ooit nemen, denk na of zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat heeft chrome gedaan dat je nu littekens hebt?
Op windows 95 kan het anders zijn ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
itunes, safari draaien al jaren probleemloos hier, net een klein itunes incidentje voor het eerst in 10 jaar
op alles wat ik daarna draaide ook, geen problemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op windows 95 kan het anders zijn ja.
zit er nu op via iPone, werkt altijd perfectquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op iPod Touch en iPad werkt dat prima.
Hier alleen maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
op alles wat ik daarna draaide ook, geen problemen
ging je er maar eens echt opzitten, die kut posts met ik post nu vanaf mijn ipod doe je maar in de pub scquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zit er nu op via iPone, werkt altijd perfect
Maar goed, ik gebruik nu ook geen WIndows meer, dus iTunes en Safari werken als een tierelier en snelquote:
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, ik heb het hier over SRWare Iron, de zo door Symp bewierookte variant van Chrome die ontdaan zou zijn van al Chrome's Kafkaeske privacy-hazards (want Chrome ZELF zou natuurlijk geen kat ooit nemen, denk na of zo). Maar daar waren ook wel problemen mee. Elk tabblad is daar zijn eigen proces (en dus thread) bijvoorbeeld. Ook is dat pakket zichzelf totaal niet bewust van wie de default browser is. Ook niet als hij het zelf was, en zo bont maakte geen van mijn andere browsers het. Ik zou dat nogeens structureel moeten onderzoeken, wie wat zegt als wie Default Browser is. Maar Iron, en dus Chrome, zegt ALTIJD dat ie het niet is. Ook al zeg je dat ie het wel moet worden. IE en FF zeggen alleen maar ja of nee of ze het zijn, en Opera zegt echt WIE het is
![]()
Verschillen tussen IE en FF zitten dan in de protocollen waar zoeen beslissing voor geldt. Is een leuk puzzeltje voor een chagrijnige zaterdagmiddag
Chrome heeft dan ook constant verbinding met Google om je data te minenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naChrome daarentegen draait heerlijk soepel
ja windows 7 hier en alles draait als de brandweerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, ik gebruik nu ook geen WIndows meer, dus iTunes en Safari werken als een tierelier en snel
Like I give a fuck?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chrome heeft dan ook constant verbinding met Google om je data te minen
Ik ga geen windows op een mac zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja windows 7 hier en alles draait als de brandweer
I doquote:
is mooi manquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen windows op een mac zettenWaarom zou ik?
Da's fijn voor jouquote:
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF dus ontzettend log en traag en onnodig geheugenslurpend, dus wie neemt dat nou, denk eens naChrome daarentegen draait heerlijk soepel
Gebruik ik geen Chrome.quote:
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en het faxt iedere scheet die je laat door naar Google. Maar hell, dat doet mijn Android phone ook.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google mag best weten hoe vaak ik windjes laat, ik als vrouw doe dat namelijk niet
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het levenquote:
Ik heb al gratis seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn in het leven
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Als ik dit nu in Chrome had getypt had ik nu ads gehad met slaapmiddelen, matrassen en waterbedden.
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chromequote:
hoeft niet ze volgen je de hele dag al op je htcquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal eens even kijken of Gestapoogle mij al op StreetView gezet heeft trouwens
Wat bepaalt hij dan voor me? Ik heb Firefox, Safari, Chrome, Opera en IE als ik wil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Oh gelukkig maar, we zochten nog een paar zeikerds-om-nietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat punt is al voorbi, dus kan ik me druk maken om dingen als Chrome
Die Apple flikkers zijn ook te kneuzerig voor woorden. Zoek op "jailbreak" en de eerste 200.000 hits gaan over het unlocken van iPhones. Dan ben je toch ook iets zwaar verkeerd aan het doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan uber dictator Steve Jobs?_! Hoezo koppelverkoop en alles voor je willen bepalen, Microsoft is er niets bij
Met een figuurzaag gaat het best aardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je pc fix je nog wel even zo, maar mijn hoofd open schroeven klinkt minder praktisch
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een figuurzaag gaat het best aardig...
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bepaalt hij dan voor me? Ik heb Firefox, Safari, Chrome, Opera en IE als ik wil.
Ik kwam die nazi auto van ze tegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeft niet ze volgen je de hele dag al op je htc
Ah, het "ik heb niets te verbergen".quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, we zochten nog een paar zeikerds-om-niets
quote:
trusten pinguinquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
een hekel hebben aan bedrijven, waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenIk heb echt een hekel aan Microsoft, maar vind Apple serieus vele malen erger. Maar goed, dat zul jij wel niet zien, anders had je die zooi niet gekocht
ze volgen jequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam die nazi auto van ze tegen
Wat dacht je van het achterlijke gegeven dat je een standaard usb lader voor de auto niet kunt gebruiken op je apple productenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Apple flikkers zijn ook te kneuzerig voor woorden. Zoek op "jailbreak" en de eerste 200.000 hits gaan over het unlocken van iPhones. Dan ben je toch ook iets zwaar verkeerd aan het doen
Ik geloof niet dat ik me op die manier wilde profileren, maar soit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, het "ik heb niets te verbergen".
Het boeit me niet wat anderen gebruiken, ik gaf alleen aan waarom ik Chrome niet wil hebben. Mijn mening, mijn leven. Shoud you care? No, nobody does.
Ja, echtquote:
Mijn HDMI kabel werkt prima, 5 euro. Ja, geen Apple-merk, maar dat zal me roesten. Dat mensen bang worden gemaakt met "het kan dat het niet werkt" heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je mapjes op X manier gebruiken, en je kunt alleen kabeltjes van 50 euro per stuk gebruikenIk heb echt een hekel aan Microsoft, maar vind Apple serieus vele malen erger. Maar goed, dat zul jij wel niet zien, anders had je die zooi niet gekocht
je wordt gestalktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam die nazi auto van ze tegen
Jezus, misschien moest je inderdaad maar gaan slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat anderen gebruiken, ik gaf alleen aan waarom ik Chrome niet wil hebben. Mijn mening, mijn leven. Shoud you care? No, nobody does.
Hoeplijk gaat de EU ze daar heerlijk op pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van het achterlijke gegeven dat je een standaard usb lader voor de auto niet kunt gebruiken op je apple productenMoet je een pinnetje veranderen
Want anders koopt niemand meer de 25 euro laders...
Fijn voor jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn HDMI kabel werkt prima, 5 euro. Ja, geen Apple-merk, maar dat zal me roesten. Dat mensen bang worden gemaakt met "het kan dat het niet werkt" heeft me nog nooit tegengehouden
En ik heb geen iPhone, want ik vind het geen fijn apparaat
ik heb vroeger de gereedschappen instrumenten voor de operaties bezorgdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, echt.
Freaky soms, die dokters.
dat is al besloten heh, alle gsm's moeten 1 laadsysteem krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeplijk gaat de EU ze daar heerlijk op pakkenAllemaal aan de standaard mobielaansluitinkjes
heb je daar die enorm gezellige gynaecologenstoel aan overgehouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vroeger de gereedschappen voor de operaties bezorgd
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ssssssssstttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je daar die enorm gezellige gynaecologenstoel aan overgehouden?
krijg ik weer een nieuwe lader erbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is al besloten heh, alle gsm's moeten 1 laadsysteem krijgen
Ze gingen heel sneaky rechtsafquote:
Laten we dat doen ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergen
weet jij haar livestreams dan nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen maar even wat camera's monteren in de badkamer van ST. Ze heeft toch niks te verbergen
De haat jegens Apple gaat diepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |