quote:WAT?!?! Ik zit niet in het Glazen Huis.... STELLETJE HOEREN!!!!!!
1 minute ago via Twitterrific
Frank Dane
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Het gaat sowieso wel weer leuk worden
coenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker op Coen zeg, jullie zijn echt een stel oude wijven bij elkaar zeg.
ik had er meer van verwacht jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook nog echt teleurgesteld zijn ook ja?
Ja stel je voord at er discussie of kritiek isquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker op Coen zeg, jullie zijn echt een stel oude wijven bij elkaar zeg.
Nou het is meer de manier waarop. Roel die m uitscheld voor sukkel, mensen die teleurgesteld zijn etc... Kom op mensenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja stel je voord at er discussie of kritiek is
Lekker voor zequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, alle Coen, Gerard of Giel haters zijn dus niet in dit topic te vinden tijdens SR.
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, alle Coen, Gerard of Giel haters zijn dus niet in dit topic te vinden tijdens SR.
teleurstelling kan toch wel als je op heel iemand anders had gehooptquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou het is meer de manier waarop. Roel die m uitscheld voor sukkel, mensen die teleurgesteld zijn etc... Kom op mensen.
maar dat kan toch helemaal niet?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Als Ramon maar weer geld gaat tellen
Maar wie zijn wij nou helemaal om het 'eens' te zijn met die keuze?! Je kunt anderen leuker vinden, maar om nou meteen niet meer te gaan kijken/luisteren vind ik ook weer zo watquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Als je het niet helemaal eens bent met de keuze ben je meteen een hater
Rightquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenerbij..
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef themauster het volgende:
Ach mischien doet Coen het dit jaar wel beter als in 2008 in Giel en Gerard heb ik wel vertrouwen
Je kunt het jammer vinden. Maar ook daadwerkelijk écht teleurgesteld zijn of gaan schelden vind ik persoonlijk ietwat ver gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
teleurstelling kan toch wel als je op heel iemand anders had gehoopt
Ik ben er alleen bij met gerard, giel durf ik misschien wel aan, maar coen is echt het dieptepuntquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenerbij..
Ja, want SR draait ook om alleen maar kwalitatief goede muziek he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.
Ja en ook geen Turbo ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.
nou idd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen bij met gerard, giel durf ik misschien wel aan, maar coen is echt het dieptepunt
Jij bent inderdaad wel de uitzondering op die regel. Topper.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Pino112 het volgende:
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.
Die had weer dezelfde plaatjes als de vorige keer opgezet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
Kan Rab niet even stiekem een keer naar binnen sneaken en wat gabber plaatjes draaien ?
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat kan toch helemaal niet?!
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad wel de uitzondering op die regel. Topper.
Dat maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had weer dezelfde plaatjes als de vorige keer opgezet.
Waarom vind jij het zo ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijk
I sure hope soquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
timur doet altijd de tv-verslagen.. met die stagair ramonquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Wie wat waar? Heb van de vorige edities maar weinig meegekregen
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.quote:
Aaaaaaaah dan komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
timur doet altijd de tv-verslagen.. met die stagair ramon
okquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.
Gelukkig is het maar een mening.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.
True, maar volgens mij zijn er meer met diezelfde meningquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een mening.
Ja, want dan krijgen wij de kwalitieits-dj's uit de nacht op 3FM.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat? Juist dat papegaai gedrag hier is stuitend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, maar volgens mij zijn er meer met diezelfde mening
Aardige vent, maar dat schijnheilige hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijk
Die luister ik niet eens, dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen Bert van Lent is een held, maar voorderest weet ik niets over de kwaliteit daar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, want dan krijgen wij de kwalitieits-dj's uit de nacht op 3FM.
Dat dat weer aangeeft dat luistercijfers niet goed doen aan de kwaliteit van 3fmquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat? Juist dat papegaai gedrag hier is stuitend.
Dus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, Pino luistert geen Stenders...
Nee, de nacht luister ik ook niet. Maar neem maar van mij aan dat dat niet al te best is, behalve Lent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die luister ik niet eens, dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen Bert van Lent is een held, maar voorderest weet ik niets over de kwaliteit daar.
Dat bedoel ik, maar ik ga niet oordelen als ik het nog nooit geluisterd hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nee, de nacht luister ik ook niet. Maar neem maar van mij aan dat dat niet al te best is, behalve Lent.
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dat weer aangeeft dat luistercijfers niet goed doen aan de kwaliteit van 3fm
Nope.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zou ook op 3fm zeiken als Stenders in het huis zou zitten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef alors het volgende:
meh dat vind ik maar matig heur. Sowieso waarom altijd die fakking kneus van een Giel![]()
Neuh maar u snapt de intentie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, want SR draait ook om alleen maar kwalitatief goede muziek he.
Heb je nog een regel tekst om bij te dragen of blijf je achterlijk doen met die smilie's?quote:
Jawel, er bestaat zoiets als KXquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.
Ik vraag me af waarom sommigen nog luisteren. Oh ja, vanwege God Ekdom en Jezus Veenstra natuurlijk.
Laat Veenstra maar weg hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.
Ik vraag me af waarom sommigen nog luisteren. Oh ja, vanwege God Ekdom en Jezus Veenstra natuurlijk.
Van dat rijtje moet alleen Roos weg, de rest moet blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Tijdens SR weer lekker het slaap/waak ritme naar de tiefes helpen.
Door jou blijf ik, ik geniet van jequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nog een regel tekst om bij te dragen of blijf je achterlijk doen met die smilie's?
Ja, een piraatquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, er bestaat zoiets als KX
Gelukkig in mijn vakantiequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Tijdens SR weer lekker het slaap/waak ritme naar de tiefes helpen.
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Door jou blijf ik, ik geniet van je
heey..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,
Ga doorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,
Ik hoef geen ruzie hoor, hij zit altijd op mij raar te doen dat ik weg moetquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
heey..blijf es aardig voor elkaar..
![]()
geen ruzie maken..
Inderdaad, gewoon lekker naar Onzin. Daar kom je het beste tot je rechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoef geen ruzie hoor, hij zit altijd op mij raar te doen dat ik weg moetsnif
optyfen, opflikkeren, wegwezen, je bent hier ongewenst, ga ergens anders trollen, zuigen of ander ongewenst kwaad, maar niet hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Door jou blijf ik, ik geniet van je
Even aangepast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker naar Onzin door de shredder. Daar kom je het beste tot je recht.
Wat een frustraties door Giel hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
optyfen, opflikkeren, wegwezen, je bent hier ongewenst, ga ergens anders trollen, zuigen of ander ongewenst kwaad, maar niet hier.
Door Giel? Dit zou ik in andere omstandigheden ook hebben gezegd hoor. Het komt dus door jou.quote:
Obious troll is obvious.quote:
2 dagen werken..quote:
Zeg ga ergens anders even topic verbaggeren maar niet hier graag!quote:
Okquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef ConscienceNL het volgende:
Gewoon geen aandacht schenken aan naatje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg ga ergens anders even topic verbaggeren maar niet hier graag!
Ik dacht dat Bart in dagen in de war was maar jij ook zie ikquote:
Weet ik niet geloof het niet ik heb een seizoenskaart dus ik kom er wel in ga het even navragen voor jequote:
Wat had Bart dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bart in dagen in de war was maar jij ook zie ik
Als je dat wilt doen, gaarnequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik niet geloof het niet ik heb een seizoenskaart dus ik kom er wel in ga het even navragen voor je
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat had Bart dan?Zat erg te twijfelen tussen brood of pizza.
die dacht dat het morgen vrijdag wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat had Bart dan?Zat erg te twijfelen tussen brood of pizza.
uitverkocht volgens de sitequote:
Nou, dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een jammerlijke keuze vinden om Coen in dat huis te zetten... aan Giel valt helaas niet te ontkomen als vleesgeworden troetelkind van 3FM...
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het landquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een jammerlijke keuze vinden om Coen in dat huis te zetten... aan Giel valt helaas niet te ontkomen als vleesgeworden troetelkind van 3FM...
Zou lollig zijn ja 3 nieuwe, maar ze denken meer aan de luister/kijk cijfers bij 3fm gok ik en terechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Misschien was het voor de frisheid uberhaupt wel eens leuker geweest om Gerard en Giel eruit te laten... dan had je wel 3 relatief onervaren GL-mensen gehad!
Niet dat ik Gerard geen koning vindmaar ik kan me voorstellen dat een Michiel denkt: Waarom ik niet weer een keertje
Dit concept is ondertussen sterker dan de DJ's die er in zitten... alleen kunnen zij een editie wel maken en breken... Coen heeft twee jaar geleden echt geen goede indruk gemaakt... Michiel in Den Haag was prima... Giel vindt zichzelf vaak belangrijker dan het hele GH bij elkaar... met name in Breda waarin ie Paul een paar keer misselijk te kakken zette...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het land
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit concept is ondertussen sterker dan de DJ's die er in zitten... alleen kunnen zij een editie wel maken en breken... Coen heeft twee jaar geleden echt geen goede indruk gemaakt... Michiel in Den Haag was prima... Giel vindt zichzelf vaak belangrijker dan het hele GH bij elkaar... met name in Breda waarin ie Paul een paar keer misselijk te kakken zette...
538 heeft ook veel luisteraars en veel fansquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.
3fm = 538quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
538 heeft ook veel luisteraars en veel fans
True, met het verschil dat bij 3fm veel Nederlands product wordt gedraaid en dat er nog wel goede DJs als Stenders zitten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
3fm = 538
Het is gewoon zo, en dat schijnt de bedoeling te zijn van een publieke omroep
Ik denk met name dat Giel en Coel erg dikke maatjes zijn met de 3FM-leiding... ik geloof niet dat Michiel Veenstra minder populair is dan Coen Swijnenberg bijvoorbeeld bij de luisteraars...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.
tof plaatje welquote:
Jawel man, er luisteren veel meer mensen in de ochtend dan op de tijd van Michiel. Michiel is sowieso veel onbekender dan Giel in NLquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met name dat Giel en Coel erg dikke maatjes zijn met de 3FM-leiding... ik geloof niet dat Michiel Veenstra minder populair is dan Coen Swijnenberg bijvoorbeeld bij de luisteraars...
LOLquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
die dacht dat het morgen vrijdag was
Vergeet niet dat vorig jaar Ekstra Weekend op plek nummer 2 stond voor de gouden radioringquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel man, er luisteren veel meer mensen in de ochtend dan op de tijd van Michiel. Michiel is sowieso veel onbekender dan Giel in NL
Precies. Veenstra alleen is misschien niet super leuk om een week naar te kijken, maar de combinatie Ekdom-Veenstra is gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef alors het volgende:
Ik had het Michiel ook erg gegund om samen met Gerard erin te zitten, die 2 voelen elkaar gewoon enorm goed aan.
Die had ik idd liever gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef alors het volgende:
Ik had het Michiel ook erg gegund om samen met Gerard erin te zitten, die 2 voelen elkaar gewoon enorm goed aan.
gielquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het land
Ja idd.. michiel. dat is opzich wel jammer dat hij er niet in zit..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die had ik idd liever gezien.
Vrijdg toch ??quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Was dat maar zo
.
Tnx voor het checken! Was er al een beetje bang voor.
18/12quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef miieejj het volgende:
Wanneer gaan ze er in eigenlijk .. ? ? ?
echt nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
3fm = 538
Het is gewoon zo, en dat schijnt de bedoeling te zijn van een publieke omroep
Gvd.. echt waar.. gaan ze zaterdag 18 dec. erin? en niet vrijdagquote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
Gvd.. echt waar.. gaan ze zaterdag 18 dec. erin? en niet vrijdag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom nou ALWEER Giel. Kutmietjes bij 3FM die hun ochtendshow niet durven op te geven voor 5 dagen..
Doen dan Gerard, Veenstra en Domien, ofzo.
Ik ben de eerste keren wezen kijken in Utregquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb er weer zin in. Damn wat was de editie 2009 in Groningen geweldig. Maar ja, toen woonde ik daar nog, dus heb het van dichtbij mogen meemaken. Prachtige herinneringen aan.
Den Haag editie (?) blijft voor mij het leukst. Met Ekdom, Stenders en Veenstraquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb er weer zin in. Damn wat was de editie 2009 in Groningen geweldig. Maar ja, toen woonde ik daar nog, dus heb het van dichtbij mogen meemaken. Prachtige herinneringen aan.
Zondag ??????quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zondag 14:30.
En Waalwijker heeft wel een punt.
Absoluutquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef StarGazer het volgende:
Jup! Groningen - Feyenoord, maar volgens mij bedoel jij wat andersquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! Groningen - Feyenoord, maar volgens mij bedoel jij wat anders.
2 heerlijke pizza's gehad. Jam. Vanavond bier.
Dacht ook altijd dat het op een vrijdag was, maar dat kan natuurlijk nietquote:
Het is altijd op dezelfde datum dus waarom nu andersquote:
Dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is altijd op dezelfde datum dus waarom nu anders
Oooow.. zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is altijd op dezelfde datum dus waarom nu anders
+ -hans-quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Mijn top lijstje bestond uit Roel, Sirolf en Sersjee. Helaas. Volgend jaar een nieuwe kans!
Ik had jou er in gewild elk uur een Queen nummer heerlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Mijn top lijstje bestond uit Roel, Sirolf en Sersjee. Helaas. Volgend jaar een nieuwe kans!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Dat zou ik dan zeker even regelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef themauster het volgende:
Ik had jou er in gewild elk uur een Queen nummer heerlijk
oke danquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou ik dan zeker even regelen. More Queen @ 3FM
.
miieejj, voor een jaar lang gratis pizza bonnen bij de appie wil ik er wel over nadenken.
Niks mis met Giel inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Waalwijker het volgende:
En ik vind het wél tof dat Giel er weer ingaat.
Heel tof!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand n appeltje van oranje? *omnomnomnomnom*
Leuk heh dat Gerard weer in het glazen huis is
Masterlijke line-upquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
wat mij betreft de beste bezetting tot nu toequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Den Haag editie (?) blijft voor mij het leukst. Met Ekdom, Stenders en Veenstra
preciesquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom nou ALWEER Giel. Kutmietjes bij 3FM die hun ochtendshow niet durven op te geven voor 5 dagen..
Doen dan Gerard, Michiel en Domien, ofzo.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi!
Mijn verwachte lijstje was: Domien - Gerard - Giel
Mijn verlanglijstje was: Timur - Gerard - Michiel
Ach ja, er is nog altijd 2011. Of 2012.
Ookal is de drie-eenheid voor SR2010 compleet anders dan ik gehoopt had, vind ik het toch een tof stel bij elkaar, alle drie hebben ze bewezen prima Glazen Huisbewoners te zijn en het zijn uiteindelijk de acties en de dj's binnen én buiten het huis en de requests en de sfeer en het weer en het afzien en het onverwachte wat Serious Request voor mij als dé afsluiter van het jaar maken.
Dit was de langste zin in de historie van zinnen.
Over zinnen gesproken: IK HEB ER ZIN IN
Geniet er van! Dat heb ik vorig jaar ook gedaan toen hij in Groningen stond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. Tot na SR heb ik nog vrij, dus - met m'n vriendin in Eindhoven - zal ik daar wel regelmatig te vinden zijn
.
Ik ben nog steeds in voor een Fok! SR meet in De Gekste. Weet alleen nog niet welke dagen ik vrij ga nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. Tot na SR heb ik nog vrij, dus - met m'n vriendin in Eindhoven - zal ik daar wel regelmatig te vinden zijn
.
hoi hoiquote:
Goedenavond, is het hard balen dat je niet het GH in mag?quote:
Ik zal er ook wel te vinden zijn. Half uurtje hier vandaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
ik baal in ieder geval welquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goedenavond, is het hard balen dat je niet het GH in mag?
Check! Ik had hem nog wel eens bezig willen zien met Gerard! Geniaal duoquote:
Het is dan voor Giel weer 3x op rij. Dus met die logica is hij er in 2011 niet bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar is Florent als je hem nodig hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
Natuurlijk is het jammer, maar dit is volgens mij een Gouden Trio. En na de presentatie van Eric C vandaag voor alle DJ's over zijn reis naar Uganda wil ik vooral geld inzamelen. Binnen of buiten het huis.
Het Vrijthof staat weer op jou en je Coca-Cola truck te wachtenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
Natuurlijk is het jammer, maar dit is volgens mij een Gouden Trio. En na de presentatie van Eric C vandaag voor alle DJ's over zijn reis naar Uganda wil ik vooral geld inzamelen. Binnen of buiten het huis.
Je kunt het ook een tunnelvisie van de leiding van 3FM noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Giel begint overigens wel een beetje een pionier in het GH te worden. Zes van de zeven keer
Hopelijk kom je weer in de Coca Cola truck dan krijg je een warm welkom op de Grote Markt in Groningenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
Kan ook, maar vraag me ook een beetje af waarom hij er zovaak bij zit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het ook een tunnelvisie van de leiding van 3FM noemen
Pionier? Dat waren degenen die als eerste het Huis ingingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Giel begint overigens wel een beetje een pionier in het GH te worden. Zes van de zeven keer
JAquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Vrijthof staat weer op jou en je Coca-Cola truck te wachten.
of het een gouden trio is is nog af te wachten. Coen was de vorige keer niet erg geslaagd, maar tijden kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
Ja nou, een ander woord danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pionier? Dat waren degenen die als eerste het Huis ingingen...
Mss bedoel je veteraanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Mag ookquote:
Daar zat ie ook bij toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pionier? Dat waren degenen die als eerste het Huis ingingen...
Da's beter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja nou, een ander woord danRoutinier?
Hij is in den beginne wel een belangrijke pilaar geweest. Dus pionier mag je hem wel noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat. Kan me nog herinneren hoe 't idee op de radio ontstond tussen Giel en die van De Breij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is in den beginne wel een belangrijke pilaar geweest. Dus pionier mag je hem wel noemen.
Ik lust er wel pap vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. Kan me nog herinneren hoe 't idee op de radio ontstond tussen Giel en die van De Breij.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. Kan me nog herinneren hoe 't idee op de radio ontstond tussen Giel en die van De Breij.
"Vijf dagen, vijf nachten, vijf dagen zonder voer, 3 dj's in een Glazen Huis....waarvoor? DAFUR!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooruit dan, jouw feestjequote:
Jup en Wouter vd Goes + Florent Luyckx mag je erbij zetten als de drijvende krachten achter SR.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En VanVelzen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond vorig jaar Ilse in de nacht zo magisch in het huis
En wat was ze zo LEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEKquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond vorig jaar Ilse in de nacht zo magisch in het huis
Zeer koud die dag/avond in DHquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zaterdag een paar jaar geleden met Guus M. in het huis is nog steeds onovertroffen. Eerst Broekie met die MEGA badeend en daarna Guus. Als ik weer eraan terugdenk toen die muziekkapel aan komt zetten....![]()
![]()
![]()
.
Oh nee sorry, ik heb zo een hekel aan die stomme kabouterquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zaterdag een paar jaar geleden met Guus M. in het huis is nog steeds onovertroffen. Eerst Broekie met die MEGA badeend en daarna Guus. Als ik weer eraan terugdenk toen die muziekkapel aan komt zetten....![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Waar is z'n befaamde borsthaar?quote:
Wat een aanranding van het nummer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mute ff. Om gehoorbeschadiging te voorkomen.
Nou, idd.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de slechtste plaat van de BEP die ze ooit gemaakt hebben
Alsof U2 opeens een Kane nummer heeft gemaakt. Zo voelt het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de slechtste plaat van de BEP die ze ooit gemaakt hebben
Checkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Nu Claudia, Gerard, Giel en Coen in DWDD.
thanx voor de tipquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Nu Claudia, Gerard, Giel en Coen in DWDD.
dat ik de tv niet hoef aan te zettenquote:
Wrom nou niet Vulture, is toch leeeuuuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ik de tv niet hoef aan te zetten
Mijn TV is nog niet aan vervanging toe... en als ik Giel zie moet ik daar altijd een steen tegenaan gooien... zo heb ik ook al een paar radio's vernaggeldquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wrom nou niet Vulture, is toch leeeuuuk.
Als ze Domien in dat huis hadden gezet had ie na 6 dagen door een dichte deur naar buiten kunnen kruipen.quote:
Door de brievenbusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze Domien in dat huis hadden gezet had ie na 6 dagen door een dichte deur naar buiten kunnen kruipen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze Domien in dat huis hadden gezet had ie na 6 dagen door een dichte deur naar buiten kunnen kruipen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of alleen nog zo'n coltrui achter de microfoon zien staan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n dikke sjaal met een plukje haar erboven. "Het is kwart over halve selderijstengel."
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zien wij eruit alsof we daar mee zouden spotten? Da's net zoiets als tegen je partner zeggen dat je een SOA hebt terwijl dat niet zo isquote:
Ik weet niet hoe jullie er uitzien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zien wij eruit alsof we daar mee zouden spotten? Da's net zoiets als tegen je partner zeggen dat je een SOA hebt terwijl dat niet zo is
Oké cool. Beetje voorspelbaar wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |