quote:WAT?!?! Ik zit niet in het Glazen Huis.... STELLETJE HOEREN!!!!!!
1 minute ago via Twitterrific
Frank Dane
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Het gaat sowieso wel weer leuk worden
coenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker op Coen zeg, jullie zijn echt een stel oude wijven bij elkaar zeg.
ik had er meer van verwacht jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook nog echt teleurgesteld zijn ook ja?
Ja stel je voord at er discussie of kritiek isquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker op Coen zeg, jullie zijn echt een stel oude wijven bij elkaar zeg.
Nou het is meer de manier waarop. Roel die m uitscheld voor sukkel, mensen die teleurgesteld zijn etc... Kom op mensenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja stel je voord at er discussie of kritiek is
Lekker voor zequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, alle Coen, Gerard of Giel haters zijn dus niet in dit topic te vinden tijdens SR.
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Mooi, alle Coen, Gerard of Giel haters zijn dus niet in dit topic te vinden tijdens SR.
teleurstelling kan toch wel als je op heel iemand anders had gehooptquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou het is meer de manier waarop. Roel die m uitscheld voor sukkel, mensen die teleurgesteld zijn etc... Kom op mensen.
maar dat kan toch helemaal niet?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Als Ramon maar weer geld gaat tellen
Maar wie zijn wij nou helemaal om het 'eens' te zijn met die keuze?! Je kunt anderen leuker vinden, maar om nou meteen niet meer te gaan kijken/luisteren vind ik ook weer zo watquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Als je het niet helemaal eens bent met de keuze ben je meteen een hater
Rightquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenerbij..
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef themauster het volgende:
Ach mischien doet Coen het dit jaar wel beter als in 2008 in Giel en Gerard heb ik wel vertrouwen
Je kunt het jammer vinden. Maar ook daadwerkelijk écht teleurgesteld zijn of gaan schelden vind ik persoonlijk ietwat ver gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
teleurstelling kan toch wel als je op heel iemand anders had gehoopt
Ik ben er alleen bij met gerard, giel durf ik misschien wel aan, maar coen is echt het dieptepuntquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist wel dat is het erge, elke woordje wat die persoon dan zegt gaan ze hier herhalen met eenerbij..
Ja, want SR draait ook om alleen maar kwalitatief goede muziek he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.
Ja en ook geen Turbo ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ekdom het muziekniveau op peil houden. DUs geen Jordy van Loon's etc.
nou idd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen bij met gerard, giel durf ik misschien wel aan, maar coen is echt het dieptepunt
Jij bent inderdaad wel de uitzondering op die regel. Topper.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Pino112 het volgende:
Zo typisch is dat dan weer altijd. Altijd dat eeuwige gezeik hier.
Die had weer dezelfde plaatjes als de vorige keer opgezet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
Kan Rab niet even stiekem een keer naar binnen sneaken en wat gabber plaatjes draaien ?
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat kan toch helemaal niet?!
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad wel de uitzondering op die regel. Topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |