optyfen, opflikkeren, wegwezen, je bent hier ongewenst, ga ergens anders trollen, zuigen of ander ongewenst kwaad, maar niet hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Door jou blijf ik, ik geniet van je
Even aangepast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker naar Onzin door de shredder. Daar kom je het beste tot je recht.
Wat een frustraties door Giel hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
optyfen, opflikkeren, wegwezen, je bent hier ongewenst, ga ergens anders trollen, zuigen of ander ongewenst kwaad, maar niet hier.
Door Giel? Dit zou ik in andere omstandigheden ook hebben gezegd hoor. Het komt dus door jou.quote:
Obious troll is obvious.quote:
2 dagen werken..quote:
Zeg ga ergens anders even topic verbaggeren maar niet hier graag!quote:
Okquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef ConscienceNL het volgende:
Gewoon geen aandacht schenken aan naatje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg ga ergens anders even topic verbaggeren maar niet hier graag!
Ik dacht dat Bart in dagen in de war was maar jij ook zie ikquote:
Weet ik niet geloof het niet ik heb een seizoenskaart dus ik kom er wel in ga het even navragen voor jequote:
Wat had Bart dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bart in dagen in de war was maar jij ook zie ik
Als je dat wilt doen, gaarnequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik niet geloof het niet ik heb een seizoenskaart dus ik kom er wel in ga het even navragen voor je
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat had Bart dan?Zat erg te twijfelen tussen brood of pizza.
die dacht dat het morgen vrijdag wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat had Bart dan?Zat erg te twijfelen tussen brood of pizza.
uitverkocht volgens de sitequote:
Nou, dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een jammerlijke keuze vinden om Coen in dat huis te zetten... aan Giel valt helaas niet te ontkomen als vleesgeworden troetelkind van 3FM...
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het landquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een jammerlijke keuze vinden om Coen in dat huis te zetten... aan Giel valt helaas niet te ontkomen als vleesgeworden troetelkind van 3FM...
Zou lollig zijn ja 3 nieuwe, maar ze denken meer aan de luister/kijk cijfers bij 3fm gok ik en terechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Misschien was het voor de frisheid uberhaupt wel eens leuker geweest om Gerard en Giel eruit te laten... dan had je wel 3 relatief onervaren GL-mensen gehad!
Niet dat ik Gerard geen koning vindmaar ik kan me voorstellen dat een Michiel denkt: Waarom ik niet weer een keertje
Dit concept is ondertussen sterker dan de DJ's die er in zitten... alleen kunnen zij een editie wel maken en breken... Coen heeft twee jaar geleden echt geen goede indruk gemaakt... Michiel in Den Haag was prima... Giel vindt zichzelf vaak belangrijker dan het hele GH bij elkaar... met name in Breda waarin ie Paul een paar keer misselijk te kakken zette...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het land
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit concept is ondertussen sterker dan de DJ's die er in zitten... alleen kunnen zij een editie wel maken en breken... Coen heeft twee jaar geleden echt geen goede indruk gemaakt... Michiel in Den Haag was prima... Giel vindt zichzelf vaak belangrijker dan het hele GH bij elkaar... met name in Breda waarin ie Paul een paar keer misselijk te kakken zette...
538 heeft ook veel luisteraars en veel fansquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.
3fm = 538quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
538 heeft ook veel luisteraars en veel fans
True, met het verschil dat bij 3fm veel Nederlands product wordt gedraaid en dat er nog wel goede DJs als Stenders zitten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
3fm = 538
Het is gewoon zo, en dat schijnt de bedoeling te zijn van een publieke omroep
Ik denk met name dat Giel en Coel erg dikke maatjes zijn met de 3FM-leiding... ik geloof niet dat Michiel Veenstra minder populair is dan Coen Swijnenberg bijvoorbeeld bij de luisteraars...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, maar het feit blijft dat Giel veel fans heeft en veel beluisterd is, Coen is ook veel beluisterd en Gerard Ekdom heeft ook veel fans. Dus logische keuze.
tof plaatje welquote:
Jawel man, er luisteren veel meer mensen in de ochtend dan op de tijd van Michiel. Michiel is sowieso veel onbekender dan Giel in NLquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met name dat Giel en Coel erg dikke maatjes zijn met de 3FM-leiding... ik geloof niet dat Michiel Veenstra minder populair is dan Coen Swijnenberg bijvoorbeeld bij de luisteraars...
LOLquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
die dacht dat het morgen vrijdag was
Vergeet niet dat vorig jaar Ekstra Weekend op plek nummer 2 stond voor de gouden radioringquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel man, er luisteren veel meer mensen in de ochtend dan op de tijd van Michiel. Michiel is sowieso veel onbekender dan Giel in NL
Precies. Veenstra alleen is misschien niet super leuk om een week naar te kijken, maar de combinatie Ekdom-Veenstra is gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef alors het volgende:
Ik had het Michiel ook erg gegund om samen met Gerard erin te zitten, die 2 voelen elkaar gewoon enorm goed aan.
Die had ik idd liever gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef alors het volgende:
Ik had het Michiel ook erg gegund om samen met Gerard erin te zitten, die 2 voelen elkaar gewoon enorm goed aan.
gielquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat Giel erg veel fans heeft in het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |