Dat maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had weer dezelfde plaatjes als de vorige keer opgezet.
Waarom vind jij het zo ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijk
I sure hope soquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
timur doet altijd de tv-verslagen.. met die stagair ramonquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Wie wat waar? Heb van de vorige edities maar weinig meegekregen
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.quote:
Aaaaaaaah dan komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
timur doet altijd de tv-verslagen.. met die stagair ramon
okquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.
Gelukkig is het maar een mening.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Giel doet iedere keer weer hetzelfde trucje, is 1 jaar leuk, daarna niet meer. Coen is een wannabe leuk zijn, hij is het niet, hij is gewoon een DJ, meer niet, liefst zie ik hem, samen met Timur, Giel, Sander en Roos vertrekken naar 538.
True, maar volgens mij zijn er meer met diezelfde meningquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een mening.
Ja, want dan krijgen wij de kwalitieits-dj's uit de nacht op 3FM.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat? Juist dat papegaai gedrag hier is stuitend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, maar volgens mij zijn er meer met diezelfde mening
Aardige vent, maar dat schijnheilige hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zo als Pino, zo naïef... Ik neem het hem dus niet kwalijk
Die luister ik niet eens, dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen Bert van Lent is een held, maar voorderest weet ik niets over de kwaliteit daar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, want dan krijgen wij de kwalitieits-dj's uit de nacht op 3FM.
Dat dat weer aangeeft dat luistercijfers niet goed doen aan de kwaliteit van 3fmquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat? Juist dat papegaai gedrag hier is stuitend.
Dus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, Pino luistert geen Stenders...
Nee, de nacht luister ik ook niet. Maar neem maar van mij aan dat dat niet al te best is, behalve Lent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die luister ik niet eens, dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen Bert van Lent is een held, maar voorderest weet ik niets over de kwaliteit daar.
Dat bedoel ik, maar ik ga niet oordelen als ik het nog nooit geluisterd hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nee, de nacht luister ik ook niet. Maar neem maar van mij aan dat dat niet al te best is, behalve Lent.
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dat weer aangeeft dat luistercijfers niet goed doen aan de kwaliteit van 3fm
Nope.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zou ook op 3fm zeiken als Stenders in het huis zou zitten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef alors het volgende:
meh dat vind ik maar matig heur. Sowieso waarom altijd die fakking kneus van een Giel![]()
Neuh maar u snapt de intentie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, want SR draait ook om alleen maar kwalitatief goede muziek he.
Heb je nog een regel tekst om bij te dragen of blijf je achterlijk doen met die smilie's?quote:
Jawel, er bestaat zoiets als KXquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.
Ik vraag me af waarom sommigen nog luisteren. Oh ja, vanwege God Ekdom en Jezus Veenstra natuurlijk.
Laat Veenstra maar weg hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Er komt op 3FM nog heel veel voorbij dat ergens anders niet voorbij komt. Daarbij kun je het als radiozender nooit iedereen naar de zin maken.
Ik vraag me af waarom sommigen nog luisteren. Oh ja, vanwege God Ekdom en Jezus Veenstra natuurlijk.
Van dat rijtje moet alleen Roos weg, de rest moet blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Tijdens SR weer lekker het slaap/waak ritme naar de tiefes helpen.
Door jou blijf ik, ik geniet van jequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nog een regel tekst om bij te dragen of blijf je achterlijk doen met die smilie's?
Ja, een piraatquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, er bestaat zoiets als KX
Gelukkig in mijn vakantiequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Tijdens SR weer lekker het slaap/waak ritme naar de tiefes helpen.
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Door jou blijf ik, ik geniet van je
heey..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,
Ga doorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, daar ben je niet intelligent genoeg voor.,
Ik hoef geen ruzie hoor, hij zit altijd op mij raar te doen dat ik weg moetquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
heey..blijf es aardig voor elkaar..
![]()
geen ruzie maken..
Inderdaad, gewoon lekker naar Onzin. Daar kom je het beste tot je rechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoef geen ruzie hoor, hij zit altijd op mij raar te doen dat ik weg moetsnif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |