En VanVelzen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond vorig jaar Ilse in de nacht zo magisch in het huis
En wat was ze zo LEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEKquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond vorig jaar Ilse in de nacht zo magisch in het huis
Zeer koud die dag/avond in DHquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zaterdag een paar jaar geleden met Guus M. in het huis is nog steeds onovertroffen. Eerst Broekie met die MEGA badeend en daarna Guus. Als ik weer eraan terugdenk toen die muziekkapel aan komt zetten....![]()
![]()
![]()
.
Oh nee sorry, ik heb zo een hekel aan die stomme kabouterquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zaterdag een paar jaar geleden met Guus M. in het huis is nog steeds onovertroffen. Eerst Broekie met die MEGA badeend en daarna Guus. Als ik weer eraan terugdenk toen die muziekkapel aan komt zetten....![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
Waar is z'n befaamde borsthaar?quote:
Wat een aanranding van het nummer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mute ff. Om gehoorbeschadiging te voorkomen.
Nou, idd.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de slechtste plaat van de BEP die ze ooit gemaakt hebben
Alsof U2 opeens een Kane nummer heeft gemaakt. Zo voelt het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de slechtste plaat van de BEP die ze ooit gemaakt hebben
Checkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Nu Claudia, Gerard, Giel en Coen in DWDD.
thanx voor de tipquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Nu Claudia, Gerard, Giel en Coen in DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |