Ik doe het met alle liefde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
Bella mag mij wel neertikken met een hamer. Ik moet echt even drie dagen in een coma geraken ofzo.
Wat ziet die hond er opgeblazen uit zegquote:
Mijn pagina's blijven wel eens hangen, mis ik gedeeltes quote tot ik F5quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef iBenny het volgende:
De views gaan wel flink omlaag met auto update
Ik denk dat de resolutie van die hond niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ziet die hond er opgeblazen uit zeg
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pagina's blijven wel eens hangen, mis ik gedeeltes quote tot ik F5
Nee, niet met liefde. Met een hamer zei ik toch.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet met liefde. Met een hamer zei ik toch..
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat de resolutie van die hond niet helemaal klopt.
Ik ben de naam al vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan de link met geld weer niet vinden, Benny.
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
Wat is dat toch altijd met meets en dat ik nooit kan.?
Dat maakt hem zo mooi.quote:
Dan moet je naar de oogartsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.
Ja maar ik kan een competitiewedstrijd niet afzeggen. Die zijn verplicht. En dan worden er meets gehouden.quote:
Misschein is het wel de Familie Ar en hoort het zoquote:
quote:
We slaan je geblesseerd met een hamer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik kan een competitiewedstrijd niet afzeggen. Die zijn verplicht. En dan worden er meets gehouden.
Okay, thanks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We slaan je geblesseerd met een hamer.
Goh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben de naam al vergeten
Maar het blijkt dan ook een Hongaarse te zijn
Dat was mooi hea.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
Ik kan geen plaatjes meer zien na gisteren
Die hond is te breed, jij bent te lang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.
Dat was leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
Ik kan geen plaatjes meer zien na gisteren
Nog bedankt voor die ene in mijn foboquote:
Daar was hij zondag blij meequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond is te breed, jij bent te lang.
Ik gok trouwens dat de bovenkant er vaak afvalt in spiegels?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschein is het wel de Familie Ar en hoort het zo
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
http://awesomescreenshot.com/0093ket5a
Testz0r
Geen probleem, daar ben ik voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die ene in mijn fobo
Kwam goed uit zondag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond is te breed, jij bent te lang.
Ik gok trouwens dat de bovenkant er vaak afvalt in spiegels?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen probleem, daar ben ik voor.
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rugquote:
Neem er ook 1 van mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gooi even wat partymix in de frituur..
En wat te denken van de aanrechthoogte, als ik langer dan 20 minuten aan mijn aanrechtblad bezig ben voel ik mijn rug al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rug
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rug
Er moeten gewoon overal in huis krukjes staan, net als met kleine kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.
Ja dus of vriendinlief doet alles of hoog aanrechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat te denken van de aanrechthoogte, als ik langer dan 20 minuten aan mijn aanrechtblad bezig ben voel ik mijn rug al.
Dat was een van de eerste ik ook in mijn kop kreegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Bellatrix het volgende:
Annemieke Schollaardt lengte is ideaal voor Vaduz.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moeten gewoon overal in huis krukjes staan, net als met kleine kinderen.
Chocoladequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem er ook 1 van mij
Ik zit aan een overheerlijke bananenshakeBest nog wel vol te houden... al moet ik niet aan veel lekkere dingen denken....
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Chocolade
Pepernoten,
Marsepein,
Banketstaat,
Gevulde Speculaas,
Big Mac,
Frikandel Speciaal
Kapsalon.
Ja. Beter dan Roosmarijn.quote:
Ken ik niet, is die groot of juist klein?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was een van de eerste ik ook in mijn kop kreeg
Ohw, maar 1 meter 85quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JJH het volgende:
http://www.annemiekeschollaardt.nl/angrylog/log/148251/Ellengte/
Ik ben niet slankquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ben aan het lijnen, afgelopen weekend was mijn zuip en vreet weekend
Ik schrok weer van bepaalde foto's, de knop is om. Op de weekend meet ben ik net zo slank als Kally.... nee iets dikker want ik ben langer
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die groot of juist klein?
Wel zag ik bij Studio sport een Russische volleybalster van 2,02 meter
Wtfquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die groot of juist klein?
Wel zag ik bij Studio sport een Russische volleybalster van 2,02 meter
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.quote:
OMGquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?
Annemieke frutselt haar show op met allerlei woorden die niet in zinnen passen. Best uniek.quote:
Ja hoor zag er niet verkeerd uit, gewoon een atletisch lichaam, geen spierenmassa. Je moet natuurljk wel goed kunnen springen bij volleybal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?
Daaaaayum gurl. Meen je niet.quote:
Nee, Roosmarijn vind ik beter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Annemieke frutselt haar show op met allerlei woorden die niet in zinnen passen. Best uniek.
Ik zei niet dat ik dik was Hansquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, je bent een dik varkentje. Houd eens op zeg!
Dat springen overbrugt net die paar centimeter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor zag er niet verkeerd uit, gewoon een atletisch lichaam, geen spierenmassa. Je moet natuurljk wel goed kunnen springen bij volleybal.
Jammer. Had wel zin in een dijenkletser.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grap over maken, maar dat doe ik toch maar niet
Ja echtquote:
Doe esquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grap over maken, maar dat doe ik toch maar niet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel![]()
Ik heb jouw lichaam als doelAlleen ietsie dikker omdat ik langer ben
Ik vind Claudia wel leuk, ik word alleen zo moe van haar, 2 uur is precies lang genoeg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.
Kan het alleen maar een bummer zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu verwachten we veel van de Benny-grap.
Beetje zoals Miranda gisteren die vraag opbouwde. Grootste anticlimax na The Happening.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu verwachten we veel van de Benny-grap.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Smalltown boy van Bronski Beat is zo mooi.
Zekersquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Smalltown boy van Bronski Beat is zo mooi.
Ik vind haar ook leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan het alleen maar een bummer zijn
Wat was ik daar ziek van zeg, en Simone nog steeds!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje zoals Miranda gisteren die vraag opbouwde. Grootste anticlimax na The Happening.
Ik ben reuze benieuwd, ik denk dat ie de Jim Carrey kwaliteit wel haalt. Minstens Javier Guzman.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.
Ik wist al dat dat ging komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat was ik daar ziek van zeg, en Simone nog steeds!
Nah, is niet leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist al dat dat ging komen
Ik ken Miranda, ik zei toch der aaifoon ligt in bad haha
Guzman heb ik ooit nog een cd van gewonnen via Fok. Is nooit uit het hoesje geweest. Ga ik op de meet verloten denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd, ik denk dat ie de Jim Carey kwaliteit wel haalt. Minstens Javier Guzman.
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving verteltquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guzman heb ik ooit nog een cd van gewonnen via Fok. Is nooit uit het hoesje geweest. Ga ik op de meet verloten denk ik.
Neuhjquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij wou benny zeggen dat myr 1.85 in de breedte is..
Dit was nog voor die tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving vertelt
Ik denk, ik zal hem maar inkoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist al dat dat ging komen
Ik ken Miranda, ik zei toch der aaifoon ligt in bad haha
Of in de dieptequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij wou benny zeggen dat myr 1.85 in de breedte is..
Dit is epischquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving vertelt
quote:
Misschien wel, ben gewoon weer te onrustig, ga maar weer een boek er bij pakken. Ben net bij die bieb 2 boeken wezen lenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt diepgang Bos, dan verpak je het iets beter.
Ik weet niet of ik iedereen wil zoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
Miran, die zoentocht 's nachts gaan we doen
hoeft ook niet op de mondquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iedereen wil zoenen.
Lekker Huigtikkertje doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké! Dan varieer ik wel. Lekker op het oor, een lebbertje over de neus. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoeft ook niet op de mondAls het maar op het gezicht is
Kus op de wang toch, niet meteen overal je tong induwen, beetje klasse Bellaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekersquote:
Lekker Frans zoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Kus op de wang toch, niet meteen overal je tong induwen, beetje klasse Bella
Veel teveel bukken voor mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekers
Of zo'n filmkus, lekker gek en lekker nepquote:
Ja joh, dat deden we altijd op voetbalkampquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekers
Wij nemen wel een keukentrap meequote:
Ik haat het hoe die mensen zoenen. Ze zuigen verdorie altijd heel die lippen leeg, dat is toch geen stijl.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Of zo'n filmkus, lekker gek en lekker nep
Nah lipzuigen kan lekker zijn maar dan wel op een normale manier, niet zuigkracht 10 inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik haat het hoe die mensen zoenen. Ze zuigen verdorie altijd heel die lippen leeg, dat is toch geen stijl.
Grappig, maar het moet wel bij daglicht gebeuren..quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik heb nog veel meer spelletjes
Omgekeerd verstoppertje
Omgekeerd verstoppertje is een spelletje om buiten te doen, in een bos of in een ander terrein waar je je goed kunt verstoppen. De regels zijn heel simpel, en het omgekeerde van verstoppertje: Eén iemand verstopt zich, en alle anderen moeten hem gaan zoeken. Wanneer degene die verstopt zit, door iemand wordt gevonden, moet die persoon er óók bij gaan zitten. Het spel is afgelopen als iedereen er zit. Degene die de verstopte persoon als eerste vond, mag de verstopper zijn in de volgende ronde.
Nee precies, staat ook zo dom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah lipzuigen kan lekker zijn maar dan wel op een normale manier, niet zuigkracht 10 inderdaad
Neenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grappig, maar het moet wel bij daglicht gebeuren..
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan wild die hoofden draaien van kijk eens wat een passiequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee precies, staat ook zo dom.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom....?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hihi, ik weet nu waar je ligtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom....?
Ik zie het al voor meIk trek me zwarte kleding aan, met zwarte muts, en ik ga gewoon ergens op de grond liggen met wat bladeren over me heen en niemand die me ziet in het donker
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan wild die hoofden draaien van kijk eens wat een passie
Tot een paar minuten geleden had ik nog nooit iemand kaas zien zagen.quote:
En haar nog in model en geen uitgesmeerde make-up, ja was een lekkere beurt danquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
Of eentje verstopt zich en de rest drinkt bier
Ik ga niet in het donker in een bos ofzo ronddwalen, Maar goed wie zegt dat ik kom dan..quote:
Ultieme kuisheid als een vrouw dat nog op kan brengen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.
Wat een baas he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Tot een paar minuten geleden had ik nog nooit iemand kaas zien zagen.
Dan blijf je toch gewoon bij iemand!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga niet in het donker in een bos ofzo ronddwalen, Maar goed wie zegt dat ik kom dan..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik heb nog veel meer spelletjes
Omgekeerd verstoppertje
Omgekeerd verstoppertje is een spelletje om buiten te doen, in een bos of in een ander terrein waar je je goed kunt verstoppen. De regels zijn heel simpel, en het omgekeerde van verstoppertje: Eén iemand verstopt zich, en alle anderen moeten hem gaan zoeken. Wanneer degene die verstopt zit, door iemand wordt gevonden, moet die persoon er óók bij gaan zitten. Het spel is afgelopen als iedereen er zit. Degene die de verstopte persoon als eerste vond, mag de verstopper zijn in de volgende ronde.
Het is onrealistisch, maar niet iedere vrouw wil dat haar tieten en poes op tv te zien zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu komt hetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IK WEET HET!!!
Nee schat, kan niet iedereen drinkt dus niemand kan droppenquote:
Dan moet je niet gaan acteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is onrealistisch, maar niet iedere vrouw wil dat haar tieten en poes op tv te zien zijn he
Er is vast wel iets of iemand die dat kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat, kan niet iedereen drinkt dus niemand kan droppen
Dan verschillen wij van meningquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan acteren.
Tegen die tijd ben ik zwanger en drop ik jullie ergensquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, comes with the jobquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Roggelen we een taxibusje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O jaquote:
Dat heb ik op voetbalkamp gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dropping... Met Tom tom kom ik nog niet waar ik moet zijn.
Kom op inderdaad. Met je borsten wapperend in de wind!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoinquote:
Rugzak mee... met bier, veel bierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Siewosie een dropping. Zo zonde van al het bier staat te wachten. En de fopjes van jullie mis ik dan helemaal.
wat zeg ik nou, een rugzak vol bierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Siewosie een dropping. Zo zonde van al het bier staat te wachten. En de fopjes van jullie mis ik dan helemaal.
Hallonquote:
quote:
DOORLOPEN. DOORLOPENquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Dan moet Flash natuurlijk wel mee, als we worden gedropt
ha loquote:
Dat ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
DOORLOPEN. DOORLOPEN
Moet er nog iemand PINNEN?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ow er is een meet geplanned, even andere topic erbij pakken en mezelf opgeven natuurlijk. Het lijkt me verstandig om met bier in het donker door een bos te lopen trouwens.
Ja, mijn laatste was kapot ofzo even nieuwe aangemaakt.quote:
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Dan moet Flash natuurlijk wel mee, als we worden gedropt
Bazenfilms.quote:
Waarom las ik nou het woordje 'niet' bij verstandig. Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ow er is een meet geplanned, even andere topic erbij pakken en mezelf opgeven natuurlijk. Het lijkt me verstandig om met bier in het donker door een bos te lopen trouwens.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Nou terwijl ik even het andere topic erbij pak, kunnen jullie genieten van deze poedel die omgekat is tot een heuse kameel.)))))
[ afbeelding ]
Nou terwijl ik even het andere topic erbij pak, kunnen jullie genieten van deze poedel die omgekat is tot een heuse kameel.)))))
[ afbeelding ]
Een kameel heeft twee bulten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Zat te wachten wanneer iemand dit zou zeggen, maar dit is natuurlijk een poedel.quote:
Dit is een dromedaris.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat te wachten wanneer iemand dit zou zeggen, maar dit is natuurlijk een poedel.
Dan wil ik wel een Rambo band om en mijn gezicht vies maken met modder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dropping (spel)
Een dropping is een spel of een (militaire) oefening waarbij personen geblinddoekt naar een plek worden gebracht, vanwaar zij zelfstandig de weg naar huis moeten vinden.
Aan het begin krijg je een aanwijzing, daar moet je als groepje heen lopen. Daar krijg je de volgende aanwijzing... en dat zou je kunnen regelen met de lokale bevolking. Hebben onze leiders en trainers toen ook gedaan....
Het was wel heel eng om als meisje een lokale bar in te lopen, en de volgende aanwijzing te vragen
In groepen in een dropping leukerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dropping (spel)
Een dropping is een spel of een (militaire) oefening waarbij personen geblinddoekt naar een plek worden gebracht, vanwaar zij zelfstandig de weg naar huis moeten vinden.
Aan het begin krijg je een aanwijzing, daar moet je als groepje heen lopen. Daar krijg je de volgende aanwijzing... en dat zou je kunnen regelen met de lokale bevolking. Hebben onze leiders en trainers toen ook gedaan....
Het was wel heel eng om als meisje een lokale bar in te lopen, en de volgende aanwijzing te vragen
Duitsland?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groepen in een dropping leuker
En dan gewoon over de grens...
Ja met van die strepen op onze gezichten....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een Rambo band om en mijn gezicht vies maken met modder.
Groepjes van 4 ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groepen in een dropping leuker
En dan gewoon over de grens...
En genoeg plas en poepstops voor Miranda.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten wel rekening houden met de conditie van Wander.
Prima heb ik nog wat weekjes extra om af te vallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat er nu staat wordt het 18 maart, Wander kan niet in februari en JJH niet op 4 maart
Ik vind het prima, en als er iemand niet de 18e kan dan mag ie niet mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat er nu staat wordt het 18 maart, Wander kan niet in februari en JJH niet op 4 maart
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En genoeg plas en poepstops voor Miranda.
Deal. Heb ik ook iets om naartoe te werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet in topconditie zijn natuurlijk, want ik ga met vaduz in de ochtend hardlopen
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga de hometrainer maar eens opzoeken als ik dit zo lees, ik ben gewend om alleen naar de koelkast de lopen.
[ afbeelding ]
Fijn is dat he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaan
Mert hamers?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook gewoon levend stratego doen
What's new.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fijn is dat he?Ik vind plassen in de natuur zo lekker.
Miranda, jouw maken chef spelletjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook gewoon levend stratego doen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
De wind die zachtjes langs je vagijntje waait, de sprietjes van het gras met z'n lichte aanrakingen. Doet me denken aan een vakantie in Renesse.
Niet in Januari, want dan is het koud.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja mensen als we met IEDEREEN rekening moeten houden, dan hebben we pas een meet januari 2028 hoor..
is goeedquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Miranda, jouw maken chef spelletjes.
Levend stratego.
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja mensen als we met IEDEREEN rekening moeten houden, dan hebben we pas een meet januari 2028 hoor..
Zolang jij maar kan, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Heul niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goeed![]()
Dan moeten jullie nu wel allemaal de hometrainer te voorschijn halen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goeed![]()
Dan moeten jullie nu wel allemaal de hometrainer te voorschijn halen
Waar en wanneer BBQ.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan niet
BBQ meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan niet
Ohw, ook een BBQ meetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij Wander, wanneer nog niet bekendquote:
Dit weekend bij mijquote:
Ik kan dan gewoon niet, dus ben ik er niet bij. Was toch al niet echt van plan om te komen. Die meet is zonder mij ook reuzegellig. Zie afgeloen zaterdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Veel plezierquote:
Leuk, ik neem de gemarineerde satétjes en de prosecco mee.quote:
Kampvuur met marshmallowsquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook een kampvuur maken en kumbaya gaan zingen
Dat gaat Symph wel doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen grasje, zwabber en sympie gitaren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ach joh, natuurlijk hebben we het ook gezellig zonder een aantal mensen maar dat heeft niets met jou te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan dan gewoon niet, dus ben ik er niet bij. Was toch al niet echt van plan om te komen. Die meet is zonder mij ook reuzegellig. Zie afgeloen zaterdag
Moet meteen aan Pirates of the Caribbean denken.quote:
ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet meteen aan Pirates of the Caribbean denken.
Dat deden we op de kleuterschool ook al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we met z'n allen rond het kampvuur zitten, kunnen we Doorfluistertje doen
Iedereen zit in een kring. De eerste persoon bedenkt een zin, en fluistert die in het oor van de persoon naast zich. Het doorfluisteren van de zin mag maar één keer. De volgende persoon fluistert de zin in het oor van de persoon die daarnaast zit enzovoort, totdat de zin de hele kring rond is. De laatst in de kring zegt hardop wat hij ervan verstaan heeft. Vaak is het iets heel anders dan de oorspronkelijke zin!
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we met z'n allen rond het kampvuur zitten, kunnen we Doorfluistertje doen
Iedereen zit in een kring. De eerste persoon bedenkt een zin, en fluistert die in het oor van de persoon naast zich. Het doorfluisteren van de zin mag maar één keer. De volgende persoon fluistert de zin in het oor van de persoon die daarnaast zit enzovoort, totdat de zin de hele kring rond is. De laatst in de kring zegt hardop wat hij ervan verstaan heeft. Vaak is het iets heel anders dan de oorspronkelijke zin!
Dan gaat het mis bij TLK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
c_aquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Of BBQ-Economie
Deel in vier groepen, die ieder slechts een van de volgende zaken 'bezitten':
"Arbeiders", met houtskool, aanmaakblokjes, lucifers, BBQ, rooster
"Jagers", met rauw vlees en rauwe vis
"Verzamelaars", met salades, brood, kruidenboter en sauzen
"Notabelen", met alle frisdrank en eventueel een kratje bier
Bij het spel mag worden onderhandeld, dat is juist het mooie. Het proces waarin dat gebeurt, is erg interessant om te zien. Vaak wordt er eerst zakelijk hard onderhandeld, inclusief de bijbehorende stress. Omdat er slechts genoeg is voor iedereen indien er wordt gedeeld zal uiteindelijk iedereen een mooie BBQ hebben.
fixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Of BBQ-Economie
Deel in vier groepen, die ieder slechts een van de volgende zaken 'bezitten':
"Arbeiders", met houtskool, aanmaakblokjes, lucifers, BBQ, rooster
"Jagers", met rauw vlees en rauwe vis
"Verzamelaars", met salades, brood, kruidenboter en sauzen
"Notabelen", met alle frisdrank en eventueel een kratje bier bier en evetueel een flesje fris
Bij het spel mag worden onderhandeld, dat is juist het mooie. Het proces waarin dat gebeurt, is erg interessant om te zien. Vaak wordt er eerst zakelijk hard onderhandeld, inclusief de bijbehorende stress. Omdat er slechts genoeg is voor iedereen indien er wordt gedeeld zal uiteindelijk iedereen een mooie BBQ hebben.
wat is datquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a![]()
Gaan we ook het pittenzakspel doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.
En die is rap dronken, want die heeft geen hap gegeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.
Haha en dat, ik heb geen fris op zaterdag hoor, alleen een blikje red bull op zondagquote:
Er moet zeker weten 1 bosspel gespeeld worden.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Kally het volgende:
Serieus, ik ga het hele weekend lam zijn, dus veel plezier met de spelletjes
Inderdaad, dat moet ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er moet zeker weten 1 bosspel gespeeld worden.....
Gewoon omdat het kanEn omdat het leuk is en gezellig...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen maar dan met een pittenzak
Als ik bier mee kan nemen vind ik alles primaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan dronken of tenminste aangeschoten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar een survival weekend is al minder leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is wel leuker als iedereen aangeschoten is....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet ook gewoon.
RUGZAK RUGZAK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik bier mee kan nemen vind ik alles prima
Nopequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
En anders neem ik wel wat Zwarte Spiet voor je mee Kally.
Ja, want dat meende ik.quote:
Jawel dat meende jij, jij wil nog scharen, dat waren we vergetenquote:
Ja ik werd verbannen naar de woonkamer, kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel dat meende jij, jij wil nog scharen, dat waren we vergeten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Met overlopertje heb ik eens de player van de school neergehaald, omdat hij het verdiend had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |