quote:
Ernstig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik ben echt inspiratieloos. Dit was letterlijk het eerste dat in me opkwam.
Die moet je zelf makon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet zo'n poppetje verdiend he
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Chowi het volgende:
Maar Nico is best een puike vent hoor, in het echt. Wel een beetje saai om naar te luisteren, maar hij heeft echt wel humor. Soms.
Ik wil dan graag foto's zien van voor en na.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mezelf even aankleden. /twitter
Onwaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Chowi het volgende:
Wel een beetje saai om naar te luisteren
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil dan graag foto's zien van voor en na.
Als je 'm maakt zet ik 'm erbij...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet zo'n poppetje verdiend he
We zitten er al bovenop met de bende.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Het Fok Maffiaspel #47 - Inschrijven!
Hier nog gegadigden?
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?quote:
The get along gangquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zitten er al bovenop met de bende.
Dat dacht ik al wel... maar ge wit ooit nooit nie hequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zitten er al bovenop met de bende.
Nee, ik kan die vent niet horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?
Dat ga ik vanavond eens doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je 'm maakt zet ik 'm erbij...
http://www.sp-studio.de/
Je krijgt me aan de logopedie met die zinnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel... maar ge wit ooit nooit nie he
Ik vind Nico's stem van epische proporties.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?
Zero heeft zelf zo'n stem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praatquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je krijgt me aan de logopedie met die zinnen.
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Niet iel, maar wel met intonatie erinquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?
huh?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet vast wel hoe je moet Printscreenen toch?
Ik gaf die link straks, en zij al ze hebben weer wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Een kaak gevonden op Aruba en het is meteen zogenaamd van Nathalee
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijn
Erg he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ook als ik normaal praat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat... zou niet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoor ik toch niet, ik hoor je alleen tegen ons (Nico) en soms tegen je mamaquote:
quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.
Is gewoon op printscreen-knopje op je toetsenbord rammen, paint openen, het erin plakken, opslaan als .png bestand en uploaden op imgur.com
Ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Chowi het volgende:
Het zou pas gek zijn als er ineens ergens een zeemeermin aan zou spoelen. Ik weet het niet, maar iets zegt me dat dat schier onmogelijk is.
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |