quote:
Ernstig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik ben echt inspiratieloos. Dit was letterlijk het eerste dat in me opkwam.
Die moet je zelf makon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet zo'n poppetje verdiend he
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Chowi het volgende:
Maar Nico is best een puike vent hoor, in het echt. Wel een beetje saai om naar te luisteren, maar hij heeft echt wel humor. Soms.
Ik wil dan graag foto's zien van voor en na.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mezelf even aankleden. /twitter
Onwaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Chowi het volgende:
Wel een beetje saai om naar te luisteren
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil dan graag foto's zien van voor en na.
Als je 'm maakt zet ik 'm erbij...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet zo'n poppetje verdiend he
We zitten er al bovenop met de bende.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Het Fok Maffiaspel #47 - Inschrijven!
Hier nog gegadigden?
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?quote:
The get along gangquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zitten er al bovenop met de bende.
Dat dacht ik al wel... maar ge wit ooit nooit nie hequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zitten er al bovenop met de bende.
Nee, ik kan die vent niet horenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?
Dat ga ik vanavond eens doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je 'm maakt zet ik 'm erbij...
http://www.sp-studio.de/
Je krijgt me aan de logopedie met die zinnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel... maar ge wit ooit nooit nie he
Ik vind Nico's stem van epische proporties.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe nou, je moet toch echt wel toegeven dat dat monotone stemgeluid soms een beetje de keel begint uit te hangen. Of is het echt zo vreemd dat ik die mening heb?
Zero heeft zelf zo'n stem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praatquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je krijgt me aan de logopedie met die zinnen.
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Niet iel, maar wel met intonatie erinquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft hij dan een iel lief stemmetje?
huh?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet vast wel hoe je moet Printscreenen toch?
Ik gaf die link straks, en zij al ze hebben weer wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Een kaak gevonden op Aruba en het is meteen zogenaamd van Nathalee
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou spectaculairder zijn als ie van Joran zou zijn
Erg he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ook als ik normaal praat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, niet als hij tegen zijn mama praat
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat... zou niet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoor ik toch niet, ik hoor je alleen tegen ons (Nico) en soms tegen je mamaquote:
quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe je het plaatje hier moet plaatsen... je kan hem daar niet gewoon opslaan.
Is gewoon op printscreen-knopje op je toetsenbord rammen, paint openen, het erin plakken, opslaan als .png bestand en uploaden op imgur.com
Ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Chowi het volgende:
Het zou pas gek zijn als er ineens ergens een zeemeermin aan zou spoelen. Ik weet het niet, maar iets zegt me dat dat schier onmogelijk is.
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Ik ben die vent zo zat, met zijn persoonlijke vetequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Dit had een post van Vaduz kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
En een glas wijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
En Joran die zich dan weer met hand en tand gaat verdedigen
Net te lang doorgaan he, dan worden ze minder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Maar ja, we weten allemaal dat hij natuurlijk ook geen haar op de tanden heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat al op een dood spoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net te lang doorgaan he, dan worden ze minder.
Heb jij die van vrijdag gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, de nieuwe Dexter ep is er weer. Vanmiddag kijkruimte zoeken.
Die de AVRO uitzendt ken ik al wel, ik loop gelijk met wat er nu in Amerika op is.quote:
Jij bent al bij seizoen 5quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die de AVRO uitzendt ken ik al wel, ik loop gelijk met wat er nu in Amerika op is.
Hoi Bongquote:
Doei meisquote:
Ah toch iemand die reageert, werd al woestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah toch iemand die reageert, werd al woest
Mwah ben ziek, maar verder wel, en met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?
Weer bijgekomen?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Man die moordenaars vermoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:37 schreef Chowi het volgende:
Dexter, is dat leuk? Ik hoor er veel verhalen over, maar heb eigenlijk nog niet echt de tijd gehad me erin te verdiepen. Waar gaat het eigenlijk überhaupt over?.
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwah ben ziek, maar verder wel, en met jou?
Weer bijgekomen?
Qua spanning wel. Overall eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
Is seizoen 4 echt beter dan seizoen 1?
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Qua spanning wel. Overall eigenlijk ook wel.
Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond er weinig aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dexter boeit in seizoen 5 nog net zo als in seizoen 1. Zit erg goed in elkaar.
Denk een virusje, ik heb last van mijn maag en buik, kan niks binnen houden nog geen slok waterquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beterschap dan maar
Ja voel me weer prima, was even ontremd afgelopen zondag maar ben nu weer gekalmeerd gelukkig
Heb je gewoon griep?
De 1e vond ik ook vrij weinig aan... 2de werd al beter, net als de 3de. En toen bleef ik hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond er weinig aan
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze trouwens Kal, een dagje thuis.
Nah ik viel erin ergens, maar vond het zo vaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
De 1e vond ik ook vrij weinig aan... 2de werd al beter, net als de 3de. En toen bleef ik hangen
Mehhh, neem je tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dus
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gekquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik viel erin ergens, maar vond het zo vaag
Gelijk heb je...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dus
Komt goedquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gek
Misschien maar eens vanaf deel 1 kijken danquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef series altijd de tijd en alles bevalt me wel. Heb ik uberhaupt een kwaliteitsdrempel?
O ja, Heroes ben ik na seizoen 2 afgehaakt. Dat had ik na 1 al wel kunnen doen.
Ah, dus als ik het wil gaan kijken moet ik bij seizoen 1 beginnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gek
Yup... anders is het wel echt lastig te volgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dus als ik het wil gaan kijken moet ik bij seizoen 1 beginnen?
Bellae.quote:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:
Ik ga er maar eens een download van aanslingeren dan. Het concept klinkt echt wel interessant.
[..]
Bellae..
Jammer dat je niet bij FreaX was, zeg..
Soms kunnen ze beter geen foto's makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en of. Het was echt een ziek feestje.
Er zijn zelfs foto's gemaakt..
Wat sta je weer fijn op de foto, meid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
''Daantje, de plaatselijke cocainehoer/kassamedewerkster was ook aanwezig. Ze had een geweldige tijd en kon vooral de sierlijke ornamenten waarderen.''
Wat een geweldige hotpants.quote:
Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
''Daantje, de plaatselijke cocainehoer/kassamedewerkster was ook aanwezig. Ze had een geweldige tijd en kon vooral de sierlijke ornamenten waarderen.''
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb ook alweer een half-jaarlijkse controle staan, 2 dagen voor kerst
Hoin hyperdepiepquote:
Echt he, als ik op zo'n feest ben probeer ik ook nooit op de foto te gaan. M'n kop is altijd helemaal bezweet, make up uitgelopen, haren in de war en waarschijnlijk ook nog een paar biervlekken van onoplettende voorbijgangers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Blij dat ik de camerameneer een beetje ontlopen heb. Sowieso is het goed dat het donker is in zo'n zaal.
.
Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijquote:
Lekkere binnenkomer niet dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.
Ik denk ook wel dat er meer dan bier alleen in het spel was, als ik er zo naar kijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.
Joepiequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijen dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen
Ja, ik kan ook niet mooi zijn en uit mijn dak gaan tegelijk. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, als ik op zo'n feest ben probeer ik ook nooit op de foto te gaan. M'n kop is altijd helemaal bezweet, make up uitgelopen, haren in de war en waarschijnlijk ook nog een paar biervlekken van onoplettende voorbijgangers.
Gefeliciteerd van hans en harry!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kate en Will gaan trouwen.!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je naar de kaakchirurg? Waarvoor?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijen dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen
Dankje, wat neem jij mee? Ik zat te denken aan een citruspers, hebben ze volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd van hans en harry!
Heb je al opvliegers schat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had net de afwas gedaan en dan zie ik dat. Dank je.![]()
Wat een overgang.
Nee darling, ik lees in de Ditjes & Datjes dat ik dat kan voorkomen door een kopje kamillethee zachtjes op te slurpen.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee darling, ik lees in de Ditjes & Datjes dat ik dat kan voorkomen door een kopje kamillethee zachtjes op te slurpen.
Mijn onderkaak staat te ver naar voren, dikke bakkes, ziet er niet uit (naja, dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je naar de kaakchirurg? Waarvoor?
Gecondoleerd in elk geval. Ik moet ook 23 november..
Ik dacht aan een sjieke combi-magnetron van de bijenkorf!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, wat neem jij mee? Ik zat te denken aan een citruspers, hebben ze volgens mij nog niet.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Kally. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Kunnen daar ook Harrods-batterijen in?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een sjieke combi-magnetron van de bijenkorf!
Zal ze last hebben van het visgeursyndroom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Hoop het wel, ik spuug nu zelfs mijn water uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Kally. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Ik denk het wel. Even aan Chowi vragen of ze de hele avond op onverklaarbare wijze zin had in een lekker makreeltje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ze last hebben van het visgeursyndroom?
quote:
Anders komt het wel van onder haar oksels vandaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Even aan Chowi vragen of ze de hele avond op onverklaarbare wijze zin had in een lekker makreeltje.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders komt het wel van onder haar oksels vandaan
Ja toch, als je uitgaat moet je nooit iets aandoen wat heel erg zweet of waar het in opvalt. Staat in het handboek.quote:
Ik ben misselijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, als je uitgaat moet je nooit iets aandoen wat heel erg zweet of waar het in opvalt. Staat in het handboek.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Gast, dat hele feest rook naar een complete vismarkt. Daarom heb ik ook gewoon gerookt in die zaal, om de geur nog een beetje te maskeren zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Gedverquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Gast, dat hele feest rook naar een complete vismarkt. Daarom heb ik ook gewoon gerookt in die zaal, om de geur nog een beetje te maskeren zeg maar.
Die rechtse moet een man zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
Mijn party picErg mooie belichting ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik krijg steeds meer het idee dat je op je plek was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Jullie zoeken ook echt de lelijkste foto's uit hè. Nu lijkt het net alsof het een heel suf feest was..
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die rechtse moet een man zijn.
Mooi glanshaar imo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte niet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, gister gewerkt he, vet veel buitenlandse studenten..
Ik werk gelijk mn engels bij.. vet grappig..
Ik zo: Doe joe wont de bon?
Dat is ook niet heel aardig, duz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat je op je plek was.
Komt van een site ook gewoon hequote:
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, gister gewerkt he, vet veel buitenlandse studenten..
Ik werk gelijk mn engels bij.. vet grappig..
Ik zo: Doe joe wont de bon?
SCORE.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet al iets... hij heeft bier
Ik dacht eerst, omg dat wijf. En toen omg die dude.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte niet
Hehe, aan het eind van de avond sprak ik het zowaar vloeiend..quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Dat was altijd kut inderdaad, als er iemand Engels ofzo bij de Appie kwam. Ik verneukte het ook altijd.
DIe tattoo van Coldplay/ Evil Activitiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik wel heel mooi. Beetje post punk, maar toch heel bij de tijd. En vooral de pukkel van dat meisje wordt goed neergezet, ben benieuwd wat voor effecten daar op toegepast zijn.
[ afbeelding ]
Axe effect.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik wel heel mooi. Beetje post punk, maar toch heel bij de tijd. En vooral de pukkel van dat meisje wordt goed neergezet, ben benieuwd wat voor effecten daar op toegepast zijn.
[ afbeelding ]
Ik zat precies zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef JJH het volgende:
.
[..]
Ik dacht eerst, omg dat wijf. En toen omg die dude.
Omg die foto.
Ja ik spreek het vloeiend, maar ik zit dan zo in het ritme dat het dan gewoon niet lukt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe, aan het eind van de avond sprak ik het zowaar vloeiend..
Ach, mijn engels is best heul goed, alleen in het openbaar vind ik het zo , kweet niet.. raar ofzoMaar ik doe het gewoon, stukje service
![]()
Ben ook echt de enige die dat doet.. Collega zo: Oh, je hebt gewoon een heel gesprek in t engels..
Ik zo: ehm,. ja?
Hij zo: Doe ik nooit..
IK:
Mijn cola, wat doe je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar dan ineens iemand aan de telefoon dan haper je gewoon even, je moet even die omschakeling makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik spreek het vloeiend, maar ik zit dan zo in het ritme dat het dan gewoon niet lukt.Maar ach, meestal begrijpen ze het wel. En Engels spreken is natuurlijk wel zo vriendelijk.
Engels spreek ik ook geregeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe, aan het eind van de avond sprak ik het zowaar vloeiend..
Ach, mijn engels is best heul goed, alleen in het openbaar vind ik het zo , kweet niet.. raar ofzoMaar ik doe het gewoon, stukje service
![]()
Ben ook echt de enige die dat doet.. Collega zo: Oh, je hebt gewoon een heel gesprek in t engels..
Ik zo: ehm,. ja?
Hij zo: Doe ik nooit..
IK:
Jawel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Engels spreek ik ook geregeld.
Je kunt toch niet van een vakantieganger ofzo verwachten dat ie Nederlands praat.
Even de knop om, duurt 2 minuutjes ofzo maar dan gaat het ook vloeiend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan ineens iemand aan de telefoon dan haper je gewoon even, je moet even die omschakeling maken
Maar dit zijn studenten die hier een heule tijd blijven.. maar die spreken op de uni ook alleen maar engels..quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Engels spreek ik ook geregeld.
Je kunt toch niet van een vakantieganger ofzo verwachten dat ie Nederlands praat.
2 minuten? Das wel lang hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Even de knop om, duurt 2 minuutjes ofzo maar dan gaat het ook vloeiend.
Ja vandaar dat ik die foto van mij liet zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
Je had erbij moeten zijn zal ik maar zeggen hè. Zonder een flitser op hun gezicht en tientallen verschillende soorten drugs in hun lichaam zijn die mensen vast niet zo lelijk. Ik denk dat dat voor eenieder van jullie zou gelden..
Als ik in het buitenland zou studeren zou ik zeker de basis van de taal willen leren, is alleen maar handig, ook voor later.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar dit zijn studenten die hier een heule tijd blijven.. maar die spreken op de uni ook alleen maar engels..
Ach, we zijn gewoon een beetje mensen aan het belachelijk maken, dat doe ik anders ook maar dan op de straat! En ik zie er inderdaad niet uit als ik dronken ben maar dan mogen mensen natuurlijk ook gewoon mijn uiterlijk belachelijk maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
Je had erbij moeten zijn zal ik maar zeggen hè. Zonder een flitser op hun gezicht en tientallen verschillende soorten drugs in hun lichaam zijn die mensen vast niet zo lelijk. Ik denk dat dat voor eenieder van jullie zou gelden..
Daar kon ik nauwelijks iets in herkennen, zo klein. Heb je die ook in het groot?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik die foto van mij liet zien
Joe fok horsus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer ook Engels. Wel zo leuk, zo'n raadspelletje voor degene die je spreekt.
Eens. Het liefst een beetje origineel dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, we zijn gewoon een beetje mensen aan het belachelijk maken, dat doe ik anders ook maar dan op de straat! En ik zie er inderdaad niet uit als ik dronken ben maar dan mogen mensen natuurlijk ook gewoon mijn uiterlijk belachelijk maken.
Ok, het kwam een beetje over alsof meer het feest zelf belachelijk gemaakt werd. En dat zou dus echt onterecht zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, we zijn gewoon een beetje mensen aan het belachelijk maken, dat doe ik anders ook maar dan op de straat! En ik zie er inderdaad niet uit als ik dronken ben maar dan mogen mensen natuurlijk ook gewoon mijn uiterlijk belachelijk maken.
Ik hou het bij 2 to 5 zinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij wijze van. Ik heb nog nooit getimed hoe lang het duurde voordat die knop om was.
Ik heb ook foto's van mezelf waar ik zo blauw als een tientje op sta. En daar spot ik zelf net zo hard mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
Nee, absoluut niet. In de Time Out (quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok, het kwam een beetje over alsof meer het feest zelf belachelijk gemaakt werd. En dat zou dus echt onterecht zijn.
Ik snap er de ballen van waarom die zo klein was, maar ik had hem goed zitten daarquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar kon ik nauwelijks iets in herkennen, zo klein. Heb je die ook in het groot?
Ok, doe eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's van mezelf waar ik zo blauw als een tientje op sta. En daar spot ik zelf net zo hard mee.
Een tientje is rood.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's van mezelf waar ik zo blauw als een tientje op sta. En daar spot ik zelf net zo hard mee.
Ik krijg spontaan heimwee naar de blauwe tientjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan heimwee naar de blauwe tientjes.
Nee, een rug is rood.quote:
Goedzo Bos!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het durven vragen van Yoga. Nu sta ik wel op de wachtlijst, maar goed ik ben weer een drempel over..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
Je deed het logo na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne![]()
Nee die is gewoon geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne
That's all folks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog zo'n fijne. Wel een leuk truicorsettopjeding.
.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ik was helemaal weg ja daar geloof ik, had niet eens door dat er foto's werden gemaakt tot ik een kaartje in mijn handen kreeg met de websitequote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was helemaal weg ja daar geloof ik, had niet eens door dat er foto's werden gemaakt tot ik een kaartje in mijn handen kreeg met de website
Black/silver party, ja leuk alsof ik veel zilver hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Wel een leuk truicorsettopjeding.
.
quote:
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Ik had altijd groene biljetten in mijn portemonnee
Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.
Briefjes van nakomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn vorderingen van de bank, daar kun je niet mee betalen.
In Amerika betaal ik altijd met pesos.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dollars vind ik wel het irritantste ooit. Dan heb je op den duur 17 van die 1 dollar briefjes in je portemonnee zitten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
Als ik knaak google dan krijg ik een of andere voetbalchick.
[ afbeelding ]
Turid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg spontaan zin in wortelstamp.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die van 5 gulden en nu van 5 euro.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Dat zeker jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
Vrouwen moeten echt beter bronzer op doen.
Kally, C_A en ik, kennen zelfs nog het 5 gulden biljet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis de guldens ook ja. Knaak, 5 euro muntjes.
Of helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
Vrouwen moeten echt beter bronzer op doen.
Haha jullie zijn oud.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kally, C_A en ik, kennen zelfs nog het 5 gulden biljet.
Kloptquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook nog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. En als je het doet, vaag dan alsjeblieft uit naar je nek, anders lijk je net een Oompa Loompa.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar wel lekkerquote:
Mooi briefje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vent.
Jaquote:
Eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is Turid Knaak. Prachtige naam voor een Duitse voetbalster.
Dan begrijp ik het. Ze probeert met dat hoofd terug te gaan naar de roots van haar naam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Turid, die naam heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las eerst Trud en vond het al raar geschrevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Turid, die naam heb ik nog nooit gezien.
Popjequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vent.
Mooi meisje.quote:
Nee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu pas de link met geld. Knaak.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lach mee hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef JJH het volgende:
Sorry, maar ik zit Vaduz hier in mijn eentje hard uit te lachen.
Jij giecheltje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef JJH het volgende:
Sorry, maar ik zit Vaduz hier in mijn eentje hard uit te lachen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe nog eens een Duitse voetbalster, kijk ik of ze een link met geld heeft.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk, zo'n massaal uitlachconcert.
Is U2 niks bij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komen ze er op.quote:
Dat wil je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je gegund.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Is niet goed voor je. Ik kan je wel neertikken met een hamer, deden we zaterdag ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |