Ik ben die vent zo zat, met zijn persoonlijke vetequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Dit had een post van Vaduz kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Peter R. de Vries wel weer het een en ander aan de kaak zal stellen
Breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
En een glas wijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
En Joran die zich dan weer met hand en tand gaat verdedigen
Net te lang doorgaan he, dan worden ze minder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Maar ja, we weten allemaal dat hij natuurlijk ook geen haar op de tanden heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat al op een dood spoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net te lang doorgaan he, dan worden ze minder.
Heb jij die van vrijdag gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, de nieuwe Dexter ep is er weer. Vanmiddag kijkruimte zoeken.
Die de AVRO uitzendt ken ik al wel, ik loop gelijk met wat er nu in Amerika op is.quote:
Jij bent al bij seizoen 5quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die de AVRO uitzendt ken ik al wel, ik loop gelijk met wat er nu in Amerika op is.
Hoi Bongquote:
Doei meisquote:
Ah toch iemand die reageert, werd al woestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |