Jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:50 schreef Crutch het volgende:
Zit de nieuwe eigenaar van je telefoon niet gewoon Apps te downloaden?
jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef Remzz het volgende:
Je moet toch altijd je wachtwoord invoeren als je een app koopt?
jawel. Mij iphone is al heel lang geleden gestolen en die was geblokkeerd via een code die ingevoerd moest worden. Mijn vriendin is de enige op wiens iphone ik wel eens ingelogd ben geweest maar die weet mijn wachtwoord zelf niet...quote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef zarGon het volgende:
En je hebt je wachtwoord (van je iTunes-account) niet gewijzigd natuurlijk?
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef steve.T het volgende:
hmm dan zou ik toch maar zorgen dat je iphone van je itunes word verwijderd want. waarschijnlijk zit de dief nu op jouw kosten stuff te downloaden gewoon de boel terugvorderen
Jij wacht vier maanden met het versturen van een mail en jankt nu om 24 uur!?quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Zolcon het volgende:
ne5t pas gestuurd en binnen 24 uur een reactie.. Kuthelpdesks. Als ik iets wil regelen dan wil ik dat nu en niet wanneer het Steve Jobs uitkomt.
hoezo 4 maanden. Die app is gister gekocht. Ik heb mijn itunes account nog omdat ik soms muziek koop in de itunes store.quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wacht vier maanden met het versturen van een mail en jankt nu om 24 uur!?
Hoezo 4 maanden? Je iPhone is op 1-7 gestolen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hoezo 4 maanden. Die app is gister gekocht. Ik heb mijn itunes account nog omdat ik soms muziek koop in de itunes store.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |