Jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:50 schreef Crutch het volgende:
Zit de nieuwe eigenaar van je telefoon niet gewoon Apps te downloaden?
jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef Remzz het volgende:
Je moet toch altijd je wachtwoord invoeren als je een app koopt?
jawel. Mij iphone is al heel lang geleden gestolen en die was geblokkeerd via een code die ingevoerd moest worden. Mijn vriendin is de enige op wiens iphone ik wel eens ingelogd ben geweest maar die weet mijn wachtwoord zelf niet...quote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef zarGon het volgende:
En je hebt je wachtwoord (van je iTunes-account) niet gewijzigd natuurlijk?
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef steve.T het volgende:
hmm dan zou ik toch maar zorgen dat je iphone van je itunes word verwijderd want. waarschijnlijk zit de dief nu op jouw kosten stuff te downloaden gewoon de boel terugvorderen
Jij wacht vier maanden met het versturen van een mail en jankt nu om 24 uur!?quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Zolcon het volgende:
ne5t pas gestuurd en binnen 24 uur een reactie.. Kuthelpdesks. Als ik iets wil regelen dan wil ik dat nu en niet wanneer het Steve Jobs uitkomt.
hoezo 4 maanden. Die app is gister gekocht. Ik heb mijn itunes account nog omdat ik soms muziek koop in de itunes store.quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wacht vier maanden met het versturen van een mail en jankt nu om 24 uur!?
Hoezo 4 maanden? Je iPhone is op 1-7 gestolen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hoezo 4 maanden. Die app is gister gekocht. Ik heb mijn itunes account nog omdat ik soms muziek koop in de itunes store.
quote:Op maandag 15 november 2010 11:03 schreef xprotagonistx het volgende:
Als je een iPhone koopt, maak je jezelf een slaaf van Apple. Dat weet je. De meeste mensen proberen het recht te praten, dat ze er zelf voor kiezen en dat ze zo beter af zijn. Anderen krijgen uiteindelijk wroeging, maar dan is het laf om achteraf te gaan klagen.
Ja dat heeft hier verder niks mee te maken. Ik heb mijn wachtwoord veranderd dus niemand kan mijn account in en dan wordt er toch ineens iets afgeschreven....quote:Op maandag 15 november 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoezo 4 maanden? Je iPhone is op 1-7 gestolen.
Ik gok dat je ergens ingelogd bent (gebleven). In ieder geval koopt iTunes niets uit zichzelf.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel. Mij iphone is al heel lang geleden gestolen en die was geblokkeerd via een code die ingevoerd moest worden. Mijn vriendin is de enige op wiens iphone ik wel eens ingelogd ben geweest maar die weet mijn wachtwoord zelf niet...
Ja dat is dus het rare. Ik ben weleens op mijn vriendin dr computer ingelogd geweest maar die zegt dat ze gewoon op haar eigen account zit. En op haar iphone zit ook op haar eigen account.quote:Op maandag 15 november 2010 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat je ergens ingelogd bent gebleven. In ieder geval koopt iTunes niets uit zichzelf.
Dus blijkbaar kan iemand anders wel bij je account en ben je dus veel te laat met die mail.quote:Op maandag 15 november 2010 11:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier verder niks mee te maken. Ik heb mijn wachtwoord veranderd dus niemand kan mijn account in en dan wordt er toch ineens iets afgeschreven....
Het ging om iets van punten voor een of ander spelletje. Er staat zelfs gekocht vanuit programma.quote:
Als ik die maatregelen die ik hierboven noem heb genomen dan kan er niemand anders meer op mijn account. Dus dan ben ik niet te laat aangezien ik alles heb gedaan om het te blokkeren.quote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus blijkbaar kan iemand anders wel bij je account en ben je dus veel te laat met die mail.
Er staat me iets van bij dat je je itunes-wachtwoord niet altijd in hoeft te voeren voor in-app purchases..quote:Op maandag 15 november 2010 11:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het ging om iets van punten voor een of ander spelletje. Er staat zelfs gekocht vanuit programma.
Voor de duidelijkheid. Mijn wachtwoord meteen veranderd nadat die gestolen was. Ik had mijn iphone zo ingesteld dat als de code te vaak verkeerd werd ingevoerd dat dan automatisch alles gewist werd.
Wat is dat voor iets idioots...quote:Op maandag 15 november 2010 11:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat je je itunes-wachtwoord niet altijd in hoeft te voeren voor in-app purchases..
Ik heb nu ook al de hele tijd deze:quote:Op maandag 15 november 2010 11:19 schreef MASD het volgende:
Voor die 80 euro had je een degelijke telefoon kunnen kopen, Nokia 3310 oid.
Ja want het ligt aan de telefoon!quote:Op maandag 15 november 2010 11:19 schreef MASD het volgende:
Voor die 80 euro had je een degelijke telefoon kunnen kopen, Nokia 3310 oid.
En jij bedankt voor het doorgeven van de inlog gegevens.quote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef MaximumRush het volgende:
Bedankt TS! Spelletje heb ik van genoten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |