Bellae.quote:
 .
. .
.

Ja echt he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:
Ik ga er maar eens een download van aanslingeren dan. Het concept klinkt echt wel interessant.
[..]
Bellae..
Jammer dat je niet bij FreaX was, zeg..

Soms kunnen ze beter geen foto's makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en of. Het was echt een ziek feestje.
Er zijn zelfs foto's gemaakt..

Wat sta je weer fijn op de foto, meid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
''Daantje, de plaatselijke cocainehoer/kassamedewerkster was ook aanwezig. Ze had een geweldige tijd en kon vooral de sierlijke ornamenten waarderen.''

Wat een geweldige hotpants.quote:

Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
''Daantje, de plaatselijke cocainehoer/kassamedewerkster was ook aanwezig. Ze had een geweldige tijd en kon vooral de sierlijke ornamenten waarderen.''

quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
 . Blij dat ik de camerameneer een beetje ontlopen heb. Sowieso is het goed dat het donker is in zo'n zaal.
. Blij dat ik de camerameneer een beetje ontlopen heb. Sowieso is het goed dat het donker is in zo'n zaal.  .
.

Jezusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb ook alweer een half-jaarlijkse controle staan, 2 dagen voor kerst

Hoin hyperdepiepquote:

Echt he, als ik op zo'n feest ben probeer ik ook nooit op de foto te gaan. M'n kop is altijd helemaal bezweet, make up uitgelopen, haren in de war en waarschijnlijk ook nog een paar biervlekken van onoplettende voorbijgangers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Blij dat ik de camerameneer een beetje ontlopen heb. Sowieso is het goed dat het donker is in zo'n zaal.
.

Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijquote:
 en dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen
 en dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen

Lekkere binnenkomer niet dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.

!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk ook wel dat er meer dan bier alleen in het spel was, als ik er zo naar kijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, blijf van dat bier af mens.

Joepiequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijen dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen

Ja, ik kan ook niet mooi zijn en uit mijn dak gaan tegelijk. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, als ik op zo'n feest ben probeer ik ook nooit op de foto te gaan. M'n kop is altijd helemaal bezweet, make up uitgelopen, haren in de war en waarschijnlijk ook nog een paar biervlekken van onoplettende voorbijgangers.

Gefeliciteerd van hans en harry!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kate en Will gaan trouwen.!!!!!!!!!!!!!!!

Moet je naar de kaakchirurg? Waarvoor?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, vrijdag is de hel eerst weer voorbijen dan ga ik vanmiddag mijn verzekering regelen, en dan vrijdag afspraak maken voor kaak..kan ik daar in januari heen
 .
.

Dankje, wat neem jij mee? Ik zat te denken aan een citruspers, hebben ze volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd van hans en harry!

Heb je al opvliegers schat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had net de afwas gedaan en dan zie ik dat. Dank je.
Wat een overgang.

Nee darling, ik lees in de Ditjes & Datjes dat ik dat kan voorkomen door een kopje kamillethee zachtjes op te slurpen.quote:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee darling, ik lees in de Ditjes & Datjes dat ik dat kan voorkomen door een kopje kamillethee zachtjes op te slurpen.

Mijn onderkaak staat te ver naar voren, dikke bakkes, ziet er niet uit (naja, dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je naar de kaakchirurg? Waarvoor?
Gecondoleerd in elk geval. Ik moet ook 23 november..
 ) maar, ik heb er heel veel last van (druk op kaak ofzo), en daardoor 2 a 3 keer per week hoofdpijn.. en daar ben ik wel klaar mee
 ) maar, ik heb er heel veel last van (druk op kaak ofzo), en daardoor 2 a 3 keer per week hoofdpijn.. en daar ben ik wel klaar mee  

Ik dacht aan een sjieke combi-magnetron van de bijenkorf!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, wat neem jij mee? Ik zat te denken aan een citruspers, hebben ze volgens mij nog niet.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Kally. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Kunnen daar ook Harrods-batterijen in?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een sjieke combi-magnetron van de bijenkorf!

Zal ze last hebben van het visgeursyndroom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]

Dank je welquote:

Hoop het wel, ik spuug nu zelfs mijn water uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Kally. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Ik denk het wel. Even aan Chowi vragen of ze de hele avond op onverklaarbare wijze zin had in een lekker makreeltje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ze last hebben van het visgeursyndroom?

quote:

Anders komt het wel van onder haar oksels vandaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Even aan Chowi vragen of ze de hele avond op onverklaarbare wijze zin had in een lekker makreeltje.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders komt het wel van onder haar oksels vandaan

Ja toch, als je uitgaat moet je nooit iets aandoen wat heel erg zweet of waar het in opvalt. Staat in het handboek.quote:

Ik ben misselijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, als je uitgaat moet je nooit iets aandoen wat heel erg zweet of waar het in opvalt. Staat in het handboek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |