Ik doe het met alle liefde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
Bella mag mij wel neertikken met een hamer. Ik moet echt even drie dagen in een coma geraken ofzo.
Wat ziet die hond er opgeblazen uit zegquote:
Mijn pagina's blijven wel eens hangen, mis ik gedeeltes quote tot ik F5quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef iBenny het volgende:
De views gaan wel flink omlaag met auto update
Ik denk dat de resolutie van die hond niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ziet die hond er opgeblazen uit zeg
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pagina's blijven wel eens hangen, mis ik gedeeltes quote tot ik F5
Nee, niet met liefde. Met een hamer zei ik toch.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet met liefde. Met een hamer zei ik toch..
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat de resolutie van die hond niet helemaal klopt.
Ik ben de naam al vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan de link met geld weer niet vinden, Benny.
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
Wat is dat toch altijd met meets en dat ik nooit kan.?
Dat maakt hem zo mooi.quote:
Dan moet je naar de oogartsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.
Ja maar ik kan een competitiewedstrijd niet afzeggen. Die zijn verplicht. En dan worden er meets gehouden.quote:
Misschein is het wel de Familie Ar en hoort het zoquote:
quote:
We slaan je geblesseerd met een hamer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik kan een competitiewedstrijd niet afzeggen. Die zijn verplicht. En dan worden er meets gehouden.
Okay, thanks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We slaan je geblesseerd met een hamer.
Goh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben de naam al vergeten
Maar het blijkt dan ook een Hongaarse te zijn
Dat was mooi hea.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
Ik kan geen plaatjes meer zien na gisteren
Die hond is te breed, jij bent te lang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik mezelf in de spiegel zie.
Dat was leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
Ik kan geen plaatjes meer zien na gisteren
Nog bedankt voor die ene in mijn foboquote:
Daar was hij zondag blij meequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond is te breed, jij bent te lang.
Ik gok trouwens dat de bovenkant er vaak afvalt in spiegels?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschein is het wel de Familie Ar en hoort het zo
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
http://awesomescreenshot.com/0093ket5a
Testz0r
Geen probleem, daar ben ik voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die ene in mijn fobo
Kwam goed uit zondag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond is te breed, jij bent te lang.
Ik gok trouwens dat de bovenkant er vaak afvalt in spiegels?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen probleem, daar ben ik voor.
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rugquote:
Neem er ook 1 van mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gooi even wat partymix in de frituur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |