En wat te denken van de aanrechthoogte, als ik langer dan 20 minuten aan mijn aanrechtblad bezig ben voel ik mijn rug al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rug
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij nu een piepkleine vriendin krijgt, moet je 2 spiegels ophangen, of een trap ernaast of bukken, maar dat kost je je rug
Er moeten gewoon overal in huis krukjes staan, net als met kleine kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.
Ja dus of vriendinlief doet alles of hoog aanrechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat te denken van de aanrechthoogte, als ik langer dan 20 minuten aan mijn aanrechtblad bezig ben voel ik mijn rug al.
Dat was een van de eerste ik ook in mijn kop kreegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Bellatrix het volgende:
Annemieke Schollaardt lengte is ideaal voor Vaduz.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We roggelen wel wat. Wordt een bijzonder huis.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moeten gewoon overal in huis krukjes staan, net als met kleine kinderen.
Chocoladequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem er ook 1 van mij
Ik zit aan een overheerlijke bananenshakeBest nog wel vol te houden... al moet ik niet aan veel lekkere dingen denken....
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Chocolade
Pepernoten,
Marsepein,
Banketstaat,
Gevulde Speculaas,
Big Mac,
Frikandel Speciaal
Kapsalon.
Ja. Beter dan Roosmarijn.quote:
Ken ik niet, is die groot of juist klein?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was een van de eerste ik ook in mijn kop kreeg
Ohw, maar 1 meter 85quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JJH het volgende:
http://www.annemiekeschollaardt.nl/angrylog/log/148251/Ellengte/
Ik ben niet slankquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ben aan het lijnen, afgelopen weekend was mijn zuip en vreet weekend
Ik schrok weer van bepaalde foto's, de knop is om. Op de weekend meet ben ik net zo slank als Kally.... nee iets dikker want ik ben langer
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die groot of juist klein?
Wel zag ik bij Studio sport een Russische volleybalster van 2,02 meter
Wtfquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, is die groot of juist klein?
Wel zag ik bij Studio sport een Russische volleybalster van 2,02 meter
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.quote:
OMGquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?
Annemieke frutselt haar show op met allerlei woorden die niet in zinnen passen. Best uniek.quote:
Ja hoor zag er niet verkeerd uit, gewoon een atletisch lichaam, geen spierenmassa. Je moet natuurljk wel goed kunnen springen bij volleybal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, even naar een Russische datingsite. Maar was er nog wat vrouwelijks aan?
Daaaaayum gurl. Meen je niet.quote:
Nee, Roosmarijn vind ik beter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Annemieke frutselt haar show op met allerlei woorden die niet in zinnen passen. Best uniek.
Ik zei niet dat ik dik was Hansquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, je bent een dik varkentje. Houd eens op zeg!
Dat springen overbrugt net die paar centimeter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor zag er niet verkeerd uit, gewoon een atletisch lichaam, geen spierenmassa. Je moet natuurljk wel goed kunnen springen bij volleybal.
Jammer. Had wel zin in een dijenkletser.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grap over maken, maar dat doe ik toch maar niet
Ja echtquote:
Doe esquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grap over maken, maar dat doe ik toch maar niet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel![]()
Ik heb jouw lichaam als doelAlleen ietsie dikker omdat ik langer ben
Ik vind Claudia wel leuk, ik word alleen zo moe van haar, 2 uur is precies lang genoeg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.
Kan het alleen maar een bummer zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu verwachten we veel van de Benny-grap.
Beetje zoals Miranda gisteren die vraag opbouwde. Grootste anticlimax na The Happening.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu verwachten we veel van de Benny-grap.
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Smalltown boy van Bronski Beat is zo mooi.
Zekersquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Smalltown boy van Bronski Beat is zo mooi.
Ik vind haar ook leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Claudia vind ik het leukst. Iedereen lijkt haar te haten (vooral mannen) maar ze heeft de fijnste stem en praat tenminste over dingen die interessant zijn.
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan het alleen maar een bummer zijn
Wat was ik daar ziek van zeg, en Simone nog steeds!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje zoals Miranda gisteren die vraag opbouwde. Grootste anticlimax na The Happening.
Ik ben reuze benieuwd, ik denk dat ie de Jim Carrey kwaliteit wel haalt. Minstens Javier Guzman.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |