En haar nog in model en geen uitgesmeerde make-up, ja was een lekkere beurt danquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
Of eentje verstopt zich en de rest drinkt bier
Ik ga niet in het donker in een bos ofzo ronddwalen, Maar goed wie zegt dat ik kom dan..quote:
Ultieme kuisheid als een vrouw dat nog op kan brengen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.
Wat een baas he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Tot een paar minuten geleden had ik nog nooit iemand kaas zien zagen.
Dan blijf je toch gewoon bij iemand!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga niet in het donker in een bos ofzo ronddwalen, Maar goed wie zegt dat ik kom dan..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik heb nog veel meer spelletjes
Omgekeerd verstoppertje
Omgekeerd verstoppertje is een spelletje om buiten te doen, in een bos of in een ander terrein waar je je goed kunt verstoppen. De regels zijn heel simpel, en het omgekeerde van verstoppertje: Eén iemand verstopt zich, en alle anderen moeten hem gaan zoeken. Wanneer degene die verstopt zit, door iemand wordt gevonden, moet die persoon er óók bij gaan zitten. Het spel is afgelopen als iedereen er zit. Degene die de verstopte persoon als eerste vond, mag de verstopper zijn in de volgende ronde.
Het is onrealistisch, maar niet iedere vrouw wil dat haar tieten en poes op tv te zien zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu komt hetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IK WEET HET!!!
Nee schat, kan niet iedereen drinkt dus niemand kan droppenquote:
Dan moet je niet gaan acteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is onrealistisch, maar niet iedere vrouw wil dat haar tieten en poes op tv te zien zijn he
Er is vast wel iets of iemand die dat kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat, kan niet iedereen drinkt dus niemand kan droppen
Dan verschillen wij van meningquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan acteren.
Tegen die tijd ben ik zwanger en drop ik jullie ergensquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, comes with the jobquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Roggelen we een taxibusje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O jaquote:
Dat heb ik op voetbalkamp gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dropping... Met Tom tom kom ik nog niet waar ik moet zijn.
Kom op inderdaad. Met je borsten wapperend in de wind!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoinquote:
Rugzak mee... met bier, veel bierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Siewosie een dropping. Zo zonde van al het bier staat te wachten. En de fopjes van jullie mis ik dan helemaal.
wat zeg ik nou, een rugzak vol bierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Siewosie een dropping. Zo zonde van al het bier staat te wachten. En de fopjes van jullie mis ik dan helemaal.
Hallonquote:
quote:
DOORLOPEN. DOORLOPENquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Dan moet Flash natuurlijk wel mee, als we worden gedropt
ha loquote:
Dat ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
DOORLOPEN. DOORLOPEN
Moet er nog iemand PINNEN?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ow er is een meet geplanned, even andere topic erbij pakken en mezelf opgeven natuurlijk. Het lijkt me verstandig om met bier in het donker door een bos te lopen trouwens.
Ja, mijn laatste was kapot ofzo even nieuwe aangemaakt.quote:
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Dan moet Flash natuurlijk wel mee, als we worden gedropt
Bazenfilms.quote:
Waarom las ik nou het woordje 'niet' bij verstandig. Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ow er is een meet geplanned, even andere topic erbij pakken en mezelf opgeven natuurlijk. Het lijkt me verstandig om met bier in het donker door een bos te lopen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |