Ik wist al dat dat ging komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat was ik daar ziek van zeg, en Simone nog steeds!
Nah, is niet leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog even de spanning opbouwen, dan schieten we hem helemaal af straks.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist al dat dat ging komen
Ik ken Miranda, ik zei toch der aaifoon ligt in bad haha
Guzman heb ik ooit nog een cd van gewonnen via Fok. Is nooit uit het hoesje geweest. Ga ik op de meet verloten denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd, ik denk dat ie de Jim Carey kwaliteit wel haalt. Minstens Javier Guzman.
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving verteltquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guzman heb ik ooit nog een cd van gewonnen via Fok. Is nooit uit het hoesje geweest. Ga ik op de meet verloten denk ik.
Neuhjquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij wou benny zeggen dat myr 1.85 in de breedte is..
Dit was nog voor die tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving vertelt
Ik denk, ik zal hem maar inkoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist al dat dat ging komen
Ik ken Miranda, ik zei toch der aaifoon ligt in bad haha
Of in de dieptequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij wou benny zeggen dat myr 1.85 in de breedte is..
Dit is epischquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel grappig, vooral als hij over zijn alcoholverslaving vertelt
quote:
Misschien wel, ben gewoon weer te onrustig, ga maar weer een boek er bij pakken. Ben net bij die bieb 2 boeken wezen lenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt diepgang Bos, dan verpak je het iets beter.
Ik weet niet of ik iedereen wil zoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
Miran, die zoentocht 's nachts gaan we doen
hoeft ook niet op de mondquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iedereen wil zoenen.
Lekker Huigtikkertje doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké! Dan varieer ik wel. Lekker op het oor, een lebbertje over de neus. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoeft ook niet op de mondAls het maar op het gezicht is
Kus op de wang toch, niet meteen overal je tong induwen, beetje klasse Bellaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekersquote:
Lekker Frans zoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Kus op de wang toch, niet meteen overal je tong induwen, beetje klasse Bella
Veel teveel bukken voor mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekers
Of zo'n filmkus, lekker gek en lekker nepquote:
Ja joh, dat deden we altijd op voetbalkampquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Best grappig met een paar laarzen op zekers
Wij nemen wel een keukentrap meequote:
Ik haat het hoe die mensen zoenen. Ze zuigen verdorie altijd heel die lippen leeg, dat is toch geen stijl.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Of zo'n filmkus, lekker gek en lekker nep
Nah lipzuigen kan lekker zijn maar dan wel op een normale manier, niet zuigkracht 10 inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik haat het hoe die mensen zoenen. Ze zuigen verdorie altijd heel die lippen leeg, dat is toch geen stijl.
Grappig, maar het moet wel bij daglicht gebeuren..quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik heb nog veel meer spelletjes
Omgekeerd verstoppertje
Omgekeerd verstoppertje is een spelletje om buiten te doen, in een bos of in een ander terrein waar je je goed kunt verstoppen. De regels zijn heel simpel, en het omgekeerde van verstoppertje: Eén iemand verstopt zich, en alle anderen moeten hem gaan zoeken. Wanneer degene die verstopt zit, door iemand wordt gevonden, moet die persoon er óók bij gaan zitten. Het spel is afgelopen als iedereen er zit. Degene die de verstopte persoon als eerste vond, mag de verstopper zijn in de volgende ronde.
Nee precies, staat ook zo dom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah lipzuigen kan lekker zijn maar dan wel op een normale manier, niet zuigkracht 10 inderdaad
Neenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grappig, maar het moet wel bij daglicht gebeuren..
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan wild die hoofden draaien van kijk eens wat een passiequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee precies, staat ook zo dom.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom....?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hihi, ik weet nu waar je ligtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom....?
Ik zie het al voor meIk trek me zwarte kleding aan, met zwarte muts, en ik ga gewoon ergens op de grond liggen met wat bladeren over me heen en niemand die me ziet in het donker
Waar ik ook de pest aan heb is als ze seks hebben gehad en s' morgens wakker worden en de vrouw haar beha nog aanheeft, en het deken strategisch geplaatst op alle onderdelen. Erg onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan wild die hoofden draaien van kijk eens wat een passie
Tot een paar minuten geleden had ik nog nooit iemand kaas zien zagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |