Ik kan dan gewoon niet, dus ben ik er niet bij. Was toch al niet echt van plan om te komen. Die meet is zonder mij ook reuzegellig. Zie afgeloen zaterdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja mensen als we met IEDEREEN rekening moeten houden, dan hebben we pas een meet januari 2028 hoor..
Veel plezierquote:
Leuk, ik neem de gemarineerde satétjes en de prosecco mee.quote:
Kampvuur met marshmallowsquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook een kampvuur maken en kumbaya gaan zingen
Dat gaat Symph wel doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen grasje, zwabber en sympie gitaren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ach joh, natuurlijk hebben we het ook gezellig zonder een aantal mensen maar dat heeft niets met jou te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan dan gewoon niet, dus ben ik er niet bij. Was toch al niet echt van plan om te komen. Die meet is zonder mij ook reuzegellig. Zie afgeloen zaterdag
Moet meteen aan Pirates of the Caribbean denken.quote:
ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet meteen aan Pirates of the Caribbean denken.
Dat deden we op de kleuterschool ook al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we met z'n allen rond het kampvuur zitten, kunnen we Doorfluistertje doen
Iedereen zit in een kring. De eerste persoon bedenkt een zin, en fluistert die in het oor van de persoon naast zich. Het doorfluisteren van de zin mag maar één keer. De volgende persoon fluistert de zin in het oor van de persoon die daarnaast zit enzovoort, totdat de zin de hele kring rond is. De laatst in de kring zegt hardop wat hij ervan verstaan heeft. Vaak is het iets heel anders dan de oorspronkelijke zin!
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we met z'n allen rond het kampvuur zitten, kunnen we Doorfluistertje doen
Iedereen zit in een kring. De eerste persoon bedenkt een zin, en fluistert die in het oor van de persoon naast zich. Het doorfluisteren van de zin mag maar één keer. De volgende persoon fluistert de zin in het oor van de persoon die daarnaast zit enzovoort, totdat de zin de hele kring rond is. De laatst in de kring zegt hardop wat hij ervan verstaan heeft. Vaak is het iets heel anders dan de oorspronkelijke zin!
Dan gaat het mis bij TLK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
c_aquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Of BBQ-Economie
Deel in vier groepen, die ieder slechts een van de volgende zaken 'bezitten':
"Arbeiders", met houtskool, aanmaakblokjes, lucifers, BBQ, rooster
"Jagers", met rauw vlees en rauwe vis
"Verzamelaars", met salades, brood, kruidenboter en sauzen
"Notabelen", met alle frisdrank en eventueel een kratje bier
Bij het spel mag worden onderhandeld, dat is juist het mooie. Het proces waarin dat gebeurt, is erg interessant om te zien. Vaak wordt er eerst zakelijk hard onderhandeld, inclusief de bijbehorende stress. Omdat er slechts genoeg is voor iedereen indien er wordt gedeeld zal uiteindelijk iedereen een mooie BBQ hebben.
fixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Of BBQ-Economie
Deel in vier groepen, die ieder slechts een van de volgende zaken 'bezitten':
"Arbeiders", met houtskool, aanmaakblokjes, lucifers, BBQ, rooster
"Jagers", met rauw vlees en rauwe vis
"Verzamelaars", met salades, brood, kruidenboter en sauzen
"Notabelen", met alle frisdrank en eventueel een kratje bier bier en evetueel een flesje fris
Bij het spel mag worden onderhandeld, dat is juist het mooie. Het proces waarin dat gebeurt, is erg interessant om te zien. Vaak wordt er eerst zakelijk hard onderhandeld, inclusief de bijbehorende stress. Omdat er slechts genoeg is voor iedereen indien er wordt gedeeld zal uiteindelijk iedereen een mooie BBQ hebben.
wat is datquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a![]()
Gaan we ook het pittenzakspel doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.
En die is rap dronken, want die heeft geen hap gegeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nooit werken, diegene die het bier heeft heeft bij voorbaat al gewonnen. Dat is gewoon het meeste waard.
Haha en dat, ik heb geen fris op zaterdag hoor, alleen een blikje red bull op zondagquote:
Er moet zeker weten 1 bosspel gespeeld worden.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Kally het volgende:
Serieus, ik ga het hele weekend lam zijn, dus veel plezier met de spelletjes
Inderdaad, dat moet ook gewoon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er moet zeker weten 1 bosspel gespeeld worden.....
Gewoon omdat het kanEn omdat het leuk is en gezellig...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen maar dan met een pittenzak
Als ik bier mee kan nemen vind ik alles primaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan dronken of tenminste aangeschoten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar een survival weekend is al minder leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is wel leuker als iedereen aangeschoten is....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet ook gewoon.
RUGZAK RUGZAK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik bier mee kan nemen vind ik alles prima
Nopequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
En anders neem ik wel wat Zwarte Spiet voor je mee Kally.
Ja, want dat meende ik.quote:
Jawel dat meende jij, jij wil nog scharen, dat waren we vergetenquote:
Ja ik werd verbannen naar de woonkamer, kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel dat meende jij, jij wil nog scharen, dat waren we vergeten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Met overlopertje heb ik eens de player van de school neergehaald, omdat hij het verdiend had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |