quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Nou terwijl ik even het andere topic erbij pak, kunnen jullie genieten van deze poedel die omgekat is tot een heuse kameel.)))))
[ afbeelding ]
Nou terwijl ik even het andere topic erbij pak, kunnen jullie genieten van deze poedel die omgekat is tot een heuse kameel.)))))
[ afbeelding ]
Een kameel heeft twee bulten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Zat te wachten wanneer iemand dit zou zeggen, maar dit is natuurlijk een poedel.quote:
Dit is een dromedaris.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat te wachten wanneer iemand dit zou zeggen, maar dit is natuurlijk een poedel.
Dan wil ik wel een Rambo band om en mijn gezicht vies maken met modder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dropping (spel)
Een dropping is een spel of een (militaire) oefening waarbij personen geblinddoekt naar een plek worden gebracht, vanwaar zij zelfstandig de weg naar huis moeten vinden.
Aan het begin krijg je een aanwijzing, daar moet je als groepje heen lopen. Daar krijg je de volgende aanwijzing... en dat zou je kunnen regelen met de lokale bevolking. Hebben onze leiders en trainers toen ook gedaan....
Het was wel heel eng om als meisje een lokale bar in te lopen, en de volgende aanwijzing te vragen
In groepen in een dropping leukerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dropping (spel)
Een dropping is een spel of een (militaire) oefening waarbij personen geblinddoekt naar een plek worden gebracht, vanwaar zij zelfstandig de weg naar huis moeten vinden.
Aan het begin krijg je een aanwijzing, daar moet je als groepje heen lopen. Daar krijg je de volgende aanwijzing... en dat zou je kunnen regelen met de lokale bevolking. Hebben onze leiders en trainers toen ook gedaan....
Het was wel heel eng om als meisje een lokale bar in te lopen, en de volgende aanwijzing te vragen
Duitsland?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groepen in een dropping leuker
En dan gewoon over de grens...
Ja met van die strepen op onze gezichten....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een Rambo band om en mijn gezicht vies maken met modder.
Groepjes van 4 ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groepen in een dropping leuker
En dan gewoon over de grens...
En genoeg plas en poepstops voor Miranda.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten wel rekening houden met de conditie van Wander.
Prima heb ik nog wat weekjes extra om af te vallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat er nu staat wordt het 18 maart, Wander kan niet in februari en JJH niet op 4 maart
Ik vind het prima, en als er iemand niet de 18e kan dan mag ie niet mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat er nu staat wordt het 18 maart, Wander kan niet in februari en JJH niet op 4 maart
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En genoeg plas en poepstops voor Miranda.
Deal. Heb ik ook iets om naartoe te werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet in topconditie zijn natuurlijk, want ik ga met vaduz in de ochtend hardlopen
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga de hometrainer maar eens opzoeken als ik dit zo lees, ik ben gewend om alleen naar de koelkast de lopen.
[ afbeelding ]
Fijn is dat he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik plas gewoon in de bosjes hoor, stringentje opzij en gaan met die banaan
Mert hamers?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook gewoon levend stratego doen
What's new.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fijn is dat he?Ik vind plassen in de natuur zo lekker.
Miranda, jouw maken chef spelletjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen ook gewoon levend stratego doen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
De wind die zachtjes langs je vagijntje waait, de sprietjes van het gras met z'n lichte aanrakingen. Doet me denken aan een vakantie in Renesse.
Niet in Januari, want dan is het koud.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja mensen als we met IEDEREEN rekening moeten houden, dan hebben we pas een meet januari 2028 hoor..
is goeedquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Miranda, jouw maken chef spelletjes.
Levend stratego.
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja mensen als we met IEDEREEN rekening moeten houden, dan hebben we pas een meet januari 2028 hoor..
Zolang jij maar kan, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Heul niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goeed![]()
Dan moeten jullie nu wel allemaal de hometrainer te voorschijn halen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goeed![]()
Dan moeten jullie nu wel allemaal de hometrainer te voorschijn halen
Waar en wanneer BBQ.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan niet
BBQ meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee deze 3 datums zijn het, anders wordt het te laat en zit je in de zomervakantie, en dan is de BBQ meet dus dat kan niet
Ohw, ook een BBQ meetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij Wander, wanneer nog niet bekendquote:
Dit weekend bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |