quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Klinkt als een goeie film!quote:
The Misty Tiet - Mis deze thriller nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie film!
Tetten in de mist - nu bij een theater bij u in de buurt!
is wat anders dan gorilla'squote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nu even goed voorbereiden, straks het RCA uitdelen met de oplossing en 10 minuten later weer buiten staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt toch gezegd dat je om 1600 weg gaat? Dan sta je dus halverwege op. Doei
Sinterklaasfilmquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
The Misty Tiet - Mis deze thriller niet
hihi dat rijmt
En dan een nietsonthullende glazen douchecabine zien zeker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
welk nivoquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Sinterklaasfilm
Sint en Tiet
Okee, het niveau daalt hard nu, ik ga huiswerk maken
Als je je nu zou voelen zoals ik gisterenavond en vandaag zou je ook zo doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, wtf, doe eens niet zo aangebrand.
dan ga je vandaag toch lekker niet fokkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je je nu zou voelen zoals ik gisterenavond en vandaag zou je ook zo doen.
En zulke grapjes kan ik totaal niet hebben vandaag.
Het is dat je het even weet.
als je maar niet zo over alles denktquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
nu even goed voorbereiden, straks het RCA uitdelen met de oplossing en 10 minuten later weer buiten staan.
het hoeft niet lang te duren.
hihihihiquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Sinterklaasfilm
Sint en Tiet
Okee, het niveau daalt hard nu, ik ga huiswerk maken
Jesus er zijn ergere dingen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Piem0lsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is de versie van vóór 10 uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een nietsonthullende glazen douchecabine zien zeker.
Dan zit je in KSC niet zo op je plek vandaag ben ik bangquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is de versie van vóór 10 uur
[..]
Dan zit je in KSC niet zo op je plek vandaag ben ik bang
Joh, zet je eroverheenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sta 5 uur op, dat red ik niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is de versie van vóór 10 uur
[..]
nee, bepaalde dingen hebben behalve een zorgvuldige voorbereiding ook de onverdeelde aandacht tijdens het opbouwen en uitvoeren nodig. plus nog een intensief stuk nazorgquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je maar niet zo over alles denkt
Ben jij nou een nerdpinguin?quote:
Oh ja die belgen ja. Ik zou dan inderdaad even wachten met de deur uitgaan met die mist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik moet 20 kilometer verderop de spullen gaan halen![]()
en je weet niet hoe gevaarlijk de belgen normaal al rijden
Ik ben de laatste maanden zo moe, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben jij nou een nerdpinguin?
Dat omzeil je toch zo?
whehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bepaalde dingen hebben behalve een zorgvuldige voorbereiding ook de onverdeelde aandacht tijdens het opbouwen en uitvoeren nodig. plus nog een intensief stuk nazorg
braaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bepaalde dingen hebben behalve een zorgvuldige voorbereiding ook de onverdeelde aandacht tijdens het opbouwen en uitvoeren nodig. plus nog een intensief stuk nazorg
zou tijd wordenquote:
Voorlezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
heel verstandigquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
en daarom moeten andere dingen er soms even snel doorgedrukt worden
ik zal wel moetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja die belgen ja. Ik zou dan inderdaad even wachten met de deur uitgaan met die mist.
mweh op dit moment moet je in belgie vooral uitkijken dat je door de mist niet ineens een rivier inrijd die er gister nog niet was...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja die belgen ja. Ik zou dan inderdaad even wachten met de deur uitgaan met die mist.
Variatie is hier toch het toverwoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je maar niet zo over alles denkt
giertjequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
jezus gaat snel hier
afijn welke mist ik zie hier zonneschijn
dat ook nog eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh op dit moment moet je in belgie vooral uitkijken dat je door de mist niet ineens een rivier inrijd die er gister nog niet was...
idd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Variatie is hier toch het toverwoord?
Nou dan, niet miepen als het een keer om een vluggertje op kantoor gaat, ipv een uitgebreide 'voorlees'-sessie op bedquote:
Nou nog pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
alle variaties van tetten, pimols en andere vleeswaren komen hier langs..
quote:
quote:Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Bloedworst, parmaham, frikkedelle, zo goed?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
alle variaties van tetten, pimols en andere vleeswaren komen hier langs..
Doe ik ook niet, even checken dat hij dat ook niet bedoeldequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan, niet miepen als het een keer om een vluggertje op kantoor gaat, ipv een uitgebreide 'voorlees'-sessie op bed...
quote:
Blufquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds ik er ook wel eens gepost heb![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Zo stagegesprek is ook weer geregeld.
Weer verder Xboxen.
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Neequote:
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
Fappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
J-j-j-jaquote:
voorzichtig met je moeder he!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
een dame in de kroeg schakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
Mooi vrouwelijk schoon aanschouwen daar zijn andere plekken voor op internet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schakenzuipen in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar serieus, is KPD opengegooid voor alle abohouders of zo? Omdat het te veel werk werd om iedereen apart toe te laten of wat?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
dus
Ach, hij probeer nu in het admin forum te komen. Die geile rakkert is hidden moderator daar in KPD!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij probeer nu in het admin forum te komen. Die geile rakkert is hidden moderator daar in KPD!
De PM's die ik krijg. "Mijn eerste keer foto's" en zoquote:
Geen idee. Kan ook met je user-id te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar serieus, is KPD opengegooid voor alle abohouders of zo? Omdat het te veel werk werd om iedereen apart toe te laten of wat?
nouja zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik geband worden voor dat forum? IK wil daar nooit meer ook maar per ongeluk kunnen komen. Dank u wel
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De PM's die ik krijg. "Mijn eerste keer foto's" en zo
Ik krijg toch heel erg andere aanbiedingen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes niet...
Of jezelf posten met een buttplug rennend door het Ajax stadion. Dan word je ook wel geband.quote:
Oh ja, die heb ik ook. Het was een hoax, er was niemand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet die mailtjes met uitnodigingen voor die swingersfeestjes niet...
Wat? Ik ben jouw foto's niet tegengekomen hoorquote:
Ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat? Ik ben jouw foto's niet tegengekomen hoor
En dat is maar goed ook he? Bah tietenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoeken.fok.nl dan maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?OKee
[ afbeelding ]
Weet je hoe mooi tieten (kunnen) zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het meer iets voor jouw interesses ja?OKee
[ afbeelding ]
Oh. Geen idee, ik kom er nietquote:
Geen idee, zie niets. Zon schijnt midden in mijn bakkes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
En is het bij jullie ook zo'n kleine wereld?
Chill en waar zit jij atm dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, zie niets. Zon schijnt midden in mijn bakkes.
Hij is hier nog net zo groot als gister hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
Amsterdam Zuidas op 15 hoogquote:
Maar kan je ook alle kanten net zo ver op kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is hier nog net zo groot als gister hoor
Nou ik zie niet veel meer dan een meter of 10 om me heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is hier nog net zo groot als gister hoor
Nee, gister was ik thuis en nu op het werk, dat maakt toch net uit qua uitzichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan je ook alle kanten net zo ver op kijken?
Binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zie niet veel meer dan een meter of 10 om me heen
Ik wist nu dat mensen die op de zuidas werken ook fokken. *geintje sol geintje*quote:
Kan vanaf hier toch nog aardig ver kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel iets verderquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het daar ook zo mistigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gister was ik thuis en nu op het werk, dat maakt toch net uit qua uitzicht
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wist nu dat mensen die op de zuidas werken ook fokken. *geintje sol geintje*
Geen idee, zo ver kan ik niet kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
Dan moet je wat uit doenquote:
Of gewoon niet besluiten in een half uurtje 't hele huis te stofzuigen en boodschappen te doenquote:
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn uitzicht http://zuidas.webcam.nl/ (je kan andere camera punten pakken)
Sol werkt er ook ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.
Weet ikquote:
Gedeeltelijk, ligt er helemaal aan welk bedrijf en afdeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.
Kloptquote:
ik vond het wel meevallen die dure pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en wat wordt het avond eten??quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ligt er helemaal aan welk bedrijf en afdeling natuurlijk.
[..]
dat is waar
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat wordt het avond eten??
Ook hier in de buurt werkzaam?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen die dure pakken
al kan ik van een afstand niet zien of een pak " duur" is of gewoon normaal..
wel veel pakken iig.. maar tsja.. in mijn kantoor omgeving worden er ook genoeg overhemden gedragen ( niet veel jasje dasje.. maar toch.. wel redelijk netjes..)
En welke risico'sheb je gevondenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
he bahh.. ik heb heeelemaal geen zin meer vandaag!!
vanochtend een HAZOP gehad en daarna ben ik altijd een beetje brain-drained..![]()
Vandaag lekker vroeg weg! ...
waar woon jij??quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjes
niet zoveel.. deze oplossing gaat em wel wordenquote:
Dat laatste is wel weer minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet zoveel.. deze oplossing gaat em wel worden
maar wel 21 actiepunten voor Barretje80
Hier op mijn werkplek ook collega's in pak. Maar dat zijn vooral collega's die naar klanten van ons moeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen die dure pakken
al kan ik van een afstand niet zien of een pak " duur" is of gewoon normaal..
wel veel pakken iig.. maar tsja.. in mijn kantoor omgeving worden er ook genoeg overhemden gedragen ( niet veel jasje dasje.. maar toch.. wel redelijk netjes..)
Lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjes
Dat hokjes denken ook altijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste is wel weer minder.
Kun je die niet bij de stagiair op zijn haar bordje schuiven?
Nee, helemaal nietquote:
Dus dat is FamilieMuck + panda + barretje?quote:
waar ligt dat in de buurt??quote:
Ik ging er vanuit dat jij wel een lekker jong ventje geregeld had voor jezelfquote:
* Barretje80 iig!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus dat is FamilieMuck + panda + barretje?
Wat liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet![]()
Marijke kwam me feliciteren![]()
Utrechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar ligt dat in de buurt??
topografische kennis van een zee-slak
heheh.. we zitten hier nu met 3 gezellige dames tussen de 20 en 30quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij wel een lekker jong ventje geregeld had voor jezelf...
Ja joehoequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
en hoe laat moeten we aanschuiven?quote:
Is mijn sollicitatiebrief al aangekomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. we zitten hier nu met 3 gezellige dames tussen de 20 en 30
Je schuift maar aanquote:
Half zesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe laat moeten we aanschuiven?
mewh.. jij deed toch alleen maar dingen met 3/4/5/6/7 letterige afkortingen??quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Is mijn sollicitatiebrief al aangekomen?
MPG shreddert slaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mewh.. jij deed toch alleen maar dingen met 3/4/5/6/7 letterige afkortingen??
of haal ik nu weer allerlei mensen door elkaar??
oeh.. das wel een beetje vroegquote:
en mijn portiequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik voorheen ook, maar ja, ik woon (voorlopig) weer bij mijn ouders, dus ik heb niets te willenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh.. das wel een beetje vroeg
eet normaal rond half 8
Mischiiiiiiienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik heb een rode nek. Niet normaalquote:
Zorg dat _A_ geen vorken meer mee naar bed neemt danquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een rode nek. Niet normaal
En een rood oog ook. Geen idee, ik heb geen hooikoorts en het is er ook niet de tijd voor, toch?
Doeidoeiquote:
Mijn foto's waren niet zomaar foto's van tieten, was toch enigszins ook wel artistiekquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Geen idee, ik kom er nietGelukkig getrouwd en nee, ook onze bedavonturen hoef ik niet te delen daar. Tot grote opluchting van de mensheid
Als je op het zuidelijk halfrond zit wel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een rode nek. Niet normaal
En een rood oog ook. Geen idee, ik heb geen hooikoorts en het is er ook niet de tijd voor, toch?
Kut, heb jij ook toegang tot het keldertje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Zorg dat _A_ geen vorken meer mee naar bed neemt dan
Heehoiquote:
Hier ontstaat het ook langzamerhand weerquote:
inderdaad, tijd voor operatie stofwolkquote:
Doe maar rustig aan wok, het verschil tussen stof en de mist is toch niet te zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, tijd voor operatie stofwolk![]()
dat laat ik me niet door een falende manager afpakken
goei'n dag mien jong'n, hoe goat 't doan mit joe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Ferb het volgende:
2121![]()
![]()
![]()
![]()
Dubbel gelukszszszzs getal![]()
Middag iedereen![]()
dat wil ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb ST gezoend voor d'r verjaardag![]()
Hoe is het hier?
O ja ze is jarig vandaag. Niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Heul heul goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goei'n dag mien jong'n, hoe goat 't doan mit joe?
Maak jij ff heel Fok! jaloers met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
jij was toch verdwenen in die stofwolk mist?quote:
Dankjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ze is jarig vandaag. Niet meer aan gedacht.
Feli Suikerop naar de volgende 30 jaar
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij was toch verdwenen in die stofwolk mist?
ik las het!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
That would be the bestest present everquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Zou ik nou ook nog een gevallen kabinet krijgen voor mijn verjaardag?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoor
Mijn ex zit ook op FOK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
LL!quote:
Leuk he, poezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vijf minuten na die foto beet hij in mijn onderarm, tot bloedens toe
Absoluutquote:
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus drukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL!Ja
Hoe is het daar dan?
Je hebt de mist overleeft?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
ik ben weer veilig teug gekomen van het boodschappen doen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus druk
En ben zo moe
Nee, ik zat mobiel te internetten, en dan laden foto's niet zo lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutHad je de foto van m'n muur gezien
Feliquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
Ik had een enkel zo dik als mijn bovenbeen en een kapotte hakquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
Meisje naast me: woetjepoetjekoetjeoeeeh wat een kjoetieeee!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
woo het gaat hard hier. Ik heb net ff op bad gelegen
duckiequote:
hier is het al de hele dag dichte mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Feli
Gelukkig was ik net na de mist weg, en net voor de mist weer thuis
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik zat mobiel te internetten, en dan laden foto's niet zo lekker
is het ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meisje naast me: woetjepoetjekoetjeoeeeh wat een kjoetieeee!
Ze hebben daarna wel vliegles gekregen neem ik aan?quote:
Neh, helpt nietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel vliegles gekregen neem ik aan?
ligt eraan waar je woont, tijdsverschil tussen Leusden en de rest van Nederland is nogal groot namelijkquote:
ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, helpt niets
Maar zo is het nu:
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Zo'n kleur had ik ook in Arnhemquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, helpt niets
Maar zo is het nu:
[ afbeelding ]
Je hebt nog even hoorquote:
Het wordt ook nog eens kerst enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt nog even hoor![]()
Of is het niet voor die geplande bruiloft op die grauwe woensdag 12-12-12?
Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ook nog jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en de begrafenis van mijn oom en crematie van mijn pa.
zo niet dan krijg je hem voor sinterklaasquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
je verheugd je er al op héquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo niet dan krijg je hem voor sinterklaas
[..]
je verheugd je er al op hé
Oh ja. Daar moest ik ook al een jasje voor lenen iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en de begrafenis van mijn oom en crematie van mijn pa.
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, dit gebeurt er als je zon en mist tegelijk hebt![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto flesquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen foto?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij ziet tenminste de overkant van de straat nogIk zou zo kunnen zeggen dat ik op Cloud #9 woon, je zou het geloven ook
Ik heb dat nummer nooti kunnen waarderen, misschien omdat hij zoveel beter werk heeft voortgebracht.quote:
laters muckquote:
mooie foto flesquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
daar helpt geen mist, ijzel, sneeuw, storm of wat dan ook tegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoor
Eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar helpt geen mist, ijzel, sneeuw, storm of wat dan ook tegen
plak maar zoeen lampje op danquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
oke, vanavond wil ik gaan hardlopen.
modebewust als ik ben heb ik dan een zwarte broek en een zwarte shirt aan.
het is donker en mistig.![]()
gelukkig heb ik wel witte schoenen
Marijke denk ik?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
eerst maar eens wat te eten maken.
wie gaan er eigenlijk pannenkoeken bakken op de meet?
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meerquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meer
dan kan je je er op verheugenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duren dingen waar je op moet wachten altijd zo lang?
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meer
we zullen je steunen door deze moeilijke periodequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.
Dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we zullen je steunen door deze moeilijke periode
je kan het panda, kom op, volhoudenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillendequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
waarom begint mijn andere oog nu ook te jeuken
Sorry... of bedoel ik nou sterkte... niet aanzitten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
waarom begint mijn andere oog nu ook te jeuken
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillende
Zegt ie met een rode neusquote:
hm, ik ga liever voor geen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillende
daar ben ik wel redelijk mee bezig, linkerhand voor linker oog, rechterhand voor rechter oog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... of bedoel ik nou sterkte... niet aanzitten...
Gruwels ben ik weer aan het overwerken
Hoe typ je danquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, ik ga liever voor geen.
[..]
daar ben ik wel redelijk mee bezig, linkerhand voor linker oog, rechterhand voor rechter oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |