ik las het!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
That would be the bestest present everquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Zou ik nou ook nog een gevallen kabinet krijgen voor mijn verjaardag?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoor
Mijn ex zit ook op FOK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
*schrikt wakker uit de FOK!soap *
wat een dom gedoe zeg
( en genieten!!! )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
LL!quote:
Leuk he, poezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vijf minuten na die foto beet hij in mijn onderarm, tot bloedens toe
Absoluutquote:
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus drukquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL!Ja
Hoe is het daar dan?
Je hebt de mist overleeft?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
ik ben weer veilig teug gekomen van het boodschappen doen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke.. brakke nacht gehad... Dus ik ben eigenlijk kapot.Draai deze week noodopvang voor een vriendin die een kaakontsteking heeft dus een kind extra dus druk
En ben zo moe
Nee, ik zat mobiel te internetten, en dan laden foto's niet zo lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutHad je de foto van m'n muur gezien
Feliquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
Ik had een enkel zo dik als mijn bovenbeen en een kapotte hakquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
spammertjes
Meisje naast me: woetjepoetjekoetjeoeeeh wat een kjoetieeee!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
woo het gaat hard hier. Ik heb net ff op bad gelegen
duckiequote:
hier is het al de hele dag dichte mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Feli
Gelukkig was ik net na de mist weg, en net voor de mist weer thuis
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik zat mobiel te internetten, en dan laden foto's niet zo lekker
is het ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meisje naast me: woetjepoetjekoetjeoeeeh wat een kjoetieeee!
Ze hebben daarna wel vliegles gekregen neem ik aan?quote:
Neh, helpt nietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel vliegles gekregen neem ik aan?
ligt eraan waar je woont, tijdsverschil tussen Leusden en de rest van Nederland is nogal groot namelijkquote:
ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, helpt niets
Maar zo is het nu:
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Zo'n kleur had ik ook in Arnhemquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, helpt niets
Maar zo is het nu:
[ afbeelding ]
Je hebt nog even hoorquote:
Het wordt ook nog eens kerst enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt nog even hoor![]()
Of is het niet voor die geplande bruiloft op die grauwe woensdag 12-12-12?
Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ook nog jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en de begrafenis van mijn oom en crematie van mijn pa.
zo niet dan krijg je hem voor sinterklaasquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
je verheugd je er al op héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |