Als je op het zuidelijk halfrond zit wel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een rode nek. Niet normaal
En een rood oog ook. Geen idee, ik heb geen hooikoorts en het is er ook niet de tijd voor, toch?
Kut, heb jij ook toegang tot het keldertje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Zorg dat _A_ geen vorken meer mee naar bed neemt dan
Heehoiquote:
Hier ontstaat het ook langzamerhand weerquote:
inderdaad, tijd voor operatie stofwolkquote:
Doe maar rustig aan wok, het verschil tussen stof en de mist is toch niet te zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, tijd voor operatie stofwolk![]()
dat laat ik me niet door een falende manager afpakken
goei'n dag mien jong'n, hoe goat 't doan mit joe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Ferb het volgende:
2121![]()
![]()
![]()
![]()
Dubbel gelukszszszzs getal![]()
Middag iedereen![]()
dat wil ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb ST gezoend voor d'r verjaardag![]()
Hoe is het hier?
O ja ze is jarig vandaag. Niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Heul heul goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goei'n dag mien jong'n, hoe goat 't doan mit joe?
Maak jij ff heel Fok! jaloers met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
jij was toch verdwenen in die stofwolk mist?quote:
Dankjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ze is jarig vandaag. Niet meer aan gedacht.
Feli Suikerop naar de volgende 30 jaar
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij was toch verdwenen in die stofwolk mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |