* Barretje80 iig!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus dat is FamilieMuck + panda + barretje?
Wat liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet![]()
Marijke kwam me feliciteren![]()
Utrechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar ligt dat in de buurt??
topografische kennis van een zee-slak
heheh.. we zitten hier nu met 3 gezellige dames tussen de 20 en 30quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij wel een lekker jong ventje geregeld had voor jezelf...
Ja joehoequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
en hoe laat moeten we aanschuiven?quote:
Is mijn sollicitatiebrief al aangekomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. we zitten hier nu met 3 gezellige dames tussen de 20 en 30
Je schuift maar aanquote:
Half zesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe laat moeten we aanschuiven?
mewh.. jij deed toch alleen maar dingen met 3/4/5/6/7 letterige afkortingen??quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Is mijn sollicitatiebrief al aangekomen?
MPG shreddert slaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mewh.. jij deed toch alleen maar dingen met 3/4/5/6/7 letterige afkortingen??
of haal ik nu weer allerlei mensen door elkaar??
oeh.. das wel een beetje vroegquote:
en mijn portiequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik voorheen ook, maar ja, ik woon (voorlopig) weer bij mijn ouders, dus ik heb niets te willenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh.. das wel een beetje vroeg
eet normaal rond half 8
Mischiiiiiiienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik heb een rode nek. Niet normaalquote:
Zorg dat _A_ geen vorken meer mee naar bed neemt danquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een rode nek. Niet normaal
En een rood oog ook. Geen idee, ik heb geen hooikoorts en het is er ook niet de tijd voor, toch?
Doeidoeiquote:
Mijn foto's waren niet zomaar foto's van tieten, was toch enigszins ook wel artistiekquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Geen idee, ik kom er nietGelukkig getrouwd en nee, ook onze bedavonturen hoef ik niet te delen daar. Tot grote opluchting van de mensheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |