Oh. Geen idee, ik kom er nietquote:
Geen idee, zie niets. Zon schijnt midden in mijn bakkes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
En is het bij jullie ook zo'n kleine wereld?
Chill en waar zit jij atm dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, zie niets. Zon schijnt midden in mijn bakkes.
Hij is hier nog net zo groot als gister hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
Amsterdam Zuidas op 15 hoogquote:
Maar kan je ook alle kanten net zo ver op kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is hier nog net zo groot als gister hoor
Nou ik zie niet veel meer dan een meter of 10 om me heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is hier nog net zo groot als gister hoor
Nee, gister was ik thuis en nu op het werk, dat maakt toch net uit qua uitzichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan je ook alle kanten net zo ver op kijken?
Binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zie niet veel meer dan een meter of 10 om me heen
Ik wist nu dat mensen die op de zuidas werken ook fokken. *geintje sol geintje*quote:
Kan vanaf hier toch nog aardig ver kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel iets verderquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het daar ook zo mistigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gister was ik thuis en nu op het werk, dat maakt toch net uit qua uitzicht
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wist nu dat mensen die op de zuidas werken ook fokken. *geintje sol geintje*
Geen idee, zo ver kan ik niet kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
Dan moet je wat uit doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |