Ik kan mij een post in US herinneren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Chowi het volgende:
Sowieso mensen die zichzelf blootgeven op het internet. Dan ben je ronduit naïef.
Net alsof je ook maar iemand aan die foto zult herkennen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan mij een post in US herinneren.
Jawel joh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik heb het niet in onz geplaatst toch?
Het is niet heel moeilijk om je hoofd er bij te vinden. Interwebs is gevaarlijk, je weetsquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net alsof je ook maar iemand aan die foto zult herkennen?
Maar mensen weten heul niet hoe ik heet, anders dan Chowi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om je hoofd er bij te vinden. Interwebs is gevaarlijk, je weets
Ik ben hopelijk niet opgeblazenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef HappyBob het volgende:
Hij doet zo overdreven omdat hij chagrijnig wordt van het telkens moeten opblazen van zn nieuwe vriendin. En ze klaagt ook nog eens dat de seks slecht is enzo..
Wanneer kom je weer eens in Nachtbagger? ;{
[ afbeelding ]
En TS is Esmerallda17.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef Nero22 het volgende:
Wat nog veel leuker is:
Uit elkaar gegroeid?
uit elkaar gegroeid (deel2)
Ben je geil of wil je een aardbeitje
Ben je geil of wil je een aardbeitje #2
Ben je geil of wil je een aardbeitje #3
Ging dus over Esmerallda17 en crazy987.
Samenvatting:
[*]Esmerallda en Crazy987 hebben ruzie
[*]Ze gooien modder naar elkaar
[*]Crazy987 gokt, neukt en slaat erop los
[*]Crazy987 heeft woedeaanvallen en heeft Esmerallda geklapt
[*]Ze dreigen Glenn erbij te halen
[*]Glenn gaat zaterdagavond stappen met matties in Rotterdam
[*]Jaeenkloon dreigt Crazy987 te klappen
[*]Jaeenkloon is een street homie en baas
continue is overdreven, ik irriteer me gewoon dat hij me "volgd(e)". Waarom hij dat zou doen. Zo overdreven mededelen? ik laat het juist lekker rusten. Tis klaar. Geen vriendschap meer want dat kon hij niet aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
trouwens, als je al echt gelukkig bent met je nieuwe vriend, waarom heb je het dan continu over je ex? Je maakt je druk om niks...het is toch ex? dus verleden, weg, over en uit...
Als het je stoort, gewoon niet op reageren..
en een wijze raad, PROBEER er boven te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |