quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo niet dan krijg je hem voor sinterklaas
[..]
je verheugd je er al op hé
Oh ja. Daar moest ik ook al een jasje voor lenen iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en de begrafenis van mijn oom en crematie van mijn pa.
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, dit gebeurt er als je zon en mist tegelijk hebt![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto flesquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen foto?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij ziet tenminste de overkant van de straat nogIk zou zo kunnen zeggen dat ik op Cloud #9 woon, je zou het geloven ook
Ik heb dat nummer nooti kunnen waarderen, misschien omdat hij zoveel beter werk heeft voortgebracht.quote:
laters muckquote:
mooie foto flesquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
daar helpt geen mist, ijzel, sneeuw, storm of wat dan ook tegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij ziet zoenen met mij staan, dan komt ie wel terug hoor
Eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar helpt geen mist, ijzel, sneeuw, storm of wat dan ook tegen
plak maar zoeen lampje op danquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
oke, vanavond wil ik gaan hardlopen.
modebewust als ik ben heb ik dan een zwarte broek en een zwarte shirt aan.
het is donker en mistig.![]()
gelukkig heb ik wel witte schoenen
Marijke denk ik?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
eerst maar eens wat te eten maken.
wie gaan er eigenlijk pannenkoeken bakken op de meet?
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meerquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meer
dan kan je je er op verheugenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Waarom duren dingen waar je op moet wachten altijd zo lang?
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niks doen waar je geen zin in hebt tenzij het moet want anders moet je het een andere keer doen en dan moet je ook nog iets anders erbij doen en dan heb je het heel druk en dan heb je d'r ook geen zin in en als je er dan is een keer echt zin in hebt dan zie je de enorme stapel die zich heeft opgestapeld en dan heb je spontaan geen zin meer
we zullen je steunen door deze moeilijke periodequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.
Dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we zullen je steunen door deze moeilijke periode
je kan het panda, kom op, volhoudenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vandaag werk ik tot 18:00 het valt stil hier. Ben een moe slecht geslapen(alweer) alles voor vandaag verwerkt. Kan niet eerder naar huis helaas.
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillendequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
waarom begint mijn andere oog nu ook te jeuken
Sorry... of bedoel ik nou sterkte... niet aanzitten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
waarom begint mijn andere oog nu ook te jeuken
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillende
Zegt ie met een rode neusquote:
hm, ik ga liever voor geen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2 even dikke en rode ogen staat beter dan 2 verschillende
daar ben ik wel redelijk mee bezig, linkerhand voor linker oog, rechterhand voor rechter oog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... of bedoel ik nou sterkte... niet aanzitten...
Gruwels ben ik weer aan het overwerken
Hoe typ je danquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, ik ga liever voor geen.
[..]
daar ben ik wel redelijk mee bezig, linkerhand voor linker oog, rechterhand voor rechter oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |