Doe ik ook niet, even checken dat hij dat ook niet bedoeldequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan, niet miepen als het een keer om een vluggertje op kantoor gaat, ipv een uitgebreide 'voorlees'-sessie op bed...
quote:
Blufquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds ik er ook wel eens gepost heb![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Zo stagegesprek is ook weer geregeld.
Weer verder Xboxen.
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Neequote:
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
Fappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet ik daar opeens in kunnen?
J-j-j-jaquote:
voorzichtig met je moeder he!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weer verder Xboxen.
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroegquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi vrouwelijk schoon aanschouwen?
[..]
een dame in de kroeg schakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
Mooi vrouwelijk schoon aanschouwen daar zijn andere plekken voor op internet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schakenzuipen in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar serieus, is KPD opengegooid voor alle abohouders of zo? Omdat het te veel werk werd om iedereen apart toe te laten of wat?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zie alleen maar topics van mensen die nergens materiaal van truusje of miepje kunnen vinden zonder in te moeten loggen. En foto's van kutten dat je denkt "okee, ik ga liever een avondje schaken in de kroeg" zullen we maar zeggen. Oh en how-to's met apparaten waar ik nog nooit aan gedacht zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |