1 | *FOKnaam*, Prestige *, level *, [b]Steamnaam: [/b] * |
uhm black ops is ook COD hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
Tav de TT zou ik zeggen: regel een best of 5 gamesvan COD spelers tegen BF spelers en je weet wie beter is.
Tja die ouwe OP hing me danig de nek uit.quote:
oeps,quote:
Dat hoorde ik ook al van een vriend van me die BO nog niet heeft gekocht. De tekortkomingen van dat matchmaking systeem komen nu pas goed aan het licht.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:32 schreef Deetch het volgende:
gisteravond nog een potje gecod maar heb steeds lang in de lobby moeten wachten tot er genoeg deelnemers waren, heel vervelend.
Tja, veel zijn nu bezig met Black Ops ontdekken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:26 schreef Deetch het volgende:
Het wordt een beetje een prive topic geloof ik. Bijna lvl 70.
Klopt.. maar het voelt echte klote aan... Moet echt aan Black Ops wennen.. anders ben ik weer net zo terug bij MW2quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, veel zijn nu bezig met Black Ops ontdekken.
Waarom dan? heeft dat te maken met de lagproblemen waar ik over lees?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. maar het voelt echte klote aan... Moet echt aan Black Ops wennen.. anders ben ik weer net zo terug bij MW2
Wat is OIC?quote:Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef very het volgende:
Ik snap niet dat mensen MW2 beter vinden.
Alleen het feit dat er nu weer dedicated servers zijn is voor mij al genoeg reden om Black Ops te prefereren. Ook grafisch is het weer een (klein) stapje vooruit.
En dan de nieuwe game modes...hoe geniaal is OIC?
Wel moet ik toegeven dat ik de moderne setting interessanter vind, maar puur qua spelervaring vind ik Black Ops duidelijk sterker.
One In the Chamberquote:
De oude wapens waren de reden dat ik COD5 links heb laten liggen na de beta gespeeld te hebben. de wapens in BO zijn een stukje minder modern dan die in MW2, maar voelen nog wel modern aan over het algemeen. Gewoon red dots enzo.quote:Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom dan? heeft dat te maken met de lagproblemen waar ik over lees?
Hoe zijn de maps en wapens ivgm MW2? ik moest bij cod5 heel erg wennen aan de "verouderde" wapens en hun onhebbelijkheden.
Ik meot ook behoorlijk wennen aan de wapens, er zit ook veel verschil in kracht, bij mw2 zat daar niet zoveel verschil in.quote:Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom dan? heeft dat te maken met de lagproblemen waar ik over lees?
Hoe zijn de maps en wapens ivgm MW2? ik moest bij cod5 heel erg wennen aan de "verouderde" wapens en hun onhebbelijkheden.
ditquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik meot ook behoorlijk wennen aan de wapens, er zit ook veel verschil in kracht, bij mw2 zat daar niet zoveel verschil in.
Heart beet sensors is voor campers, die hebben dan ook nog claymores, waar ze zich mee beschermenquote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dit
Maar kom op mensen , heart beat sensors!!!!!!! dat is toch echt wel royal sadness
hehehequote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Heart beet sensors is voor campers, die hebben dan ook nog claymores, waar ze zich mee beschermen
Wacht maar tot je de multiplayer speelt, dan wil je terug naar mw2quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
hehehe
Om eerlijk te zijn verwachtte ik niet zo veel van die 60's /70's/80's warfare setting. Tot ik de singleplayer speelde![]()
Heerlijk
Kruisboog met rambo pijlen![]()
![]()
![]()
Ballistic Knife![]()
![]()
Uhm...nee!quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de multiplayer speelt, dan wil je terug naar mw2
dan was het dus niet tegen jou...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ben hem niet aan het hypen hoor
In mijn geval welquote:Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef very het volgende:
Het was blijkbaar tegen mij, maar ik vind dat er best antwoord gegeven mag worden op de stelling van dit topic, ook al is het antwoord niet in het voordeel van MW2.
Je post deed me denken aanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Nou niet te serieus worden jongens.![]()
Ik ga denk ik BO wel aanschaffen maar nu nog niet.
Off topic:
hey sinterklaas smileys:![]()
![]()
Ik lolde. De laatste keer dat ik multiplayer deed kostte het wel meer moeiet dan voor de release van Black ops maar het was wel al beter dan de keren ervoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je post deed me denken aan [ afbeelding ]
OT: hoe gaat het met het vinden van een game in MW2 tegenwoordig, nog steeds zo brak?
Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef cheqy het volgende:
Ik had net wat raars. Ik was lekker bezig in de map Terminal en mijn level was 61 in de eerste prestige mode.
Na er een paar neer geknald te hebben viel het spel stil en kreeg ik de melding dat ik van 61 omhoog was gegaan naar 70(!?!?!?)![]()
Nadat ik terug kwam in de lobby zag ik dat alles was vrij gespeeld. Killstreaks, Embleems, Challenges en Calsigns.
Iemand een idee hoe dat kan?
Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaien
Ahhquote:Op zondag 2 januari 2011 09:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.
Heb wat research gedaan en het blijkt puur toeval te zijn en niet door de hack te komen. Black Ops schijnt een PS3 Classic killer te zijn. Ze vallen bij bosjes uit omdat ze het niet trekken. Straks maar een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Skillstorm het volgende:
Dan heb ik wel heel veel geluk gehad dat ik nooit in zo'n potje terecht ben gekomen
Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
Moet je Raffica akimbo eens proberen, Als je kan richten zijn ze zwaar overpowered![]()
Daarbij schieten ze ongelofelijk ver voor akimbo wapens
Moet je ff zoeken naar een no-tubing server. Zijn er genoeg. Gebruikt iemand toch een tube, wordt ie gelijk gekicked.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:
En dat die gasten die de hele tijd met de tube lopen.....
Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkensquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.
Nu ik meer skillsheb valt het wel mee, word alleen soms gek van die (enemy) killstreaks, als er een hele zooi heli's en vliegtuigen in de lucht hangen.
Dat mocht van mij wel iets minder..
En dat die gasten die de hele tijd met de tube lopen.....
Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkens
Gelukkig ben ik ZO goed met de Barret .50 cal dat ik ze makkelijk kan halen.
Ik heb die sniper rifle te vaak gebruiktGewoon verkracht dat ding
![]()
Ik heb allang de 2500 kills challenge, de enige challenges die over zijn zijn de headshot challenges![]()
NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPENquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.
Soms jammer dat je er maar 3 hebt, maar wel beter voor de gameplay.
airspace is full lol
Ik ben nog maar lvl63, maar ik own redelijk met mijn umptje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPENElk geweer behalve de ump
Juist, Ump (met simpel red dot), marathon pro, lightweight pro en ninja pro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker snel, veel knifen. Oh en als 2e wapen een shotty met grip. Ben niet zo van de pistols, had met name van de Desert eagle meer verwacht.Feel the fuzz!
OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Kalebatz het volgende:
Ik sta nog niet in de OP, wel in de wiki??? Inmiddels lvl66
Ok.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.
Zie de OP. Als je de eerste keer prestige gaat begin je inderdaad weer overnieuw met alle wapens, challenges, perks die je weer vrij moet spelen. Je krijgt ook extra challenges (dus nieuw!!) en een extra slot om een custom kit in te stoppen (handig!!!!).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ok.
Waarom gaan mensen Prestige? Wat is het nut, afgezien van het feit dat het meeste weer gereset word zodat je nieuwe challenges, dus weer een doel, hebt?
Ben bijna lvl 70 dus...
Heb het wel 1 keer gehad... ging na een ps3 reset weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
De volgende dag deed hij het gewoon weer, geen idee waar het aan lag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.
Vooral TDM en S&D worden nog druk bevolkt. FFA en HQ een stuk minder. Allemaal hardcore overigens.
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
Nee, nadat black ops uit was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:54 schreef bigbass het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen
ach ja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:
[..]
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:
[..]
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
Zoveel ninjas lopen er niet rond en ik ben goed genoeg (zonder cocky te willen klinken) om ook mensen met ninja vaak genoeg dood te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
Lame ass camper chicken!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Deetch het volgende:
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.quote:
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Het is voor de variatie. Sommige maps zijn nou eenmaal heerlijk snipermaps (wasteland) terwijl andere zich weer zeer goed lenen om als knifer rond te rennen (quarry, scrapyard en highrise bijvoorbeeld)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:23 schreef very het volgende:
[..]
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
Volgens mij kost MW1 ook nog hetzelfde als MW2 (niet overal natuurlijk).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Deetch het volgende:
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Heb een tijdje Black Ops gespeeld, maar vind MW2 leuker![]()
Ben weer volop aan het spelen.
Is het niet een popup menutje geworden in de grijze balk boven je post?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef very het volgende:
WTF...waar is de quote en edit button gebleven? :s
Ga eens naar het BO topic.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind Black Ops toch wel leuker dan MW. Bij MW was het toch vooral dat je met lightweight, marathon en commando + tactical Knife aan het spelen was met de UMP Silenced. Al mis ik wel de shotguns als secondary en de claymores + scavenger
quote:
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef very het volgende:
[..]Huilie.
Het onderwerp van dit topic is toch een vraagstelling of niet dan?
Of mag je hier alleen posten als je de vraag positief beantwoord ofzo?
Zieltje....
Nee, dan jouw reactie:quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.
Inderdaad veel intelligenterquote:
Niet doorhebben dat ik troll.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dan jouw reactie:
[..]
Inderdaad veel intelligenter
Trollen...de hype van 2011quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik troll.
Ga ergens anders protesteren en laat dit topic lekker met rust.
daar is helaas nog niks aan gedaan maar maakt me niet zoveel uit. Als ik met matties wil spelen doe ik toch private match.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef very het volgende:
Is dat online matchmaking system van MW2 nog steeds zo supergaar trouwens?
Want alleen daarom al speel ik liever BO
reageert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Dan ben je inderdaad best een idioot hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef bigbass het volgende:
Het kostte mijn bij BO vaak meer moeite om een goede server te vinden dan bij mw2 en (of ik ben een idioot of) het is daar niet mogelijk om een party te maken en bij elkaar te blijven. Daar begon ik me na een paar potjes best aan te ergeren, het is best leuk om af en toe tegen elkaar te spelen, maar bij elkaar is toch zeker leuker.
het viel mij op dat servers vaak of leeg of vol waren en dat de server lijst niet helemaal lekker update, bijvoorbeeld servers met 4 man die 2 seconden later melding server full geven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad best een idioot haha
Het feit dat BO dedicated servers heeft en MW2 niet, maakt gewoon dat je bij BO gericht op zoek kan gaan naar een server naar jouw keus. Zo ga ik vaak naar servers waar tubes, last stand en campen verboden is, en schuldigmakers daaraan ook daadwerkelijk gekicked worden.
Je kan sorteren op ping, locatie, aantal spelers...etc etc
En dat bij elkaar blijven bedoel je met MW2 neem ik aan?
Ik denk dat ik in de loop van de tijd een nuke of 15 heb gehaald (heb helaas het emblem nooit gehaald omdat ik steeds naar de volgende prestige ging), maar tegenwoordig heb ik hem niet meer aan staan, ook omdat het in hardcore een stuk moeilijker te halen is. Mijn hoogste killstreak is uit mijn hoofd 44quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik ben blij dat BO de optie heeft van Wager Matches en natuurlijk de zombies. Daarnaast is de single player echt wel een pareltje, dus weggegooid geld was het zeker niet! De multiplayer van MW2 is wat mij betreft nog door geen enkele game geëvenaard. In principe kun je elke andere multiplayer ernaast houden en wint MW2 het nog op alle fronten.
BO is leuk, maar het nodigt niet uit tot urenlange multiplayer sessies die ik bij MW2 wel degelijk heb gehad. Momenteel staat de teller op meer dan 28 dagen voor MW2 en dat wordt alleen maar meer.
Vraagje: wat is je hoogste killstreak en hoe vaak heb je de nuke gehaald inmiddels?
Ik heb nog steeds de nuke niet gehaald en m'n hoogste killstreak is maar 29
Ik ben pas echt met CoD begonnen met MW2, heb MW ook wel een beetje gespeeld, ook online, maar kon mijn vrienden er toen nog niet warm voor krijgen. Het is voor mij dus wel echt een nadeel van BO (of beter verwoord, een groot voordeel van MW2), terwijl het toch zo'n simpel regeltje code lijkt, dat je mensen uit friends lists bij elkaar gooit wanneer mogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef LuckyLuQ het volgende:
Dat is zo ja, maar dat kon bij de eerste Call of Duty, CoD:UO en CoD2 ook niet en toen hoorde je er ook niemand over klagen dat je niet altijd in hetzelfde team zat. En door middel van Xfire is het bijvoorbeeld heel makkelijk om een vriend te 'joinen' en bij elkaar in de server te komen.
Ik heb mw2 een tijdje terug ook voor de ps3 opgepikt (20 euro voor de hardened edition, dus vond ik wel de moeite waard) maar je (of ik in elk geval) mist zo veel controle. Ik eindigde best goed, maar het voelt toch een beetje indirect allemaal, je draait minder snel en hebt gewoon veel minder overzicht.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:22 schreef ElmoFan het volgende:
ik heb een tijdje op de console gespeeld en ik vind console toch ineens fijner om te spelen. Bij pc eindig ik in het midden, maar bij console gewoon bovenaan. Zal ook wel gewenning kunnen zijn
Net ook weer even black ops gespeeld op de pc, en godverdomme, ik wil mijn 50 euro terug.
Sensitivity aanpassen?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb mw2 een tijdje terug ook voor de ps3 opgepikt (20 euro voor de hardened edition, dus vond ik wel de moeite waard) maar je (of ik in elk geval) mist zo veel controle. Ik eindigde best goed, maar het voelt toch een beetje indirect allemaal, je draait minder snel en hebt gewoon veel minder overzicht.
Zou kunnen dat dat helpt, maar ik wil ook niet de moeite doen om te wennen en ik zou me denk ik ergeren aan de sterkere aim correctie. En mijn vrienden spelen op de pc, wat ook zeker een factor is.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Sensitivity aanpassen?
Heb net weer gespeeld na een 3 maanden pauze op de nieuwe tv van mijn ouders![]()
Ik haat nog steeds commando teleports en noobtube faggots. Maar het zijn er nu wel minder denk ik.
Morgen ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik wil de sterren halen, maar heb daar een 2e man voor nodig. In mn eentje lukken niet alle veteran special ops, met zn 2en kan ik weer revived worden :p Iemand die mee wil doen?
Ik haal ff mn teletijdmachine erbijquote:
Gewoon een hack erop pleurenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik wil de sterren halen, maar heb daar een 2e man voor nodig. In mn eentje lukken niet alle veteran special ops, met zn 2en kan ik weer revived worden :p Iemand die mee wil doen?
Hoogste killstreak zal iets van 30 zijn, aantal nukes wel over de 100 ondertussen.quote:Vraagje: wat is je hoogste killstreak en hoe vaak heb je de nuke gehaald inmiddels?
Als ik per ongeluk in een server kom waar ik gelijk level 70 word maak ik er graag gebruik van (zodat ik weer opnieuw kan beginnen -,- Ik wil graag snel prestige 10 worden, kan ik mn wapens iig houden...) maar zelf hacks opstarten doe ik niet door gebrek aan kennis en angst voor geblocked wordenquote:
verkeerde topic, je moet het PS3 topic hebben. Dit is voor de PC.quote:
Ook enig idee hoe dit met Black Ops werkt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Tom_poes, ik heb het gewoon gedaan. Had geen zin meer, is gewoon een bestand kopieren.
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenquote:
Even kansloos in mijn ogen, wat is er leuk aan pronken met een challenge die je niet zelf gehaald hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef very het volgende:
[..]
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenhaha
Het is geen pronken kerel, het is puur voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
Even kansloos in mijn ogen, wat is er leuk aan pronken met een challenge die je niet zelf gehaald hebt?
Ik voel me dan noob.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Het is geen pronken kerel, het is puur voor mezelf.
Dan voel ik me net James Bond, weet je
Ik speel prima hoor...ik speel alleen maar max 3 uur per week.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook eens deed hoefde je niet in elk COD topic te janken om hacks
mag ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef very het volgende:
[..]
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenhaha
zo hey...scherp hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
mag ik
COD - Black Ops - Final Prestige Hack
Dat kan me dus totaal niet boeien. Ik zou me inderdaad noob voelen wanneer ik hackszou gebuiiken om mijn aantal kills te verhogen. Dit is gewoon een cosmetische hack. Net als dat ik bijvoorbeeld in GTA 4 iedereen in een hawaiishirt zou laten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet hacken. Zou me noob voelen als ik hacks zou gebruiken.
QS?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd te QS-en. Nooit eerder gedaan, maar het is best lastig... had maar liefst 5 kills op die manier in een kwartier
Ik heb het nooit geprobeerd, maar het werkt toch sowieso veel minder goed op de pc dan op de consoles omdat je veel minder aim correctie hebt?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd te QS-en. Nooit eerder gedaan, maar het is best lastig... had maar liefst 5 kills op die manier in een kwartier
Aim correctie is voor noobsquote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar het werkt toch sowieso veel minder goed op de pc dan op de consoles omdat je veel minder aim correctie hebt?
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?quote:
yup.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?
Wat ik begreep draait QS totaal op de auto aim en die is er ook wel een klein beetje op de pc.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?
Je hebt het fout. Op PC moet je het gewoon hebben van je eigen aimskillsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wat ik begreep draait QS totaal op de auto aim en die is er ook wel een klein beetje op de pc.
Maar ik kan het fout hebben
Bij mij blijft hij bij het testen van matches op 0% staan...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Snever het volgende:
Ligt de activision server eruit want ik kan niet connecten.
Precies, en ik heb uit vertrouwelijke bron dat Tristan ook met enige regelmaat cola dronkquote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef very het volgende:
Schoot Tristan die mensen dood omdat hij het spel speelde, of speelde hij het spel omdat hij gewoon graag mensen door schiet? Er zijn 30 miljoen games verkocht...volgens mij zijn er geen 30 miljoen spreekillers
houden we het wel een beetje bij het onderwerp? Als ie nou met een G18 akimbo was gaan rondlopen had ik me zorgen gemaakt maar nu.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Precies, en ik heb uit vertrouwelijke bron dat Tristan ook met enige regelmaat cola dronkEn dat spul schenken wij gewoon aan onze kinderen!!
Ik heb toch steeds weinig moeite om in hchq matches te komen, maar ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar 's avonds als het wat drukker is.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
houden we het wel een beetje bij het onderwerp? Als ie nou met een G18 akimbo was gaan rondlopen had ik me zorgen gemaakt maar nu.
Verder blijft MW2 lekker spelen, alleen jammer dat er nog maar wienig HQ matches zijn. Het draait voornamelijk om S&D en deathmatches.
Ik heb weinig problemen om HC HQ te vinden en speel vaak zelfs met z'n 2en of 3en. Het duurt af en toe wel wat langer, maar nooit te erg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Deetch het volgende:
Het wordt met de week moeilijker om nog wat spelletjes te spelen. De laatste keer kon ik alleen nog maar wat free-for-all games vinden. Iemand nog tips om toch nog CoD6 te kunnen spelen of moet ik hem maar gaan hacken en op dedicated servers overstappen?
Maar waar ik pas na een jaar genoeg kreeg van MW2, was dit bij BO 2 maanden en ben ik weer lekker terug gegaan. Al speel ik tegenwoordig wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef coolzzz het volgende:
MW2 speelt wel echt veel beter, maar op een gegeven moment ben je gewoon echt uitgekeken en dan heb je een nieuw deel nodig(aldus black ops) ;-)
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef bigbass het volgende:
Ik heb de raffica ontdekt, wat een heerlijk wapen. Zelfs met silencer accuraat tot de andere kant van de map (letterlijk!). Alleen jammer van de kleine magazijnsize.
ik speel hardcore, dus 1 burst is ruim voldoende, je moet alleen wel elke 3 vijanden reloaden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoor
Gewoon meer oefenen met raakschieten
@pino
Ik heb niet zoveel problemen, maar speel dan hoofdzakelijk s'avonds. Het schijnt ook wel te helpen als je geen van beide mappacks hebt.
Betalen voor mappacksquote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoor
Gewoon meer oefenen met raakschieten
@pino
Ik heb niet zoveel problemen, maar speel dan hoofdzakelijk s'avonds. Het schijnt ook wel te helpen als je geen van beide mappacks hebt.
Heet niet voor niets secondary hequote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik speel hardcore, dus 1 burst is ruim voldoende, je moet alleen wel elke 3 vijanden reloaden.
Stel je voor...betalen voor iets waar je misschien wel dagelijks lol aan beleeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Stuurver het volgende:
Die mappacks zijn toch nog steeds 15 euro per stuk?
30 euro voor wat CoD4 maps
15 euro is 25 bier voor een student. Daarnaast vind ik 15 euro inderdaad nogal overdreven als het volledige spel me ¤30,- heeft gekostquote:Op maandag 30 mei 2011 08:40 schreef very het volgende:
[..]
Stel je voor...betalen voor iets waar je misschien wel dagelijks lol aan beleeft.
Het zijn natuurlijk ook wel enorme bedragen...15 euro oftewel hooguit 5 biertjes op een terras (en dan heb je maar 1 avond lol)
Dat betekent voor de gemiddelde student alsnog maar 1 avond lol van je 15 euroquote:Op maandag 30 mei 2011 09:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
15 euro is 25 bier voor een student. Daarnaast vind ik 15 euro inderdaad nogal overdreven als het volledige spel me ¤30,- heeft gekost
weinig, het ziet er iets anders uit. Je moet zelf even proberen wat je lekkerder vindt spelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef MOD het volgende:
Wat is het verschil tussen Holographic Sight en Red Dot Sight?
???quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
Holographic doet op bijna alle wapens 5% extra damage.
Als je voor de MP gaat kan je Black Ops laten liggen imo (al zal je hem toch wel op willen pikken om dat zelf uit te vinden en de SP een keertje door te knallen). MW2 heeft het niet geëvenaard, het was leuk voor een paar maandjes, maar daarna kwam ik weer terug.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef abruzzese het volgende:
Wat is Call of Duty Modern Warfare 2 toch een schitterende shooter en ik heb deze game gekocht 2 jaar na de release , echt ongelooflijk .
Ik had wel Call of Duty Modern Warfare ( 2007 ) gespeeld en deze was al ongelooflijk goed .
Ben nu weer helemaal back met de Call of Duty reeks als ik ook Black Ops ga kopen .
Ik heb inderdaad een tijdje geen zin meer gehad om een shooter te spelen maar nu is het weer fantastisch mooi / uitdagend / actie / enz...............
Dit is het mw2 topic, Black Ops zit ergens andersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef very het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar er komt een 4e mappack aan (zombiemaps only).
Ik ga om te beginnen voor MW3, heb veel plezier gehad en heb nog steeds veel plezier van MW2. En hij zit bij een Pu abonnement, wat hem een stukje betaalbaarder maakt ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff inbreken hier. Hoeveel van jullie gaan voor MW 3 ipv van BF3? en als het kan: Waarom?
you're right...sozquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dit is het mw2 topic, Black Ops zit ergens anders
Ik ga gewoon voor beiden.quote:Ik ga om te beginnen voor MW3, heb veel plezier gehad en heb nog steeds veel plezier van MW2. En hij zit bij een Pu abonnement, wat hem een stukje betaalbaarder maakt ook.
BF3 komt er misschien ook wel, afhankelijk van de reviews.
Ruim 2 maanden, overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef very het volgende:
Zojuist beiden gepreordered
BF3 komt een paar daagjes eerder uit, dus eerst maar ff de campain spelen, dan de campain van mw3, en dan waarschijnlijk eerst de multiplayer van mw3.
Jammer alleen dat het nog 3 maanden duurt
Lijkt me niet, precies gezien de reden die je zelf noemt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef jagga het volgende:
middag.
Een tijdje geleden MW weer opgepakt, speel nu wat promod daarin, en vroeg me af of MW2 het waard is om te halen? aangezien MW3 nagenoeg voor de deur staat ?
Het is WaW->Black Ops en MW2->MW3 hè...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef bigbass het volgende:
Aangezien ik MW2 nog steeds beter vind dan Black Ops, ben ik enigszins sceptisch over MW3. Hij staat natuurlijk wel in de pre-order, maar ik moet nog maar zien of ik het langer dan een paar maanden speel.
In principe, maar met de aderlating van IW moet ik het nog maar zienquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het is WaW->Black Ops en MW2->MW3 hè...
De hackers vertrokken veel al met BO. Ik speel nu zelf ook MW3, maar ook voor de launch viel het me op dat er maar een paar gamemodes zijn waar je snel een game vindt. Hardcore HQ schiet niet echt op inderdaad, maar toen was er nog wel een game in te vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:57 schreef Deetch het volgende:
Is MW2 als rustiger geworden qua cheaters doordat MW3 uit is? Had afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens gespeeld en het viel me op dat het veel tijd kostte om in een spel te komen.
Dat is wel een beetje balen omdat ik nog geprestiged heb en dus nu pas weer level 38 ben.
Vooral mijn favoriet HQ werd maar bar weinig gespeeld dus heb me moeten behelpen met een hardcore moshpit terwijl ik gewoon mijn wapens zo snel mogelijk wil upgraden en daar heb je veel kills voor nodig.
Iemand nog tips?
WaW blijft een fantastische game, ik vind 'm zelfs vele malen beter dan bijvoorbeeld BlackOps.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Deetch het volgende:
Blijft een leuk spel, dit weekdn ga ik nog een stapje verder terug naar WaW want daar zijn nog heel veel servertjes te vinden.
"enemy released the dogs" bleef altijd lang hangen in mijn hoofd na een avondje WaWquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
WaW blijft een fantastische game, ik vind 'm zelfs vele malen beter dan bijvoorbeeld BlackOps.
Het is inderdaad bizar leeg online... Krijg jij ook bij elke playmode 0/0 te zien? Uiteindelijk kom je wel een server in, maar buiten tdm duurt dat niet te doen lang...quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Deetch het volgende:
Van het weekend na 10 minuutjes wachten in de lobby geen probleem meer gehad om een team deathmatch spelletje te vinden, de overige spelvormen zijn helaas dungezaaid.
Gelukkig kon ik in de 10 minuten mooi een potje bier en een zak borrelnoten pakken, ff pissen en me omkleden dus het was geen verspilde tijd.
yep, welkom bij de toekomst van online shooters. Zodra de nieuwigheid eraf is wordt het niet meer ondersteund en moet je een nieuw spel kopen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het is inderdaad bizar leeg online... Krijg jij ook bij elke playmode 0/0 te zien? Uiteindelijk kom je wel een server in, maar buiten tdm duurt dat niet te doen lang...
Hoewel ik het systeem van IWNet wel ben gaan waarderen, is dit toch wel het gemist van dedicated servers ook. Je kan niet een server inspringen en wachten, je zit in een lobby en dan haakt al 90% af kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef Deetch het volgende:
[..]
yep, welkom bij de toekomst van online shooters. Zodra de nieuwigheid eraf is wordt het niet meer ondersteund en moet je een nieuw spel kopen.
Gelukkig draaien er nog voldoende Cod4 en Cod5 servers en daarop is de gameplay nog steeds even goed.
Helaas niet. Je zult gewoon geduld moeten hebben in de lobby, als je eenmaal een game hebt komt het wel goed. Of je doet ouderwets een eigen game straten met genoeg vriendjes.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Syntix het volgende:
Is er al een alternatief voor AlterIWnet? Want damn wat is MW2 verslavend leuk online
goeden tipsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Curuu het volgende:
Om makkelijker een potje te vinden: speel een private match voor ~5 minuten, kan ook solo.
Alternatief voor AIW: FourDeltaOne.net
Er is er nog een maar daar heb ik weinig over gevonden destijds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |