quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Heb een tijdje Black Ops gespeeld, maar vind MW2 leuker![]()
Ben weer volop aan het spelen.
Is het niet een popup menutje geworden in de grijze balk boven je post?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef very het volgende:
WTF...waar is de quote en edit button gebleven? :s
Ga eens naar het BO topic.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind Black Ops toch wel leuker dan MW. Bij MW was het toch vooral dat je met lightweight, marathon en commando + tactical Knife aan het spelen was met de UMP Silenced. Al mis ik wel de shotguns als secondary en de claymores + scavenger
quote:
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef very het volgende:
[..]Huilie.
Het onderwerp van dit topic is toch een vraagstelling of niet dan?
Of mag je hier alleen posten als je de vraag positief beantwoord ofzo?
Zieltje....
Nee, dan jouw reactie:quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.
Inderdaad veel intelligenterquote:
Niet doorhebben dat ik troll.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dan jouw reactie:
[..]
Inderdaad veel intelligenter
Trollen...de hype van 2011quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik troll.
Ga ergens anders protesteren en laat dit topic lekker met rust.
daar is helaas nog niks aan gedaan maar maakt me niet zoveel uit. Als ik met matties wil spelen doe ik toch private match.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef very het volgende:
Is dat online matchmaking system van MW2 nog steeds zo supergaar trouwens?
Want alleen daarom al speel ik liever BO
reageert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat je zo reageerd zegt iets over je intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Dan ben je inderdaad best een idioot hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef bigbass het volgende:
Het kostte mijn bij BO vaak meer moeite om een goede server te vinden dan bij mw2 en (of ik ben een idioot of) het is daar niet mogelijk om een party te maken en bij elkaar te blijven. Daar begon ik me na een paar potjes best aan te ergeren, het is best leuk om af en toe tegen elkaar te spelen, maar bij elkaar is toch zeker leuker.
het viel mij op dat servers vaak of leeg of vol waren en dat de server lijst niet helemaal lekker update, bijvoorbeeld servers met 4 man die 2 seconden later melding server full geven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad best een idioot haha
Het feit dat BO dedicated servers heeft en MW2 niet, maakt gewoon dat je bij BO gericht op zoek kan gaan naar een server naar jouw keus. Zo ga ik vaak naar servers waar tubes, last stand en campen verboden is, en schuldigmakers daaraan ook daadwerkelijk gekicked worden.
Je kan sorteren op ping, locatie, aantal spelers...etc etc
En dat bij elkaar blijven bedoel je met MW2 neem ik aan?
Ik denk dat ik in de loop van de tijd een nuke of 15 heb gehaald (heb helaas het emblem nooit gehaald omdat ik steeds naar de volgende prestige ging), maar tegenwoordig heb ik hem niet meer aan staan, ook omdat het in hardcore een stuk moeilijker te halen is. Mijn hoogste killstreak is uit mijn hoofd 44quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik ben blij dat BO de optie heeft van Wager Matches en natuurlijk de zombies. Daarnaast is de single player echt wel een pareltje, dus weggegooid geld was het zeker niet! De multiplayer van MW2 is wat mij betreft nog door geen enkele game geëvenaard. In principe kun je elke andere multiplayer ernaast houden en wint MW2 het nog op alle fronten.
BO is leuk, maar het nodigt niet uit tot urenlange multiplayer sessies die ik bij MW2 wel degelijk heb gehad. Momenteel staat de teller op meer dan 28 dagen voor MW2 en dat wordt alleen maar meer.
Vraagje: wat is je hoogste killstreak en hoe vaak heb je de nuke gehaald inmiddels?
Ik heb nog steeds de nuke niet gehaald en m'n hoogste killstreak is maar 29
Ik ben pas echt met CoD begonnen met MW2, heb MW ook wel een beetje gespeeld, ook online, maar kon mijn vrienden er toen nog niet warm voor krijgen. Het is voor mij dus wel echt een nadeel van BO (of beter verwoord, een groot voordeel van MW2), terwijl het toch zo'n simpel regeltje code lijkt, dat je mensen uit friends lists bij elkaar gooit wanneer mogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef LuckyLuQ het volgende:
Dat is zo ja, maar dat kon bij de eerste Call of Duty, CoD:UO en CoD2 ook niet en toen hoorde je er ook niemand over klagen dat je niet altijd in hetzelfde team zat. En door middel van Xfire is het bijvoorbeeld heel makkelijk om een vriend te 'joinen' en bij elkaar in de server te komen.
Ik heb mw2 een tijdje terug ook voor de ps3 opgepikt (20 euro voor de hardened edition, dus vond ik wel de moeite waard) maar je (of ik in elk geval) mist zo veel controle. Ik eindigde best goed, maar het voelt toch een beetje indirect allemaal, je draait minder snel en hebt gewoon veel minder overzicht.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:22 schreef ElmoFan het volgende:
ik heb een tijdje op de console gespeeld en ik vind console toch ineens fijner om te spelen. Bij pc eindig ik in het midden, maar bij console gewoon bovenaan. Zal ook wel gewenning kunnen zijn
Net ook weer even black ops gespeeld op de pc, en godverdomme, ik wil mijn 50 euro terug.
Sensitivity aanpassen?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb mw2 een tijdje terug ook voor de ps3 opgepikt (20 euro voor de hardened edition, dus vond ik wel de moeite waard) maar je (of ik in elk geval) mist zo veel controle. Ik eindigde best goed, maar het voelt toch een beetje indirect allemaal, je draait minder snel en hebt gewoon veel minder overzicht.
Zou kunnen dat dat helpt, maar ik wil ook niet de moeite doen om te wennen en ik zou me denk ik ergeren aan de sterkere aim correctie. En mijn vrienden spelen op de pc, wat ook zeker een factor is.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Sensitivity aanpassen?
Heb net weer gespeeld na een 3 maanden pauze op de nieuwe tv van mijn ouders![]()
Ik haat nog steeds commando teleports en noobtube faggots. Maar het zijn er nu wel minder denk ik.
Morgen ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik wil de sterren halen, maar heb daar een 2e man voor nodig. In mn eentje lukken niet alle veteran special ops, met zn 2en kan ik weer revived worden :p Iemand die mee wil doen?
Ik haal ff mn teletijdmachine erbijquote:
Gewoon een hack erop pleurenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik wil de sterren halen, maar heb daar een 2e man voor nodig. In mn eentje lukken niet alle veteran special ops, met zn 2en kan ik weer revived worden :p Iemand die mee wil doen?
Hoogste killstreak zal iets van 30 zijn, aantal nukes wel over de 100 ondertussen.quote:Vraagje: wat is je hoogste killstreak en hoe vaak heb je de nuke gehaald inmiddels?
Als ik per ongeluk in een server kom waar ik gelijk level 70 word maak ik er graag gebruik van (zodat ik weer opnieuw kan beginnen -,- Ik wil graag snel prestige 10 worden, kan ik mn wapens iig houden...) maar zelf hacks opstarten doe ik niet door gebrek aan kennis en angst voor geblocked wordenquote:
verkeerde topic, je moet het PS3 topic hebben. Dit is voor de PC.quote:
Ook enig idee hoe dit met Black Ops werkt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Tom_poes, ik heb het gewoon gedaan. Had geen zin meer, is gewoon een bestand kopieren.
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |