abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92625525
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
pi_92625633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_92626037
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Deetch het volgende:

[..]

Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
Nee, nadat black ops uit was.
pi_93478819
Lol, werd dit weekend uitgelachen om mijn "runner" uitrusting totdat ik in het volgende potje domination bovenaan stond.
Runner = lightweight, marathon, ninja, SCAR silenced, G18 akimbo, throwing knife

Het is dan toch wel weer leuk om nog weer een keer prestige te doen, dan ben je blij als je je G18 akimbo weer hebt.
Supra Groningam Nihil
pi_93479684
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen _O-
pi_93481790
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:54 schreef bigbass het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen _O-
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
People assume too much.
pi_93482590
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:

[..]

heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
ach ja, smaken verschillen.
Met ninja heb je zelf iig geen last van zo'n heart beat sensor.
Supra Groningam Nihil
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:02:02 #83
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_93483894
MW2. _O_ Ik blijf 't maar spelen. :)
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_93489671
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
pi_93490452
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
People assume too much.
pi_93490680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef very het volgende:

[..]

Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
Zoveel ninjas lopen er niet rond en ik ben goed genoeg (zonder cocky te willen klinken) om ook mensen met ninja vaak genoeg dood te krijgen.
Maargoed, jij bent van mening dat het een kansloze attachment is, dat mag. Op de mensen die ninja hebben kost het me dus gewoon een attachment.
pi_94082873
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Supra Groningam Nihil
pi_94083546
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Deetch het volgende:
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Lame ass camper chicken!
People assume too much.
pi_94098276
MW2. _O_ Toenet trickshots gedaan in public S&D met vrienden, mooie kills waren dat toenet. :D
pi_94100268
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef very het volgende:

[..]

Lame ass camper chicken!
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Supra Groningam Nihil
pi_94101256
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
People assume too much.
pi_94133067
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:23 schreef very het volgende:

[..]

Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
Het is voor de variatie. Sommige maps zijn nou eenmaal heerlijk snipermaps (wasteland) terwijl andere zich weer zeer goed lenen om als knifer rond te rennen (quarry, scrapyard en highrise bijvoorbeeld)
Ik varieer dus ook van spelstijl tussen knifer, assault en sniper en als het nodig is doe ik support met een LMG een launcher.
Supra Groningam Nihil
pi_94139083
om op het antwoord van de TT te antwoorden:
JA! Big fucking JA
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94139762
Gister heb ik em er weer even in gedaan na een maandje ofzo omdat een paar andere vrienden hem aan het spelen waren. Man man man, wat blijft het toch een lekker spel! Stukken beter dan BO *O*
pi_94140092
Hier is BO ook na een maandje de kast in gegaan. OIC is leuk, maar de rest van het spel kan me niet genoeg boeien, een stuk minder dan mw2. Sowieso is het gemis van challenges en de daarbij horende attachments, titles en emblems voor my een dealbreaker. Ik vind het veel te leuk om ergens naartoe te spelen.
pi_94147618
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
Supra Groningam Nihil
pi_94149054
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Deetch het volgende:
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
Volgens mij kost MW1 ook nog hetzelfde als MW2 (niet overal natuurlijk).
People assume too much.
pi_94284342
Gisteren in 1 potje team deathmatch 2 levels omhoog. Inmiddels heb ik mijn FALletje ook weer.
Supra Groningam Nihil
pi_94515788
Ben ook maar weer begonnen, na een tijdje van helemaal niks doen. Ben mijn skills gelukkig niet verloren hehe
pi_94520060
Heb een tijdje Black Ops gespeeld, maar vind MW2 leuker :)
Ben weer volop aan het spelen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')