Heb wat research gedaan en het blijkt puur toeval te zijn en niet door de hack te komen. Black Ops schijnt een PS3 Classic killer te zijn. Ze vallen bij bosjes uit omdat ze het niet trekken. Straks maar een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Skillstorm het volgende:
Dan heb ik wel heel veel geluk gehad dat ik nooit in zo'n potje terecht ben gekomen
Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
Moet je Raffica akimbo eens proberen, Als je kan richten zijn ze zwaar overpowered![]()
Daarbij schieten ze ongelofelijk ver voor akimbo wapens
Moet je ff zoeken naar een no-tubing server. Zijn er genoeg. Gebruikt iemand toch een tube, wordt ie gelijk gekicked.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:
En dat die gasten die de hele tijd met de tube lopen.....
Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkensquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.
Nu ik meer skillsheb valt het wel mee, word alleen soms gek van die (enemy) killstreaks, als er een hele zooi heli's en vliegtuigen in de lucht hangen.
Dat mocht van mij wel iets minder..
En dat die gasten die de hele tijd met de tube lopen.....
Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkens
Gelukkig ben ik ZO goed met de Barret .50 cal dat ik ze makkelijk kan halen.
Ik heb die sniper rifle te vaak gebruiktGewoon verkracht dat ding
![]()
Ik heb allang de 2500 kills challenge, de enige challenges die over zijn zijn de headshot challenges![]()
NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPENquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.
Soms jammer dat je er maar 3 hebt, maar wel beter voor de gameplay.
airspace is full lol
Ik ben nog maar lvl63, maar ik own redelijk met mijn umptje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPENElk geweer behalve de ump
Juist, Ump (met simpel red dot), marathon pro, lightweight pro en ninja pro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker snel, veel knifen. Oh en als 2e wapen een shotty met grip. Ben niet zo van de pistols, had met name van de Desert eagle meer verwacht.Feel the fuzz!
OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Kalebatz het volgende:
Ik sta nog niet in de OP, wel in de wiki??? Inmiddels lvl66
Ok.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.
Zie de OP. Als je de eerste keer prestige gaat begin je inderdaad weer overnieuw met alle wapens, challenges, perks die je weer vrij moet spelen. Je krijgt ook extra challenges (dus nieuw!!) en een extra slot om een custom kit in te stoppen (handig!!!!).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ok.
Waarom gaan mensen Prestige? Wat is het nut, afgezien van het feit dat het meeste weer gereset word zodat je nieuwe challenges, dus weer een doel, hebt?
Ben bijna lvl 70 dus...
Heb het wel 1 keer gehad... ging na een ps3 reset weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
De volgende dag deed hij het gewoon weer, geen idee waar het aan lag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.
Vooral TDM en S&D worden nog druk bevolkt. FFA en HQ een stuk minder. Allemaal hardcore overigens.
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
Nee, nadat black ops uit was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:54 schreef bigbass het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen
ach ja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:
[..]
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:
[..]
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
Zoveel ninjas lopen er niet rond en ik ben goed genoeg (zonder cocky te willen klinken) om ook mensen met ninja vaak genoeg dood te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
Lame ass camper chicken!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Deetch het volgende:
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.quote:
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Het is voor de variatie. Sommige maps zijn nou eenmaal heerlijk snipermaps (wasteland) terwijl andere zich weer zeer goed lenen om als knifer rond te rennen (quarry, scrapyard en highrise bijvoorbeeld)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:23 schreef very het volgende:
[..]
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
Volgens mij kost MW1 ook nog hetzelfde als MW2 (niet overal natuurlijk).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Deetch het volgende:
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |