abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90822529
Dan heb ik wel heel veel geluk gehad dat ik nooit in zo'n potje terecht ben gekomen :o
pi_90824501
Nou, ik ben dat ook nog niet tegengekomen! Wel weer lekker gespeeld vanavond! En lekker gerankt!
Feel the fuzz!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:21:42 #53
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_90825327
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Skillstorm het volgende:
Dan heb ik wel heel veel geluk gehad dat ik nooit in zo'n potje terecht ben gekomen :o
Heb wat research gedaan en het blijkt puur toeval te zijn en niet door de hack te komen. Black Ops schijnt een PS3 Classic killer te zijn. Ze vallen bij bosjes uit omdat ze het niet trekken. Straks maar een nieuwe kopen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:46:29 #54
329104 rodi10
waarom lees je dit??
pi_90860429
nou ja het is eigenlijk bijna hetzelfde dus ja het maakt eigenlijk nie uit welke je doet ik doe het zelf allebei
lolikip is *********
pi_90866521
Moet je Raffica akimbo eens proberen, Als je kan richten zijn ze zwaar overpowered :')

Daarbij schieten ze ongelofelijk ver voor akimbo wapens :{
pi_90878901
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
Moet je Raffica akimbo eens proberen, Als je kan richten zijn ze zwaar overpowered :')

Daarbij schieten ze ongelofelijk ver voor akimbo wapens :{
Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.
Nu ik meer skills :P heb valt het wel mee, word alleen soms gek van die (enemy) killstreaks, als er een hele zooi heli's en vliegtuigen in de lucht hangen.
Dat mocht van mij wel iets minder..
En dat die gasten die de hele tijd met de tube lopen..... ;(
Feel the fuzz!
pi_90883353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:
Moet je ff zoeken naar een no-tubing server. Zijn er genoeg. Gebruikt iemand toch een tube, wordt ie gelijk gekicked.

*Edit:
Oh wacht..je hebt het over MW2.
Daar kan je geen servers zoeken. Balen!
People assume too much.
pi_90885442
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ja idd, die zijn bijna te sterk. Toen ik nog een noobje was vond ik ook de ranger akimbo vet overpowered.
Nu ik meer skills :P heb valt het wel mee, word alleen soms gek van die (enemy) killstreaks, als er een hele zooi heli's en vliegtuigen in de lucht hangen.
Dat mocht van mij wel iets minder..
Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkens :7

Gelukkig ben ik ZO goed met de Barret .50 cal dat ik ze makkelijk kan halen.

Ik heb die sniper rifle te vaak gebruikt :') Gewoon verkracht dat ding :')

Ik heb allang de 2500 kills challenge, de enige challenges die over zijn zijn de headshot challenges :+
pi_90887967
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Als je zelf zo veel killstreak rewards heb voelt dat goddelijk, 100+ in je beeld telkens :7

Gelukkig ben ik ZO goed met de Barret .50 cal dat ik ze makkelijk kan halen.

Ik heb die sniper rifle te vaak gebruikt :') Gewoon verkracht dat ding :')

Ik heb allang de 2500 kills challenge, de enige challenges die over zijn zijn de headshot challenges :+
Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.
Soms jammer dat je er maar 3 hebt, maar wel beter voor de gameplay.

airspace is full lol

Ik ben nog maar lvl63, maar ik own redelijk met mijn umptje
Feel the fuzz!
pi_90889170
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ja killstreaks heb ik ook vaak genoeg, da's idd een goddelijk gevoel, met de ene streak haal je de volgende.
Soms jammer dat je er maar 3 hebt, maar wel beter voor de gameplay.

airspace is full lol

Ik ben nog maar lvl63, maar ik own redelijk met mijn umptje
NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPEN :( Elk geweer behalve de ump :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90889212
MW2 gaat allemaal wat sneller in de multiplayer het nadeel vind ik de vele airsupport wat er in komt. Bij black ops heb je dat ook alleen je kunt met een multikill een sam turret krijgen en deze plaatsen wat de airsupport uit de lucht haalt. Veel beter dan hetzelf doen met een launcher.

Black ops daarin tegen vind ik een beetje langzaam gaan. En dan bedoel ik het lopen. Slechte overzichtelijke stats. Maar voor de rest is het een prima game
pi_90917274
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

NEE GEEN UMP GEBRUIKEN, NOOB WAPEN :( Elk geweer behalve de ump :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist, Ump (met simpel red dot), marathon pro, lightweight pro en ninja pro.
Lekker snel, veel knifen. Oh en als 2e wapen een shotty met grip. Ben niet zo van de pistols, had met name van de Desert eagle meer verwacht.
Feel the fuzz!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:58:31 #63
324582 celectra
Killz Gaming Community
pi_91028995
Ik vind Modern Warfare 2 minder snel vervelen als Black Ops (ps3)
We zoeken gezellige mensen voor onze clan, stuur een pm als je wil joinen :D
pi_91062117
Oeh, bijna lvl67 nu! En een nuke door de neus geboord, 24 killstreak ;(
Feel the fuzz!
pi_91065195
Laatst ook maar weer een potje gespeeld, het blijft toch wel een heerlijk spel :D
20-3 in domination (softcore omdat ik met mijn broertje speelde) door extreem te campen op een capture point met mijn RPD (HBS & FMJ) in terminal.
pi_91079008
Ik sta nog niet in de OP, wel in de wiki??? Inmiddels lvl66
Feel the fuzz!
pi_91458641
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Kalebatz het volgende:
Ik sta nog niet in de OP, wel in de wiki??? Inmiddels lvl66
OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_91540319
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Deetch het volgende:

[..]

OP wordt alleen ververst as er een nieuw topic wordt geopend.
Ok.

Waarom gaan mensen Prestige? Wat is het nut, afgezien van het feit dat het meeste weer gereset word zodat je nieuwe challenges, dus weer een doel, hebt?
Ben bijna lvl 70 dus...
Feel the fuzz!
pi_91547688
Veel gespeeld, alleen nu helemaal kapot gemaakt door hackers. Kwam je eerst een keer per week ofzo in zo'n lobby terecht. Tegenwoordig bijna elke keer.

Geen Search & Destroy meer voor mij helaas.
xXx
pi_91550655
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ok.

Waarom gaan mensen Prestige? Wat is het nut, afgezien van het feit dat het meeste weer gereset word zodat je nieuwe challenges, dus weer een doel, hebt?
Ben bijna lvl 70 dus...
Zie de OP. Als je de eerste keer prestige gaat begin je inderdaad weer overnieuw met alle wapens, challenges, perks die je weer vrij moet spelen. Je krijgt ook extra challenges (dus nieuw!!) en een extra slot om een custom kit in te stoppen (handig!!!!).
Ik zou 1e prestige zeker doen als je nog van plan bent wat langer te spelen. Ik zou wel even de AK47 proberen voor je prestiged want die is echt wel leuk en daar zul je weer lang op moeten wachten.
Ben uit verveling (had de AK ook al volgespeeld) nog een keer geprestiged (prestige 2) dat is een stuk minder interessant want dan wordt er alleen egreset en krijg je geen extra slot meer. (da's pas bij prestige 3,5,7 en 9 weer.
Supra Groningam Nihil
pi_91684858
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
pi_91688914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
hmm. Ik wilde net weer even een potje spelen, maar hij blijft hangen op Connecting to IWnet. Alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van?
Heb het wel 1 keer gehad... ging na een ps3 reset weg.
pi_91937309
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef bigbass het volgende:
De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.

Vooral TDM en S&D worden nog druk bevolkt. FFA en HQ een stuk minder. Allemaal hardcore overigens.
Supra Groningam Nihil
pi_91937448
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Deetch het volgende:

[..]

De laatste tijd eigenlijk geen problemen gehad behalve dat het soms wat langer duurt om een game te vinden. Er zijn wel minder hackers dus dat is wel fijn.

Vooral TDM en S&D worden nog druk bevolkt. FFA en HQ een stuk minder. Allemaal hardcore overigens.
De volgende dag deed hij het gewoon weer, geen idee waar het aan lag.
pi_92625232
Ik heb mijn gay18 :') inmiddels ook weer. Heerlijk dat commentaar dan ook.
Supra Groningam Nihil
pi_92625525
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
pi_92625633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ben gestopt met MW2 teveel hackers enzo.
Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
Supra Groningam Nihil
pi_92626037
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Deetch het volgende:

[..]

Dan ben je gestopt voordat black ops uit was zeker. ik heb er nu vrij weinig last van.
Nee, nadat black ops uit was.
pi_93478819
Lol, werd dit weekend uitgelachen om mijn "runner" uitrusting totdat ik in het volgende potje domination bovenaan stond.
Runner = lightweight, marathon, ninja, SCAR silenced, G18 akimbo, throwing knife

Het is dan toch wel weer leuk om nog weer een keer prestige te doen, dan ben je blij als je je G18 akimbo weer hebt.
Supra Groningam Nihil
pi_93479684
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen _O-
pi_93481790
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:54 schreef bigbass het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt dat het echt hilarisch wordt. Heartbeatsensor en FMJ op mijn RPD en dan met Bling Pro, Cold Blooded Pro en Sitrep Pro. Dan zie je de meeste mensen op je HBS en anders hoor je ze aan komen stampen en je maakt echt geniaal onmogelijke kills af en toe. Ten minste, in hardcore.
Had laatst een gast die er zo van overtuigd was dat ik hackte dat hij zei dat hij een filmpje had gemaakt als bewijs en dat op ging sturen _O-
heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
People assume too much.
pi_93482590
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:

[..]

heartbeat sensor is wel echt de meest kansloze attachment die er is (samen met de tube).
ach ja, smaken verschillen.
Met ninja heb je zelf iig geen last van zo'n heart beat sensor.
Supra Groningam Nihil
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:02:02 #83
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_93483894
MW2. _O_ Ik blijf 't maar spelen. :)
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_93489671
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef very het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
pi_93490452
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, in mijn ogen is dat zeker niet zo, omdat je er (in tegenstelling tot een tube) makkelijk wat aan kan doen. Als je ninja aan hebt wordt de gemiddelde hbs user en makkelijke prooi, als je niet op let staar je je namelijk blind op dat ding.
Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
People assume too much.
pi_93490680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef very het volgende:

[..]

Als er toch zoveel ninja's rondlopen, dan heb je inderdaad niet veel aan die sensor, en dus lijkt het nog kanslozer (alsof dat dan nog je enige optie is om toch nog wat kills te krijgen door de niet-ninja's te pakken)
Zoveel ninjas lopen er niet rond en ik ben goed genoeg (zonder cocky te willen klinken) om ook mensen met ninja vaak genoeg dood te krijgen.
Maargoed, jij bent van mening dat het een kansloze attachment is, dat mag. Op de mensen die ninja hebben kost het me dus gewoon een attachment.
pi_94082873
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Supra Groningam Nihil
pi_94083546
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Deetch het volgende:
Heerlijk met mijn silenced sniperbuks in wasteland huisgehouden. Op een gegeven moment moest ik wel gaan lopen omdat mijn ammo op was.
Lekker in een hoekje achter een boom met als afleiding een stukje verderop een gunturret.
Lame ass camper chicken!
People assume too much.
pi_94098276
MW2. _O_ Toenet trickshots gedaan in public S&D met vrienden, mooie kills waren dat toenet. :D
pi_94100268
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef very het volgende:

[..]

Lame ass camper chicken!
Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Supra Groningam Nihil
pi_94101256
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ja dat hoorde ik wel. Maar boeit niet zo als je gewoon MVP bent. Ik heb me fantastisch vermaakt, dat geeft zo'n kick. Zeker als je steeds mensen ziet proberen je turret te pakken of "stiekum" in je line of sight kruipen.
Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
People assume too much.
pi_94133067
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:23 schreef very het volgende:

[..]

Tja..ik zou dat echt verschrikkelijk saai vinden...maar ieder z'n ding.
Het is voor de variatie. Sommige maps zijn nou eenmaal heerlijk snipermaps (wasteland) terwijl andere zich weer zeer goed lenen om als knifer rond te rennen (quarry, scrapyard en highrise bijvoorbeeld)
Ik varieer dus ook van spelstijl tussen knifer, assault en sniper en als het nodig is doe ik support met een LMG een launcher.
Supra Groningam Nihil
pi_94139083
om op het antwoord van de TT te antwoorden:
JA! Big fucking JA
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94139762
Gister heb ik em er weer even in gedaan na een maandje ofzo omdat een paar andere vrienden hem aan het spelen waren. Man man man, wat blijft het toch een lekker spel! Stukken beter dan BO *O*
pi_94140092
Hier is BO ook na een maandje de kast in gegaan. OIC is leuk, maar de rest van het spel kan me niet genoeg boeien, een stuk minder dan mw2. Sowieso is het gemis van challenges en de daarbij horende attachments, titles en emblems voor my een dealbreaker. Ik vind het veel te leuk om ergens naartoe te spelen.
pi_94147618
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
Supra Groningam Nihil
pi_94149054
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Deetch het volgende:
Ze kosten inmiddels ook evenveel da's ook wel veelzeggend vind ik.
Volgens mij kost MW1 ook nog hetzelfde als MW2 (niet overal natuurlijk).
People assume too much.
pi_94284342
Gisteren in 1 potje team deathmatch 2 levels omhoog. Inmiddels heb ik mijn FALletje ook weer.
Supra Groningam Nihil
pi_94515788
Ben ook maar weer begonnen, na een tijdje van helemaal niks doen. Ben mijn skills gelukkig niet verloren hehe
pi_94520060
Heb een tijdje Black Ops gespeeld, maar vind MW2 leuker :)
Ben weer volop aan het spelen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')