abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89032695
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef very het volgende:

[..]

Uhm...nee!
Vet wel :P
pi_89041047
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Vet wel :P
Hier loopt alles prima hoor :)
People assume too much.
pi_89052202
BO hypen doe je maar op het BO topic :6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 24 november 2010 @ 15:05:53 #29
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_89095863
Speel dit spel elke dag, tot ik Black Ops van sinterklaas krijg _O_
pi_89096163
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef Deetch het volgende:
BO hypen doe je maar op het BO topic :6
Ik ben hem niet aan het hypen hoor :')
pi_89099331
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik ben hem niet aan het hypen hoor :')
dan was het dus niet tegen jou...
BO bashen mag ook in het BO topic
pi_89099496
Het was blijkbaar tegen mij, maar ik vind dat er best antwoord gegeven mag worden op de stelling van dit topic, ook al is het antwoord niet in het voordeel van MW2.
People assume too much.
pi_89100058
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef very het volgende:
Het was blijkbaar tegen mij, maar ik vind dat er best antwoord gegeven mag worden op de stelling van dit topic, ook al is het antwoord niet in het voordeel van MW2.
In mijn geval wel
pi_89100173
Nou niet te serieus worden jongens. ;)

Ik ga denk ik BO wel aanschaffen maar nu nog niet.

Off topic:
hey sinterklaas smileys: <O) oO/ 8}
Supra Groningam Nihil
pi_89100382
quote:
12s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Nou niet te serieus worden jongens. ;)

Ik ga denk ik BO wel aanschaffen maar nu nog niet.

Off topic:
hey sinterklaas smileys: <O) oO/ 8}
Je post deed me denken aan

OT: hoe gaat het met het vinden van een game in MW2 tegenwoordig, nog steeds zo brak?
pi_89138601
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef bigbass het volgende:

[..]

Je post deed me denken aan [ afbeelding ]

OT: hoe gaat het met het vinden van een game in MW2 tegenwoordig, nog steeds zo brak?
Ik lolde. De laatste keer dat ik multiplayer deed kostte het wel meer moeiet dan voor de release van Black ops maar het was wel al beter dan de keren ervoor.
Na eerste opstarat duurde het ca. 2 minuten voor je een eerste lobby binnenkwam. Daarna ging het wel sneller als je van lobby wisselde.
Gek genoeg ging het ook sneller als je uit een lobby ging waar je al een poosje in zat te wachten op voldoende deelnemers en dan opnieuw dezelfde game-mode koos. Meestal kwam ik dan direct in een spel terecht.
Het blijft verder nog wel een kutsysteem maar dat terzijde.
Supra Groningam Nihil
pi_89580717
Kun je op 1 PC ook met meerdere accounts spelen en zo ja wat heb je dan daar voor nodig?
Supra Groningam Nihil
pi_89581302
Ik vind persoonlijk BO leuker om te spelen, vooral online. Ik vind de mappen leuker, de wapens en perks fijner en heb het gevoel dat het echt beter in balans is. Voor mij iig.
Alleen het snipen faalt bij mij nu jammerlijk ;(

Wat ik zelf alleen nog steeds jammer vind is dat titels en emblems niets meer te maken hebben met challenges. En ik ben volgens mij niet de enige, mijn vrienden kijken ook nauwelijks meer naar challenges omdat je er buiten de XP eigenlijk niets voor krijgt. En die XP krijg je zo ook wel van de 3 miljoen toevallige challenges die je toch wel haalt.
Ook de contracts voegen voor mij niets toe en ik vind het CP systeem wel grappig maar mja... wederom hoef je bijvoorbeeld voor weapon camo niets bijzonders te doen.
Klinkt echt lekker show-off :') maar dat is het stiekem ook wel een beetje... Plus dat sommige titels gewoon leuk waren.

Maar goed, daar staat gewoon tegenover dat ik de BO MP liever speel dan bij MW2. Minder frustraties, voornamelijk.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_90571687
Toch nog maar eens een kickje. BO lijkt toch ook niet je van het te zijn gezien alle klachten die er nog steeds zijn. Vanavond maar weer een potje Codden.
Supra Groningam Nihil
pi_90571721
Het valt me trouwens wel op dat de laatste tijd (maandje ofzo) het moeilijker is om online te spelen, er zullen wel minder servers beschikbaar zijn. Vooral headquarters is lastig om voor elkaar te krijgen.
De hardcore moshpit, TDM en S&D zijn nog wel druk genoeg om lekker te kunnenspelen zonder al te veel te moeten wachten.

Ben zo dom geweest om nog een keer te prestigen dus moet weer even voor ik weer mijn AK47 heb. Inmiddels prestige 2 lvl 5. gelukkig weet ik wel hoe ik snel weer XP moet scoren.
Supra Groningam Nihil
pi_90571753
Ik heb black ops verkocht aan een vriend, ik speel wel mw2 en koop alleen nog cods van infinity ward
pi_90571791
Net even de OP weer gecheckt en ik wil zo snel mogelijk weer lvl 40 zijn. Dan heb ik al mijn favoriete wapens. behalve de AK dan maar die is eiegenlijk alleen maar voor show.
Supra Groningam Nihil
pi_90616950
Alweer bij 12. ^O^ Ben wel blij dat ik mijn SCAR weer heb, de RPD valt me ook niets tegen eigenlijk, was meer een AUG-BAR fan.
Supra Groningam Nihil
pi_90729035
Niemand hier die een sniper gebruikt?
Barret.50 cal ben ik erg goed mee geworden :Y (af en toe quickscopen maar alleen als er onverwachts iemand voor me staat) Al die quickscope-kneusjes tegenwoordig :') Het is toch een sniper rifle 8)7
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:58:09 #45
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_90729494
Ik had net wat raars. Ik was lekker bezig in de map Terminal en mijn level was 61 in de eerste prestige mode.
Na er een paar neer geknald te hebben viel het spel stil en kreeg ik de melding dat ik van 61 omhoog was gegaan naar 70(!?!?!?) :{
Nadat ik terug kwam in de lobby zag ik dat alles was vrij gespeeld. Killstreaks, Embleems, Challenges en Calsigns.
Iemand een idee hoe dat kan?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_90729948
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef cheqy het volgende:
Ik had net wat raars. Ik was lekker bezig in de map Terminal en mijn level was 61 in de eerste prestige mode.
Na er een paar neer geknald te hebben viel het spel stil en kreeg ik de melding dat ik van 61 omhoog was gegaan naar 70(!?!?!?) :{
Nadat ik terug kwam in de lobby zag ik dat alles was vrij gespeeld. Killstreaks, Embleems, Challenges en Calsigns.
Iemand een idee hoe dat kan?
Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaien :{
  zondag 2 januari 2011 @ 09:12:42 #47
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_90736723
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaien :{
Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.
pi_90747582
quote:
8s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:12 schreef cheqy het volgende:

[..]

Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.
Ahh ;(
pi_90795588
Evenals cheqy ben ik laatst gehackt. Na een hele korte periode BlackOps teruggegaan naar MW2 (meesterlijk), en had toen al 1 op de 20 potjes ongeveer dat er een cheater inzat met auto aim, iets wat ik daarvoor nooit had. Nouja, deruit gaan en een nieuwe server zoeken, niet zon probleem!

Laatst had ik echter dat ik wou beginnen met de game, maar hij bleef hangen op 'nog 2 seconden'. Daarna kwam links onderin een bericht van classes changed oid. Toen er uit gegaan en mijn classes waren veranderd plus wapens. Voor de rest niet zoveel zo op het eerste gezicht, maar toch gamed het net ff anders. Het lijkt iets trager en de killcam is sowieso anders (van veel verder weg opeens..) Iemand dit ook gehad/enig idee wat het is/hoe ik dit kan veranderen?

Me huisgenoot had vandaag overigens ook dat linksonderin 'password changed' stond, maar wist niet of dat over onze account ging. We kunnen nog wel gewoon op PS network, en ik neem aan dat een hacker niet direct bij alle andere laptops e.d. in het huis kan komen via de ps?

Bedankt!
  maandag 3 januari 2011 @ 21:00:24 #50
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_90811108
Ok. Mijn PS3 is nu godverdomme gecrashed. Zou dat een gevolg kunnen zijn als het gehacked zou zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')