dan was het dus niet tegen jou...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ben hem niet aan het hypen hoor
In mijn geval welquote:Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef very het volgende:
Het was blijkbaar tegen mij, maar ik vind dat er best antwoord gegeven mag worden op de stelling van dit topic, ook al is het antwoord niet in het voordeel van MW2.
Je post deed me denken aanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Nou niet te serieus worden jongens.![]()
Ik ga denk ik BO wel aanschaffen maar nu nog niet.
Off topic:
hey sinterklaas smileys:![]()
![]()
Ik lolde. De laatste keer dat ik multiplayer deed kostte het wel meer moeiet dan voor de release van Black ops maar het was wel al beter dan de keren ervoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je post deed me denken aan [ afbeelding ]
OT: hoe gaat het met het vinden van een game in MW2 tegenwoordig, nog steeds zo brak?
Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef cheqy het volgende:
Ik had net wat raars. Ik was lekker bezig in de map Terminal en mijn level was 61 in de eerste prestige mode.
Na er een paar neer geknald te hebben viel het spel stil en kreeg ik de melding dat ik van 61 omhoog was gegaan naar 70(!?!?!?)![]()
Nadat ik terug kwam in de lobby zag ik dat alles was vrij gespeeld. Killstreaks, Embleems, Challenges en Calsigns.
Iemand een idee hoe dat kan?
Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je bent in een of andere hacker-lobby gekomen. Dat is het enige dat ik weet, geen idee hoe je dat terug kan draaien
Ahhquote:Op zondag 2 januari 2011 09:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik daarna meteen werd gekicked. Ik wist niet eens dat dat kon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |