Even kansloos in mijn ogen, wat is er leuk aan pronken met een challenge die je niet zelf gehaald hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef very het volgende:
[..]
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenhaha
Het is geen pronken kerel, het is puur voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
Even kansloos in mijn ogen, wat is er leuk aan pronken met een challenge die je niet zelf gehaald hebt?
Ik voel me dan noob.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Het is geen pronken kerel, het is puur voor mezelf.
Dan voel ik me net James Bond, weet je
Ik speel prima hoor...ik speel alleen maar max 3 uur per week.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook eens deed hoefde je niet in elk COD topic te janken om hacks
mag ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef very het volgende:
[..]
wallhackers, aimbotters etc zijn kansloos, prestige hackers zijn gewoon nerds die met een goud wapentje willen rondrennenhaha
zo hey...scherp hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
mag ik
COD - Black Ops - Final Prestige Hack
Dat kan me dus totaal niet boeien. Ik zou me inderdaad noob voelen wanneer ik hackszou gebuiiken om mijn aantal kills te verhogen. Dit is gewoon een cosmetische hack. Net als dat ik bijvoorbeeld in GTA 4 iedereen in een hawaiishirt zou laten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet hacken. Zou me noob voelen als ik hacks zou gebruiken.
QS?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd te QS-en. Nooit eerder gedaan, maar het is best lastig... had maar liefst 5 kills op die manier in een kwartier
Ik heb het nooit geprobeerd, maar het werkt toch sowieso veel minder goed op de pc dan op de consoles omdat je veel minder aim correctie hebt?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst geprobeerd te QS-en. Nooit eerder gedaan, maar het is best lastig... had maar liefst 5 kills op die manier in een kwartier
Aim correctie is voor noobsquote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar het werkt toch sowieso veel minder goed op de pc dan op de consoles omdat je veel minder aim correctie hebt?
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?quote:
yup.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?
Wat ik begreep draait QS totaal op de auto aim en die is er ook wel een klein beetje op de pc.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
What the hell? Nog nooit van gehoord, aim correctie is typisch iets voor de consoles neem ik aan?
Je hebt het fout. Op PC moet je het gewoon hebben van je eigen aimskillsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wat ik begreep draait QS totaal op de auto aim en die is er ook wel een klein beetje op de pc.
Maar ik kan het fout hebben
Bij mij blijft hij bij het testen van matches op 0% staan...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Snever het volgende:
Ligt de activision server eruit want ik kan niet connecten.
Precies, en ik heb uit vertrouwelijke bron dat Tristan ook met enige regelmaat cola dronkquote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef very het volgende:
Schoot Tristan die mensen dood omdat hij het spel speelde, of speelde hij het spel omdat hij gewoon graag mensen door schiet? Er zijn 30 miljoen games verkocht...volgens mij zijn er geen 30 miljoen spreekillers
houden we het wel een beetje bij het onderwerp? Als ie nou met een G18 akimbo was gaan rondlopen had ik me zorgen gemaakt maar nu.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Precies, en ik heb uit vertrouwelijke bron dat Tristan ook met enige regelmaat cola dronkEn dat spul schenken wij gewoon aan onze kinderen!!
Ik heb toch steeds weinig moeite om in hchq matches te komen, maar ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar 's avonds als het wat drukker is.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
houden we het wel een beetje bij het onderwerp? Als ie nou met een G18 akimbo was gaan rondlopen had ik me zorgen gemaakt maar nu.
Verder blijft MW2 lekker spelen, alleen jammer dat er nog maar wienig HQ matches zijn. Het draait voornamelijk om S&D en deathmatches.
Ik heb weinig problemen om HC HQ te vinden en speel vaak zelfs met z'n 2en of 3en. Het duurt af en toe wel wat langer, maar nooit te erg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Deetch het volgende:
Het wordt met de week moeilijker om nog wat spelletjes te spelen. De laatste keer kon ik alleen nog maar wat free-for-all games vinden. Iemand nog tips om toch nog CoD6 te kunnen spelen of moet ik hem maar gaan hacken en op dedicated servers overstappen?
Maar waar ik pas na een jaar genoeg kreeg van MW2, was dit bij BO 2 maanden en ben ik weer lekker terug gegaan. Al speel ik tegenwoordig wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef coolzzz het volgende:
MW2 speelt wel echt veel beter, maar op een gegeven moment ben je gewoon echt uitgekeken en dan heb je een nieuw deel nodig(aldus black ops) ;-)
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef bigbass het volgende:
Ik heb de raffica ontdekt, wat een heerlijk wapen. Zelfs met silencer accuraat tot de andere kant van de map (letterlijk!). Alleen jammer van de kleine magazijnsize.
ik speel hardcore, dus 1 burst is ruim voldoende, je moet alleen wel elke 3 vijanden reloaden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoor
Gewoon meer oefenen met raakschieten
@pino
Ik heb niet zoveel problemen, maar speel dan hoofdzakelijk s'avonds. Het schijnt ook wel te helpen als je geen van beide mappacks hebt.
Betalen voor mappacksquote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
2-3 x burst van 3 kogels is wel genoeg om iemand dood te krijgen hoor
Gewoon meer oefenen met raakschieten
@pino
Ik heb niet zoveel problemen, maar speel dan hoofdzakelijk s'avonds. Het schijnt ook wel te helpen als je geen van beide mappacks hebt.
Heet niet voor niets secondary hequote:Op maandag 30 mei 2011 00:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik speel hardcore, dus 1 burst is ruim voldoende, je moet alleen wel elke 3 vijanden reloaden.
Stel je voor...betalen voor iets waar je misschien wel dagelijks lol aan beleeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Stuurver het volgende:
Die mappacks zijn toch nog steeds 15 euro per stuk?
30 euro voor wat CoD4 maps
15 euro is 25 bier voor een student. Daarnaast vind ik 15 euro inderdaad nogal overdreven als het volledige spel me ¤30,- heeft gekostquote:Op maandag 30 mei 2011 08:40 schreef very het volgende:
[..]
Stel je voor...betalen voor iets waar je misschien wel dagelijks lol aan beleeft.
Het zijn natuurlijk ook wel enorme bedragen...15 euro oftewel hooguit 5 biertjes op een terras (en dan heb je maar 1 avond lol)
Dat betekent voor de gemiddelde student alsnog maar 1 avond lol van je 15 euroquote:Op maandag 30 mei 2011 09:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
15 euro is 25 bier voor een student. Daarnaast vind ik 15 euro inderdaad nogal overdreven als het volledige spel me ¤30,- heeft gekost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |